Eikös se mene niin, jos et saa juissia muuten maistumaan hyvälle laita siihen anista tai lakritsaa, sekä väriaineista joukkoon, niin avot. Sitten vain arvuutellaan, mikä siinä maistuu lisäksi? Wizmix(joku nuclear), copsat, Pluid. Kaikki samankaltaisia?
Toisaalta nuo em ovat kaikki hyviä, joten se ainakin toimii
Öö itse sain lakusta yliannostuksen diablon muodossa hyvin äkkiä Menthol taitaa olla paras keino peittää ylimääräiset maut.
Toimii myös vanilla gustardin kyljessä jos ei muuten maistu... Itse en sitä kaipaa
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Seduce juicen vanilla custard on kyllä hyvää kaltaistensa seurassa, varmaan finnvapekin sitä saa varastoonsa, kannattaa kokeilla.
Varsinkin dripperillä
seduce juicen snake oil ei paha sekään
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Minimoidaan kulut ja tehdään itse
Halpaa ja hyvää... Jos nykyisillä kulutusmäärillä joutus ostamaan premium-nesteet valmiina niin persehän siinä repee
Pohjia ja niksaa ihan riittävästi ja rupee olemaan kyl tiivaritkin hyvin halussa
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Oon pettyny
Pluid jää karkeasti muiden jalkoihin... Mitä vittua Nooh hyvä puoli siinäkin on, ei suomalaiset imuroi tyhjäks ku tulee saldoille. Piti pistää 100ml vihreetä herraa tekeytymään ku edellinen satsi melkein imuroitu... Samalla tein myös sen 8mg niksoilla. Vielä on 10mg nesteitä jäljellä mut alaspäin väännän vaik väkisin. Noi Akun uudet boximallit himottaa mutmut...
Ei oo aikoihin tullu mitään uutta arvokkaampaa hommattua. Onekin oottelee ostajaa, vittu pitääkö lisätä ilmoon et klooni niin se on 5min ja myyty
höyryä 17.1.2012 alkaen.
niin paljon tavaraa liikkeellä ettei oikein mene kaupaksi jossei ihan ilmaseksi anna mennä
ps.6mg nesteet ja pakko pudottaa taas seuraaviin eriin
Se on kun alkaa käytettyjen markkinat olemaan realistiset ja ainoastaan harvinaisemmista maksetaan hyvin. Miksi kukaan maksais käytetystä enempää ku 50-75 pinnaa OVHsta jos puhutaan suht hyvin saatavilla olevasta tavarasta?
Edit. Ite lasken kympin pinnasta tuonne viiden korville seuraavissa satseissa.
Do or do not, there is no Barole.
Mites huomenna? Pluidin virallinen vuosipäivä
Olivat värjänneet joenkin vihreeks maailmalla
höyryä 17.1.2012 alkaen.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Mihin kaivoon hypätään?
Voi olla hakusessa testaajat
Perkeleen jenkkiposti Tahtoo stinkerin räpylään asap
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Muuten kiitos jasso postista
Koteloa vielä etsitään
Kiitos täältäkin postista vielä ja kyllä Kokkolan kaatajalle ainakin menee pottu kun kerkeän kokkailemaan jotain kamalaa kuraa
eikö se ollut "kamalan imelää makeaa ihQ" ?
Kiitos vaan molemmille täältäpäinkin
Ei ny mitään ihan ihq makeeta... Mites Ässä ammattilaisena, onks niistä mihinkään?
höyryä 17.1.2012 alkaen.
En ole ammattilainen enkä edes amatööri
kelpaa mulle ainaki erittäin hyvin en kerinnyt testaamaan kun duuni kutsui mutta vaikutti todella kivalta ja laadukkaalta
huomenna tarvisi hakea johtoja vähän ja sen jälkeen kiusata yhtä ihmistä
pistän kuvia valmiista kamasta kun saan joskus aikaa kummatkin tuotteet tulevat olemaan DNA30 laitteita
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista