Tosiaan! Pientä säätöä tein ja koin tuossa jokin aika sitten läpimurron. Näinollen olen ottanut muutamaan sellaiseen yhteyttä jotka eivät vielä ole saaneet tätä maistaa. Teidän vastuullanne on paljon!
Olisin jo aiemmin maininnut asiasta ja lähettänyt näytteitä mutta odotin tutulta, että se saa uuden etiketin valmiiksi mutta en jaksa enää odottaa. Olisi varmaan pitänyt sittenkin ottaa Symboliin yhteyttä etiketin suhteen
Mutta niin, viimeistään maanantaina saan vietyä postiin näytteet mutta yritys on kova saada jo huomenna muutaman. We will see...
Laitan kasan (noin. 300ml) ainesosia tilaten siltä varalta tilaten, että tuomaristo näyttää peukkua. Itse olen jo tyytyväinen mutta voihan sitä vielä tulla ihan murskatuomioitakin
Edit. Ja voin jo nyt veikata, että seuraavasta nesteestä ei tule anis-tyylistä. Sen verran mielipiteitä jakava ainesosa ja haluan muutenkin kokeilla jotain uutta jahka tämä on taputeltu
Tiedä sitten mikä nestesarjan nimeksi tulisi jos kehittelen lisää nesteitä tämän teeman ympärille.. Lovecraft Line, Mythos Juices, Juices from Kadath?