Mun mielestäni jälkipoltto viittaa huonoon wikkaukseen. Sopivasti kun neste liikkuu, niin höyrystyneen nesteen tilalle tuleva jäähdyttää coilin, ja jälkipoltto loppuu.
Mun mielestäni jälkipoltto viittaa huonoon wikkaukseen. Sopivasti kun neste liikkuu, niin höyrystyneen nesteen tilalle tuleva jäähdyttää coilin, ja jälkipoltto loppuu.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
"jälkipoltto" on tosiaan merkki siitä, että kaikki on keturallaan! Wickkaus ei ole riittävä, tai tehoa on liikaa suhteessa wickkaukseen! Ts coili on yhtä hotspottia, jolloin tapahtuu "palamista" höyrystymisen sijaan ja tästä on päästävä eroon kaikilla mahdollisilla keinoilla.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
Löytyisköhän mistä sellasii pumpuli palloja mitä tässä videossa käytetään Krakenin setuppiin?
Itellä on just tilauksessa kraken mutta ei tunnu ainakaa höyrykaupoista löytyvän.
Kraken Dual Twisted 30ga with Cotton Build - YouTube
EDIT: Ja sitte jos löytys jostain vielä tollasta vastuslankaa mitä tossa käytetään nii ois hyvä![]()
Älä nyt hyvä mies sinne Krakeniin mitään pumpulia laita kun se on Genesis-ato.
Pumpuliatot on sitten erikseen, esim. Kayfun.
Orgaanisia pumpulipalloja saa ainakin Iherbiltä tilattua ja monet on tilannutkin, itse myös.
Enää ei ole "genisisatoja", vaan ne ovat vertikaaliwikkaavia, joissa voidaan käyttää montaa eri wikki-vaihtoehtoa.
KGO & Twist
Krakenista kylläkin saa hyvät höyryt dual microcoil+pumpulilla, kokeiltu on![]()
Ok, uskotaan. Mä oon aina ajatellu että pumpulit gennyyn sitten jos ei meshistä osaa tehdä. Enkä nyt mitenkään yritä pilkata, itellä ei ole ainuttakaan gennyä.
Minut on käännytetty...
Nyt on kolmas setuppi (tavallinen, ei microcoil) pumpulista menossa (0.25 kanthal, topspuikon varren ympärille (n. 2mm?) 7 kiekkaa, 1.8ohm) ja se on että hei hei silica.
Ihanan helppoa poistaa pumpuli, kuivapolttaa coili ja laittaa uus pumpuli, ei tartte aina vääntää uutta hässäkkää
Pumpulina on Ainun vauvapumpuli
Ja siis Provari ja Kayfun L+
tänään vaihdoin pumpulit ja kun edellisen kanssa oli alussa vähän kismaa niin kokeilin pienemmällä. paha maku iski päälle. paksumpi pumpuli sisään ja hyvältä maistuu. eli ilmeisesti kyse on ollut liian ohuesta wickistä, kanthal käryää itsekseen tjsp. mutta hyvä tietää jatkoa ajatellen.![]()
Ding ding ding! We have a loser!
100% BOMULDS WICK - VÆGE EU 1 MM - 10 M
Ei ollut ihan niin hyvä mitä etukäteen olis voinut ajatella. Mahtuu kyllä just eikä melkein pikkuneulamicrocoilien läpi, mutta maistuu hitusen villasukalta? Katsotaan jahka tämä tästä asettuisi, tosin toistaiseksi ei ole erityisen vakuuttava. Toki suoritin tulitestin ja keittämisen ennen käyttöä.
E: Villasukan lisäksi jättää näköjään välillä ihan pokkana wickaamatta? Ei todellakaan vakuuta.
Viimeksi muokannut Naamapeikko; 15.04.14 kello 19:43.
Pitäisköhän suosia suomalaista...toki ei tietoa että onko nämä valkaisemettomia tai onko käytetty muita kemikaaleja ja nuo koot on hepreaa mutta...
Sydänlangat - Kynttilätarvikkeet
Mitäköhän materiaalia mahtavat nämä olla???
Roihusydänlangat - Sydänlangat - Kynttilätarvikkeet
https://www.toknet.fi/muut-hygieniat...16485218382/dp
"100% puuvillaa. Ei kloorivalkaisua. Hajusteeton."
Hyvin futaa![]()