"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Mitä ihmettä tuo puu on? Ilmeisesti itse oot petsannut/öljynnyt
IMAG0374.jpg
näillä pärjää, ei oikein muuta tarviikkaan![]()
Jep.. meinasi mennä orava muuntajaan ku hoksasin.
Yhden päivän on käymättä foorumilla ja kerrankin olis jotain järkevää tarjolla![]()
Fighting the CLONEWARS since 2013
Jotenkin vähän samanlainen tunne.:-)
uploadfromtaptalk1395422346854.jpg
uploadfromtaptalk1395422905569.jpg
On ihan kohtuu hyvä putki vaikka onkin klooni! Pöhisee todella mukavasti 0.4 ohmin dualcoililla![]()
IMAG0518_1.jpg
Meneehän se perjantai näinkin. Olutta, koodia ja DIY-manitou/hunaja -nestettä![]()
Kokeilin huvikseen kaverin misteristä lainatulla 350-putkella tuota dripperikomboa ja tulihan siitä aika pieni.
Kuva voi semisti hämätä mutta viereinen laite tosiaan vaporshark.
IMAG0980.jpgIMAG0979.jpgTuommonen teline tuli tehtyä duunin ohessa. Luumupuusta tehty![]()
Ei oikee tämä dripperi ole mun mieleen... v-mäinen tehä setuppia, varsinkin dualia. Päätin sit kokeiluna nykästä twistedin .20 langast... voihan se olla et ajan mittaan kokeilee eri variaatioita ni löytyy se oma tyyli ja setupin teko helpottuu.. en tiedä... voi olla et tää rda löytää ittensä vauhilla myyntipalstalle![]()
Vähän hassusti rakennettu? Teet vaan vertikaalit, niinkuin gennyissäkin on. Voihan se olla tietty, etten hahmota tuota juuri töistä tulleena
Nojuu, hahmotinhan sentään. Tuo on päin prinkkalaa, coili pystyyn niin helpottuu hahmotus ja teko.