Rikosilmoitus
Lähtee taatusti rikosilmoitus. Vittu mitä pellejä.
http://www.suomix.com/paijat-hame/lahden/lahti/pl_26/
Niinpä, tuskin mitenkään. Mutta utelias kuitenkin saako joku muu. Onko muuten kenelläkään tietoa mikä tolle kaupalle tuli?
Haiskahtaa ja pahasti. Mistä tahansa saisi ilmaisen sähköpostiosoitteen mutta ei, niin ei. Kun annetaan tuollainen osoite voidaan aina vedota siihen, että 3kk:n päästä kun ne seuraavan kerran ottaa yhteyttä(tuskin), posti onkin "hukannut" koko kirjeen. Laittakaa suoraan rikosilmoitus vaan.
Kumpi on luotettavamman toimintatavan osoittamista, postilokero, vai joku ilmainen esim. suomi24 e-mail osoite.?
Rikosilmoitusta rustatessa voi tulla esiin myös se, että ilmoituksen kohteelta ei ole edes yritetty saada rahoja ko. firman ilmoittamalla tavalla.
Erään lehden mennessä konkaan, niin silti ottivat tilauksia automaattisesti vastaan. Konkurssipesän ja asioiden hoitamisessa meni sitten aikaa hyvä tovi ennen kuin osa sai rahansa tai toisen lehden.
Sehän ottaa yhteyttä vastapuoleen ja selvittää asiaa ensinEi sieltä suoraan rahat palaudu käsittääkseni. Jos paypalin kautta maksanut niin ei pitäisi olla syytä huoleen
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kaks viikkoa Paypal odottaa vastausta disputen toiselta osapuolelta.
Kerran ku oon laittanu disputen imeolle gg-kamoista kun ei kuulunu sovittuun aikatauluun (veny ja paljon) niin tunnin päästä tuli viesti et vedä dispute pois, sun kamat valmiina ja kamat lähti samana päivänä![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Maksukuitti vaan liitteeksi ja tilinumero sinne,ei kai tuo nyt niin vaikeaa ole?
Voi olla ainoa mahdollisuus saada rahansa takaisin.
cigar, näinpä. Hyvin on kierretty mutta se, että ollaan annettu väärää infoa tuon yhteydessä voi ylittää tutkintakynnyksen.
Hilajoki, jokaisella on jokin sellainen mailiosoite jo operaattorin puolesta joka puhuisi luotettavuuden puolesta. Yhtä hyvin minä voin tehdä rikosilmoituksen ja väittää postittaneeni kuitit ja muut vaaditut dokumentit, saamatta rahoja takaisinSana sanaa vastaan ja kun otetaan huomioon startsmogin väärän infon antamisesta ilmoituksessaan, voi olla hyvinkin, että mun sanani tulee painamaan enemmän kuin niiden.
Jos tällä tavalla aletaan vittuilemaan niin mä osaan varmasti vittuilla 2 kertaa kovemmin takaisin.
Tuo on kyllä totta että jos lähettää tiedot normaalina kirjeenä, ei pysty asiaa mitenkään jälkikäteen todistamaan että on näin toiminut. Ottakaa joku yhteyttä kuluttajaneuvontaan (siis nimenomaan neuvontaan ei riitalautakuntaan) ja kysykää jos ne osais neuvoa miten kannattaa toimia. Itse kyllä lähettäisin varmaan saantitodistuskirjeenä ainakin nuo tiedot.
laitoin postiin tiedot ja tulostetun tilausvahvistuksen, mutta olen sitä mieltä että eipä niitä rahoja takaisin tule.
Ensinnäkin kuukausi on liian pitkä aika maksun palautukselle, muistaakseni raja on pari viikkoa (en ole aivan varma tosin).
checkoutin kehoituksesta tein myös rikosilmoituksen koska he eivät pääse asialle mitään tekemään ilman että poliisi pyytää.
Kuukausi on maksimiaika rahojen palautuksessa, näin seisoo kuluttajansuojassa.
Pistää tälläinen toiminta vihaksi![]()
"We have concluded our investigation into your case and have decided in your
favor.
We were able to recover 79.25 EUR and this amount has been credited to you.
Please allow five business days for this adjustment to be posted."
Huh, taidan saada rahat takaisin.![]()
-Evic VTC Mini/Super Tank Mini-