Sivu 107 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 75797103104105106107108109110111117157 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,121 - 2,140 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    20% on hyvä, joillekin riittää 15%. Testaamalla selviää. Frozen Lime Drop ei ainakaan EVODia rikkonut.

Höyrypää Fythern's Avatar

Sijainti
    Kouvola
    Entä miten evodin tankki reagoi jugo diablo valmis nesteeseen jota saa pink mulelta?

Höyrykone Steamy's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    En ehkä lähtis evodiin työntämään, kun siinä on mentholia ja lakua. Evod kakkosessahan pitäsi olla lasitankki, siihen sitten ku ilmestyy näille maisemille.

Höyrypää SakkeMO's Avatar

Sijainti
    Joensuu
    Anoppi tuumasi että tyttären syntymän johdosta pitäisi tuprutella sikari. Se ei nyt minulle käy joten paras sikari e-neste?
    Preparing for the Vapocalypse

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Torot o hyvii
    Kun likka syntyi Puros oli tankissa täällä

Höyrykonkari vihu's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Iha semmone pikku kyssäri. Mul käytössä vaijeri/mesh wikki ja pistän mehut tankkiin on vielä kirkasta ja maistuu okok, päivän mittää neste värjäytyy tummaks ja tuntuu et maku lähtee, johtuuko wikist vai mitätähhäh? onko normaalia. on vissii käyny tollai useamminki mut en oo vaan kiinittäny huomioo + näköjää makuki muuttuu hassuks

e. näin alustavasti omaan kysymykseen löyty vastaus, annoin infernaalisen tohotuksen koko setupille (langat,vaijeri,mesh)
    Viimeksi muokannut vihu; 18.03.14 kello 15:50.
    Spoileri!

Höyrykonkari

Heipä hei! El toro cigarillos naturales. Tarviiko putelia pitää korkki auki vai meneekö suoraan paketista? Kokemuksia?

EDIT: Puhelimella en löytänyt el toron omaa viestiketjua, koneella löytyi ja steeppaus asiat hoidossa.
    Viimeksi muokannut Baundr; 18.03.14 kello 16:30.

Tervakeuhko

Itse sain eilen putelin Pipe Saucen Oak Barrel Cideriä. Haju oli vahva mutta makua ei juuri ollenkaan. Kypsyttelin vielä n. 3 tuntia kuumassa vedessä eikä vieläkään parantunut. Josko heittäisi kaapin päälle korkki auki pariksi kuukaudeksi niin saattaisi parantua.

Kellään muulla vastaavia kokemuksia?

Höyrykone Teppa's Avatar

Sijainti
    Vuorentausta
    Ainakin oma Oak Barrel maistui heti, ja kamalalta. Testasin RSST:llä ja muilla. Kaikilla yhtä pahaa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

Höyrypää Fythern's Avatar

Sijainti
    Kouvola
    Mitenkäs se long bottom leaf maistuu tuoreeltaan? Vai vaatiiko muhia?

Höyrypää lepetius's Avatar

Sijainti
    Lohja
    Mä oon tykänny long bottomista ja shire maltista ihan tuoreeltaan.

...

Höyrypää Höyrypää69's Avatar

Sijainti
    Kotka
    Mistä hyvää salmiakkia?
    Tämä alkaa sujua tämä höyryttely. Pari kk mennyt ja röökiä ei tee mieli yhtään. Modikin alkaa olla hallussa. Unelmien neste ei... eli pari kysymystä.
    Olen tilannut kaikki nesteet Sauhupuodista. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä tuli sellainen minipullo salmiakin makuista litkua. Aloitin lajin sillä ja jumaleissön, että oli hyvää. Olin aivan äimänä... oli todella helppo jäädä lajiin koukkuun.
    Sitten tietysti nopeasti tajusin, että kalliiksi tulee nuo minipullot ja tilasin isompia, mutta yhtä hyvää tavaraa en ole saanut.
    No nii... nyt sitten tietysti olen tajunnut, ettei valmiita litkuja muutenkaan kannata hoitaa, kun parempia ja halvempia saa, sekoittamalla itse.

Nyt siis ne kysymykset... A Mistä löydän parhaat kamat salmiakkiin? Melko tömäkkä makea maku, hyvä potku kurkussa. Ainakin tähänastisella kokemuksella paras.
    B Esim Sauhupuodissa on montaa erilaista nestepohjaa? Pitääkö minun testata kaikkia ymmärtääkseni eron? Vai voiko joku sen kertoa lyhyesti? Onko nestepohjista joku tietty, mistä on varmin aloittaa?

