Miksi, oi miksi, jos kerta löytyy aitokin tavara, mitä käyttää?!?
Miksi, oi miksi, jos kerta löytyy aitokin tavara, mitä käyttää?!?
KGO & Twist
No johan on väkevästi ilmoitettu " If this is real (and I have no reason to believe its not) it will rock the ecig industry "
Eli nyt saisi modaajat ennestään $50 piirit 20taalaan? Johan on elämää mullistavat ja "vapomaailmaa rokkaavat" reilut 20€?
Käytännössä modaajien dna -kikkareiden hinnat eivät muutu mihinkään ja kotimodaaja saa piirin reilut 20egeä halvemmalla (JOS tuo $20 pitää paikkansa).
Ja kiinasta saa loistavia dnamodeja tästä lähtien.. selevä
Nyt on siis aika lopettaa päivätyöt?
PS. lenti melkein palkki ku nauran
Fighting the CLONEWARS since 2013
Toi ei vaikuta mihinkään et piiri on hitusen halvempi, vaan se että sieltä tulee kokonaisia modeja puolet halvemmalla.
Joo, sitä en epäile hetkiäkään..
Jännää on se, että katsokaapaa kuinka sieltä puskee ekana markkinoille logoja myöden jonkun muun alunperin suunnittelema laite.. voi nyt jeesus vittu! Ettekö te touhukkaat ja iki-iloiset Aasian messiaat jotka ruudinkin keksitte, saaneet samalla vaivalla tehtyä omaa alumiinilaatikkoa sille piirille.. Olisi varmaan ollut jopa enemmän ottajia![]()
Kyllä mulle ainakin riitti noiden Kiinan kikkareiden kokeilu. Paskoja mitä paskoja, sanon minä. Toivotaan, että joskus saavat oikeasti hyviä laitteita markkinoille. Silloin vaan hinnat ei ole enää samaa luokkaa mitä nyt.
I'm not fat, I just got a sweet hockey body.
Tuota...ei?
Sitä tehdään, mikä myy ja tällä hetkellä kloonaus kannattaa, joten miksipä tuota muuttamaan?
KGO & Twist
Mulla ei ole mitään sitä vastaan jos sieltä puskisi jotain innovatiivista ja jopa uutta, kun halpaa tuntantoa tuntuu olevan. Niin kauan kun on pelkkää varastettua ideaa ja mahdollisimman nopeasti ja halvalla tuotettua saastaa, en tue sentilläkään. Vaikka olisi joku hyväkin joukossa.
Mutta trolli tuossa kyllä valitettavan oikeassa juurikin on.
Vittu jätkät, pitääkö pyörä keksiä uudelleen[ IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/03/30/by2uzy2u.jpg[/IMG]
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Ei mutta ostakko nangkangit vaikka kyljessä lukee hakkapeliitta ja on "1:1" kopioitu kuvio?![]()
Tämä nyt ei ainakaan ole klooni! Ja on ihan myynnissä oleva Violin power mod
![]()
Mulle sopraanofoni! Tai rumpukapula.
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
Veritas RDA by iHybrid. Mitä vittua.![]()