Viime vkolla, tämä on sieltä kaupasta. Halvimmalla postilla ts ei seurantaa.
Viime vkolla, tämä on sieltä kaupasta. Halvimmalla postilla ts ei seurantaa.
Joo eipä tullu mullekaan vielä ranskasta pakettia. Viimeksi tuli tosiaan neljässä arkipäivässä, joka oli mielestäni poikkeuksellisenkin nopeaa. Onneksi ei ole kiire, kun on vielä tuota herkkua tuossa
Onko kukaan maistanut tätä sillä extra maulla?
Tuliko kelleen vielä ranskan pakettia? Mulle ei vielä ole tullut, joten laitoin kyselyä kaverille asiasta.
En itse ole huolissani koska viime kerta meni niin hienosti, mutta kun kerran 'suosittelin' tätä, niin olisi kiva että muutkin saisi pakettinsa ajoissa
Ranskan posti voi olla oikukas, Pariisin alueelta 3-9 pvä on ok. Muualta Ranskasta 2vkoa on ok(muistaakseni 19pvää oli laskettavissa normaaliksi). Olen toistakymmentä vuotta tilannut autonosia Ranskasta ja aina on perille tullut
Tarkistin tuon kaupan toimituksen, 9pvää(arki) kesti eli melko ääripäästä
Tänää tuli pari pottuu bobaa toscanalt vaatii vaa hieman totuttelua tohon throathittiin kun tottunu imee 6-12mg niksoil olevii nesteit ja toi boba on 18mg... kaverilta maistoin 6mg bobaa ja siinä ei ollu thta juuri mitään ja toscanal ei ollu tilaushetkellä yhtään 12mg bobaa mut oli silti saatavana ^^
Edit: on muuten toscanan boba paksumpaa kun se mitä saa vaporfreakilt... pitäs olla kuitenki molemmat 100% vg ja toscanalt saatava boba kyllä näyttää enemmän siltä miltä pitäs kun ottaa vg suhteen huomioon.
Ihan samaa tavaraa, Toscanan putellit vain on tiukahkoja reiältään
Helou ihmiset olen uusi täälä ja sen takia ehkä kysymykseni saattavat olla noobimaisia mutta anyway olen nyt noin kuukauden höyrytellyt tuolla finvapen setillä ja mukana tulleilla nesteillä. Nyt tilasin ihan sokkona ko nestettä:
Boba's Prize E-liquid by Toscana Mall - Base type : Velvet cloud (VG), Milliliters : 30 ML, Nicotine : 12 mg (Light)
Kysymys kuuluu että onko ko aine ihan jees kamaa aloittelijalle ja joku kertoi että tuo saattaa tukkia laitteita. Onko näin? Ymmärrän että tuo ei taida olla ihan orginaali kamaa mutta oliko ostokseni ihan susi? Kiitos vastauksista. Sitten hieman tupakointihistoriaani jos jotakin kiinostaa. Säännöllistä noin kerran viikossa tapahtuvaa tupakointi, aski viikossa 15 vuotta. Pääasiassa poltin menthol savukkeita. Nyt kuukauteeen en ole analogista edes haaveillu ja uskon että en ikinä tule koskemaankaan niihin. Olen rakastunut kaikkeen e-savukkeisiin liittyvään. Onneksi löysin tämän sivuston jossa löytyy enemmän kun tarpeeksi inffoa
Ei liity mitenkään tähän ketjuun, ihan eri e-neste kyseessä!
Nostetaas tätä ketjua vähän. Liberty toimitti nopeasti pari pottua Bobas Bountya. Onhan se sanottu et tää on paksua kamaa mut shieeeet! Todella monitahoinen neste joka muuntuu tehojen mukana. Hyvää on ja tulee varmasti tilattua lisää. Tupakkamakuna en osaa tätä pitää. Höyryä tulee niin perkeleesti ja miten ne on saaneet näin kovan kurkkutuntuman VG nesteeseen? Mielenkiintonen kokemus.