Pitkästä aikaa pukkaa arvosteluntynkää uudesta modista joka kolahti laatikkooni Joulun alla.
Laite löytyy täältä:
http://www.vaporalley.com/home/51-e-.../167-the-q2v3#
Mitat:
Pituus n.10cm
Ympärysmitta n.2cm
Paino n.120g
Materiaali on messinki
Idea:
Modi joka toimii erinäisillä ja eritehoisilla akuilla.
Laite kytkeytyy kun jousitettua yläosaa jossa esim. atomisaattori tai carto on kiinni painetaan alaspäin.
Mielestäni kätevää.
Lisätietoja:
Komiasti nimetty The Q2v3. Oma mallini on viime vuodelta (The Q2v2?) ja siksi päätymutterit ovat kulmikkaita. Uusimmassa yo. linkin
mallissa mutterit on pyöristetty. Homompaan suuntaan siis on menty. Pidän itse miehekkäistä kulmista.
Tässä kuva setistä :
Kuvassa Qkakkonen on purettuna ja mukana akut joilla laitetta testaillut.
Tässä kuvassa Qkakkonen kasattuna :
Akkuina olen käyttänyt 17670 3.7V (kuvassa musta akku), sekä
ICR123A 3.0V (kuvassa vihreät akut). Ehdottomasti tuolla suurimmalla modi toimii parhaiten.
Puhtia saa ainakin 7.2V asti kahdella sopivankokoisella akulla. Katso alkuperäisestä linkistä lisää.
Testicartona on ollut yksinomaan Puff Diddyn vakiokarto. Testasin myös 510LR / EGOLR / MEGADUALCOIL :lla tätä, mutta Puff Diddyn kartoista en
vain pääse nyt eroon.
Höyryä riittää ainakin pariksi päiväksi ko. mustalla akulla. Laite on kätevä, sopivan kokoinen ja varman painoinen. Tukevaa ja tuhtia höyryttelyä.
Sillä voi myös kätevästi napauttaa lisäjärkeä kanssaeläjiin yhdellä humauksella.
Mitään miinuksia en keksi, mutta jotain saattaa haitata se että jousipään väljyys on n.0,5mm luokkaa,
eli päässä oleva tankki tms. höyrystinosa heilahtelee kevyesti mutta pienesti sivuttaissuunnassa. Mua se ei haitannut.
Lisää akkuja hommatessa ei haittaa se seikka, että nuo päätymutterit antavat vähintään 0,5cm kierrevaraa. Joten akun jos toisenkin pitäisi mahtua
laitteeseen helposti.
Erittäin laadukas ja idioottivarma laite. 8+ pisteytys.