Ei nyt ihan noinkaan.
Game over-laite = omalla kohdalla evoluution huipentuma, josta ei vain enää pääse paremmaksi omilla mieltymyksillä.
Aikoinaan se oli Ego-T tonnisella akulla, nyt jotain ihan muuta.
KGO & Twist
Voisin hyvin elää pelkän Groove 2 ja boge tankkien kanssa, mutta joskus on vaan pakko kaivaa mekaaniset kaapista.
Laite hankinnat on kyllä aika pitkälti ollut jäissä viimeaikoina kun ei näissä nyt mitään oikeata edistystä ole tapahtunut 600 vuoteen.
Too big to fail
China you ja fogger, aidon chi you ajattelin hankkia kyllä koska se on vaan pirun tyylikäs! Fogger hintaansa nähden helvetin hyvä ato, parhaat höyryt tähän mennessä lähtenyt siitä Uskon ettei kayfyn tms tuo mitään uutta jos hankkisi.
Täälä se on misterin hybridit, misterin atot + omat dna30 modit.
Alotuspostauksessa se oli i-chybrid mikä oli tosi tykki laite, mut misterit ku oon saanu käsiini niin ei muut atot vaan pysty samaan.
Oon kokeillu kaikennäköstä mut silti misterit vaijerilla rokkaa parhaiten
Ato puolella vaikea kuvitella että kehitys tyssäisi nyt niin, ettei viimeistään parin vuoden päästä olisi jotain niin kiihottavaa uutta tarjolla ettei ilman pärjää. Nyky tarjonnasta Kayfun ja Mister-ato mieluisimpia.
Modi puolella se game over voikin olla paljon lähempänä. Diablo F'grahzanblan (vai miten se nyt menikään) tai EA Invictus voivat kumpainenkin olla SE oikea mulle - kunhan vain saisivat joskus pihalle... Joka tapauksessa kaipaamani vehjes on stickeri mallinen ja sisältää elektroniikkaa.
Kayfun lite plus ollut jo ennen vuodenvaihdetta ja nyt voimanpesäks on vakiintunut Diablo Reaver, ei oo tullut juuri muuta käytettyä pariin kuukauteen. sen verran tykkään et aattelin hommata toisen samanlaisen combon, niin ois helpompi vaihdella nesteitä maun mukaan.
itselläni tämän hetken game over laitteet on mister hybridi ja chemesis kotona catepillar nokassa liikkuessa kaifun lite +
Chingray ja kayfun lite +
Eipä tuosta kaiffarista ole pois tarvetta vaihtaa. Caravela -kloonilla sitä ajellut, mutta voisi nemesistä vielä testata.
Reo Low Profile Grand + Origen V2 BF-kitillä dualmeshinä (7 kieppiä 26g Kanthalia single strandina, 0.4 ohmia). Dripperin höyryt ilman jatkuvaa drippaamista tai pumpuleiden vaihtelua, kaikki tämä näppärässä ja käteensopivassa paketissa. Tällä mentäneen siihen saakka, kunnes tulee jotain oikeasti uutta ja hienoa markkinoille. Olo on seesteinen
Perästä tuupattavalla meshiatolla vois ehkä meikäläinenkin lämmetä bottomfeedereille..
Tosin, sitten pitäs kyllä olla DNA-piiri sisällä ja järkevä ulkonäkökin laatikossa. Pitäsköhän ruveta vähän piirustelemaan..?
Minkäslainen valikoima muuten noita bf-meshiatoja mahtaa olla tarjolla?
Igo w ja pohjaan reiät joista viet vaikka vaijeri u wickin alla olevaan pulloon?
En käytä vaijeria.
Ja muutenkin aton pitäs olla ihan oikeesti suunniteltu meshille+bottomfeederille.
Edit. Eikä bf:ssä mun käsittääkseni muutenkaan wicki mene sinne pulloon.
Ei mene juu mutta tää oliskin amis malli 😀
Origen on suunniteltu vertikaaliwikeille, sen takia meshien virittäminen siihen on niin helppoa. Zenith V2:een saa BF-kitin ja Zenith V2.5 toimii ilmeisesti suoraan laatikosta bottom feederinä, muista BF-käyttöön sopivista drippereistä mulla ei ole tietoa. Jengi modailee noita keskiposteja itse joko porailemalla reikiä tai dremelöimällä uria.
DNA-piirilliset BF-boksit on ilmeisesti varsin harvinaisia kapistuksia, mutta mun mielestä se 30W ei riitä. Tämä siis ihan puhtaan kirjatiedon valossa, en ole vieläkään omin kätösin testannut DNA-vekotinta.