20% on hyvä, joillekin riittää 15%. Testaamalla selviää. Frozen Lime Drop ei ainakaan EVODia rikkonut.
20% on hyvä, joillekin riittää 15%. Testaamalla selviää. Frozen Lime Drop ei ainakaan EVODia rikkonut.
En ehkä lähtis evodiin työntämään, kun siinä on mentholia ja lakua. Evod kakkosessahan pitäsi olla lasitankki, siihen sitten ku ilmestyy näille maisemille.
Anoppi tuumasi että tyttären syntymän johdosta pitäisi tuprutella sikari. Se ei nyt minulle käy joten paras sikari e-neste?
Preparing for the Vapocalypse
Torot o hyvii
Kun likka syntyi Puros oli tankissa täällä![]()
Iha semmone pikku kyssäri. Mul käytössä vaijeri/mesh wikki ja pistän mehut tankkiin on vielä kirkasta ja maistuu okok, päivän mittää neste värjäytyy tummaks ja tuntuu et maku lähtee, johtuuko wikist vai mitätähhäh? onko normaalia. on vissii käyny tollai useamminki mut en oo vaan kiinittäny huomioo+ näköjää makuki muuttuu hassuks
e. näin alustavasti omaan kysymykseen löyty vastaus, annoin infernaalisen tohotuksen koko setupille (langat,vaijeri,mesh)![]()
Viimeksi muokannut vihu; 18.03.14 kello 15:50.
Spoileri!
Itse sain eilen putelin Pipe Saucen Oak Barrel Cideriä. Haju oli vahva mutta makua ei juuri ollenkaan. Kypsyttelin vielä n. 3 tuntia kuumassa vedessä eikä vieläkään parantunut. Josko heittäisi kaapin päälle korkki auki pariksi kuukaudeksi niin saattaisi parantua.
Kellään muulla vastaavia kokemuksia?
Ainakin oma Oak Barrel maistui heti, ja kamalalta. Testasin RSST:llä ja muilla. Kaikilla yhtä pahaa.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Mä oon tykänny long bottomista ja shire maltista ihan tuoreeltaan.![]()
Mistä hyvää salmiakkia?
Tämä alkaa sujua tämä höyryttely. Pari kk mennyt ja röökiä ei tee mieli yhtään. Modikin alkaa olla hallussa. Unelmien neste ei... eli pari kysymystä.
Olen tilannut kaikki nesteet Sauhupuodista. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä tuli sellainen minipullo salmiakin makuista litkua. Aloitin lajin sillä ja jumaleissön, että oli hyvää. Olin aivan äimänä... oli todella helppo jäädä lajiin koukkuun.
Sitten tietysti nopeasti tajusin, että kalliiksi tulee nuo minipullot ja tilasin isompia, mutta yhtä hyvää tavaraa en ole saanut.
No nii... nyt sitten tietysti olen tajunnut, ettei valmiita litkuja muutenkaan kannata hoitaa, kun parempia ja halvempia saa, sekoittamalla itse.
Nyt siis ne kysymykset... A Mistä löydän parhaat kamat salmiakkiin? Melko tömäkkä makea maku, hyvä potku kurkussa. Ainakin tähänastisella kokemuksella paras.
B Esim Sauhupuodissa on montaa erilaista nestepohjaa? Pitääkö minun testata kaikkia ymmärtääkseni eron? Vai voiko joku sen kertoa lyhyesti? Onko nestepohjista joku tietty, mistä on varmin aloittaa?
Nii ja on kolmaskin kysymys. Aloitin itsevarmasti suoraan 6 mglla. Seuraavassa tilauksessa otin nollaa ja kutosta... ja jatkoin noin fiftysixty sekoituksella. Onko tuossa mitään järkeä?
Suositelkaa jotain.... Vähän litkuja nuo maut mitä nyt olen löytänyt...
Eli sulla on käytössä 3mg-neste. Tottakai siinä on järkeä. Oon ymmärtäny, että pikkusen sitä niksaa kannattaa olla, että saa kurkkutuntumaa.
Salmiakkinesteissä THE neste on IMO Jugo Diablo (tiiviste), se on Copsan tekemä. Copsan ketjusta löydät varmasti useammankin kaupan joka sitä myy.
Copsan nesteet perustuvat useimmiten juuri salmiakki/menthol-pohjaisiin, jotka toimii kyllä tosi hyvin. Ite oon tykänny juuri tuosta jugosta, LAL copsasta ja nyt on jugo extreme kokeilussa (siinä ei ole mentholia, vaan suora salmiakin maku).
Copsan Black Copsa on paras salmiakki, karkintuskakin sillä lähtee.
Hahahaaaa... on tää hianoo, kun aloittaa uuden harrastuksen. Vielä viikko sitten koitin käsittää, et mikä on clearo tai modi jne...
Nyt sit koitan selvittää, et mitä hittoa meinaa ja mistä Copsan Black Copsa tai Jugo Diablo... Aaaargh..!!
Ei noita taida ihan noista helpoimmista kaupoista saada?
Jos sulta hoituu nesteiden tekeminen itse niin niitä saa tiivisteenä esim täältä: My Juice By Copsa - vapeon.co.uk
Valmiina nesteinä sitten täältä: "MY JUICE" BY COPSA
Jälkimmäinen vaihtoehto on kalliimpi, mutta toki helpompi.