Kyllähän tollanen valkoinen on ostettava.
Tämä hieno homma!
Natureg0ing is a must..pd!
Oranssi ja Suomenlipun väritys, nii ostan molemmat.
Smooth
Graphic designer
www.ahjopalo.com
Toi olis varmaan mukavan kevyt vaihtoehto shortsien taskuun verrattuna alu/puu boxeihin Hintakin on kovin kilpailukykyinen, jenkkilässä muutama kauppa on missä noita 3d-tulostettuja modeja saa mutta niissa hinnat ovat n.160+$ ja siihen ei sisälly piiriä.
Tuo vihree on kyllä siisti.
Tuohonhan voip sitten ite tuunailla kuoren ulkoasun mieleisekseen, jos värivaihtoedot ei jotakuta miellytä.
Jos täällä pyörii sellasia ihmisiä ketkä osaa piirrellä/taiteilla jotain muutakin kuin tikku-ukkoja niin photoshopilla pystyyn EBox special edition kilpailu!
Täähän vaikuttaa hyvältä, ostoslistalle menee heti kun saatavilla. Jäädään innolla odottelemaan
En mä tuota upotusta mitenkään pakolliseksi nää. Ihan miten tuntuu parhaimmalta, tehdää liitin vaan vaikka näin:
Mites tuo liitin? Onko säädettävä vai ns. kelluva?
Onko pyöristetyt reunat/kulmat poissuljettu ergonomiaa ajatellen?
Jos liitin ei ole säädettävä niin upotus olisi kyllä iso plussa.
Kyllä mä kovasti säädettävän tuohon haluan, täytyy vain tutkailla löytyykö moisia jostain stockkina. Vaikka olis sitten ruuvarilla säädettävä kun sisäpuolelta ei säätämään pääse, mutta jokin säätö olisi tarpeen!
Jos jollain on säädettävää 510 -liitintä tiedossa niin saa hihkaista!
Kyllä tuo sun hitusen upotettu alkuperäisvisio on fiksumpi, suojaa hitusen varmaan liitintä pudotessa.
Ei kaikkien tarvi keskenään leikkiä, 23 mm muutenkin marginaalisempi.
Kavalasti kyllä motivoi miettimään Kayfunia tilalle.
KGO & Twist
Pakko hankinta. Vaikka on tulossa DNA20MOD .
Oletteko pyöritelleet semmosta vaihtoehtoa, että tekis boksin upotetulla liittimellä,
tähän tyyliin? Tuon tyyppistä mallia ei pahemmin ole liikenteessä ja luulen, että kysyntää
taskuystävällisemmälle denalle olisi.
Tohon upotettuun versioon voisi sitten tarjota adapteria nille, jotka haluavat sen atomisaattorin
sojottamaan boksin päätyyn (tai dripperisteille); passelin pituisen ja levyisen jatkopötkylän, jolla
liitin nostetaan päädyn tasoon.
Tuli vaan mieleen .
Itse en ole tuon tyyppisen boksien ystävä, joten en usko, että tuohon lähetään. Jos lähetään niin se on hybridityylinen omalla tankilla oleva billetbox tyyliin.
Näyttää hyvältä kyllä on jo sen hintanen et vois jo harkita poistavansa
Nimi on typerä. Kyllä sokeakin näkee että se on boxi.. Ei mulla muuta