Nii ja on kolmaskin kysymys. Aloitin itsevarmasti suoraan 6 mglla. Seuraavassa tilauksessa otin nollaa ja kutosta... ja jatkoin noin fiftysixty sekoituksella. Onko tuossa mitään järkeä?

Suositelkaa jotain.... Vähän litkuja nuo maut mitä nyt olen löytänyt...

Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrypää69 Näytä viesti
    Mistä hyvää salmiakkia?
    Tämä alkaa sujua tämä höyryttely. Pari kk mennyt ja röökiä ei tee mieli yhtään. Modikin alkaa olla hallussa. Unelmien neste ei... eli pari kysymystä.
    Olen tilannut kaikki nesteet Sauhupuodista. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä tuli sellainen minipullo salmiakin makuista litkua. Aloitin lajin sillä ja jumaleissön, että oli hyvää. Olin aivan äimänä... oli todella helppo jäädä lajiin koukkuun.
    Sitten tietysti nopeasti tajusin, että kalliiksi tulee nuo minipullot ja tilasin isompia, mutta yhtä hyvää tavaraa en ole saanut.
    No nii... nyt sitten tietysti olen tajunnut, ettei valmiita litkuja muutenkaan kannata hoitaa, kun parempia ja halvempia saa, sekoittamalla itse.

Nyt siis ne kysymykset... A Mistä löydän parhaat kamat salmiakkiin? Melko tömäkkä makea maku, hyvä potku kurkussa. Ainakin tähänastisella kokemuksella paras.
    B Esim Sauhupuodissa on montaa erilaista nestepohjaa? Pitääkö minun testata kaikkia ymmärtääkseni eron? Vai voiko joku sen kertoa lyhyesti? Onko nestepohjista joku tietty, mistä on varmin aloittaa?

Nii ja on kolmaskin kysymys. Aloitin itsevarmasti suoraan 6 mglla. Seuraavassa tilauksessa otin nollaa ja kutosta... ja jatkoin noin fiftysixty sekoituksella. Onko tuossa mitään järkeä?

Suositelkaa jotain.... Vähän litkuja nuo maut mitä nyt olen löytänyt...
    Eli sulla on käytössä 3mg-neste. Tottakai siinä on järkeä. Oon ymmärtäny, että pikkusen sitä niksaa kannattaa olla, että saa kurkkutuntumaa.

Salmiakkinesteissä THE neste on IMO Jugo Diablo (tiiviste), se on Copsan tekemä. Copsan ketjusta löydät varmasti useammankin kaupan joka sitä myy.
    Copsan nesteet perustuvat useimmiten juuri salmiakki/menthol-pohjaisiin, jotka toimii kyllä tosi hyvin. Ite oon tykänny juuri tuosta jugosta, LAL copsasta ja nyt on jugo extreme kokeilussa (siinä ei ole mentholia, vaan suora salmiakin maku).

"Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Copsan Black Copsa on paras salmiakki, karkintuskakin sillä lähtee.

Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Copsan Black Copsa on paras salmiakki, karkintuskakin sillä lähtee.
    Mitäs siinä on kaverina?

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Ei mitään muuta kuin salmiakkia

Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Ei mitään muuta kuin salmiakkia
    No perskuta!

Höyrypää Höyrypää69's Avatar

Sijainti
    Kotka
    Hahahaaaa... on tää hianoo, kun aloittaa uuden harrastuksen. Vielä viikko sitten koitin käsittää, et mikä on clearo tai modi jne...
    Nyt sit koitan selvittää, et mitä hittoa meinaa ja mistä Copsan Black Copsa tai Jugo Diablo... Aaaargh..!!
    Ei noita taida ihan noista helpoimmista kaupoista saada?

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Jos sulta hoituu nesteiden tekeminen itse niin niitä saa tiivisteenä esim täältä: My Juice By Copsa - vapeon.co.uk

Valmiina nesteinä sitten täältä: "MY JUICE" BY COPSA

Jälkimmäinen vaihtoehto on kalliimpi, mutta toki helpompi.

Ja se ite sekottaminen ei oo vaikeeta lainkaan.

Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •