Vaa ompa halapa laavatuubi ja saa vielä steelin värisenäkin.
Kyllä nyt köyhää harmittaa ku kerkesin hankkimaan mustan Ecigiltä.![]()
Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
Ticket-systeemi
Facebook!
Ticket-systeemi
Facebook!
Ticket-systeemi
Facebook!
Viimisin tilaukseni tein 9.11. täältä. Tilasin litkuja 45 egen edestä ja en ole niitä vieläkään saanut. Olen tiedustellut lukemattomia kertoja missä litkut viipyy. Kahteen ensimmäiseen tiedusteluun vastattiin. Viimisimpään kahteen tieduteluuni ei ole edes vaivauduttu vastaamaan. Sanoivat ensimmäisellä kerralla , että ei ole kaikkia litkuja enään varastossa, pitää odotella lisää ja toisella kerralla oli, että on unohtunut pistää ja nyt ei edes vastata. Että näin. En ikinä enään kyseisestä paikasta tilaa.
Se on suolesta varsinki jos ensikokemus on tuollanen... Itellä tullu kamat moitteitta ja kivasti tuo koodi tiputtaa hintaa![]()
tuossa patterit vierekkäin
http://www.e-savuke.com/forum/index....39456#msg39456
Olisi pitänyt vaihtaa itse tuotteet joita olisi ollut.Jos ei siihen olisi suostuttu niin sitten ilmoitus sinne millä maksoit tilauksen.Voisi kyllä Liberty ilmoittaa jos joku moka sivustolla eikä tavaraa ole, jotta porukka voisi vaihtoehtoisen tuotteen ottaa tilalle ja paketti matkaan.
Ihmeen kauan olet venyttänyt palautetta kylläkin.Kyllä viimestäään 2 viikon sisällä pitää asia saada kuntoon eikä kahden kuukauden.
Vermilonin herkkua haluan! Milloin tulossa täydennystä, oi milloin? Buzz Pro nro. 1,032 Libertyltä, paras e-ostos tähän mennessä![]()
Kuulostaa oudolta. Oletko varma että kyseessä Liberty? Minulla ei ole muuta kun erittäin positiivisia kokemuksia paikasta ja takana noin 10 tilausta. Jos niillä ei ole nesteitä ne ei IKINÄ odota kunnes ne tulee takas varastoon vaan palauttaa heti rahat. Näin ovat tehneet minulle automaattisesti.
Laita ihmeessä minulle privana tilauksesi Order#, niin lähetämme paketin uudestaan.
Tähän on selitys pari sivua taaksepäin. Emme yksinkertaisesti saa asiakkailta yhteydenottoa tarpeeksi nopeasti, jotta tuo olisi mahdollista. Sen takia korvaamme puuttuvat tuotteet store credittinä ja ilmaisten postikulujen kanssa voi asiakas valita itse rauhassa uudet tuotteet.
Kuten tähän on jo useaan kertaa vastattu, ongelma ei ole Libertyn päässä vaan Brittien postilla. Lähetämme paketit aina uudestaan, kun alkuperäisestä lähetyksestä on kulunut 16 arkipäivää. Eli ko. lähetykset lähetämme ensi viikon lopussa. Samanlainen episodi oli Royal Maililla 6.12 lähteneiden pakettien kanssa ja jok'ikinen näistä paketeista löysi tiensä lopulta perille, suunnilleen vielä samaan aikaan kuin korvaavat paketit eli noin 20 päivän päästä tilauksesta.
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
No kaippa olette valittaneet moisesta viivästyksistä.Suomessa Itella olisi saanut uhkasakkoja jos noin venyisi postin kuljetukset.Ja löytyy teiltä tämäkin palvelu.
http://www.royalmail.com/delivery/de...airsure/prices