Voipi silti olla että tulee sähköpostia että tulee seuraavassa tilauksessa.. Tai ovat muokanneet käytäntöä... Itelle ainaki tuli sähköpostia sillon että lähtee vasta seuraavassa tilauksessa jollen ota kansainvälistä maksua sitten erikseen...
Tämä on kyllä riittoisaa tavaraa! 6 tippaa dripattuna puhtaaseen atoon ja voit nauttia seuraavat 2 päivää jekkupommia drippaamalla sinne mitä tahansa geneeristä e-lientä. Muistin samalla miksi tuo jekkupullo on saanut olla rauhassa....
FS USA Jager Bomb 12mg ja Finnvapen Red Cow 0mg antavat jo käytettävän yhdistelmän. Pitänee ostaa jostain silkkaa makua, laimenee muuten tarpeettomasti. On tämä jekku näemmä pelastettavissa.
Nyt näyttäis welholla olevan 30ml 30mg varastossamuut vahvuudet ja koot huutaa nollaa.
P.E.N.I.S.
Personal Electronic Nicotine Inhallation System
No nyt welholta saa taas pommia ja nalleja. Hitto sais muutkin kaupat ottaa nämä valikoimiin. Jurppii niin hitosti tuo welhon puoti, kun aina tavarat loppu ja sitten kun sitä tavaraa tulee niin vartissa loppu. Ikinä et saa kaikkea haluamaasi samaan tilaukseen.
Kolmen viikon odottelun jälkeen tuli FSUSAlta 0mg Jenkkuneste exra flavour. Siihen VPG poweria suhteessa 1:2, nyt maistuu miltä pitääkin, aivan toista kuin Welhon anis.
NO JOO tää on nyt eka neste mikä varmasti tulee mun päivittäiseen käytöön ja jota ostan EKAN isomman pullon.
Mahtavaa... Testattu boge LR cartolla, ego normi akulla, ostettu velholta...
ARVOSTELU 9,4 / 10
Vieläkin ehkä löytämättä se OMA juuri oikea paras neste sekä päivittäiseen käyttöön että fiilistelyyn!!
Eipä noita viel oo tullu edes 10 testattua joten ei kai se ihme ole ettei kaikki ole vielä selvää...
Testailu ja etsintä jatkukoon.
Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.
Ehkä vähän enemmänkin voi laittaa kuin kaksi osaa jekku nestettä. Nyt mulla on 70% jekkua ja 30% pohjaa. Maun saa suhdetta muuttamalla kohillee, mutta ehkä pitää sit aika jytkyä pohjaa olla että nikotiinit saa mieleisiksi.
Mie oon nyt ja viikon ajan yrittäny löytää itelle sellasta sopivaa sotkotusta Jekusta. Mulla on sitä ameriikasta tilattua extramakusta nollaa pohjana. Nyt mie viimein löysin sellasen sopivan suhteen, jossa se jekkumaku pysyy taustalla, mutta on kuitenkin selvästi esillä. 1 osa extra Jekkua, 2 osaa Wyatt Earp 18 mg. Maku on aivan kuin Läkerolin "Kaktus" pastilleissa.
Vahvempi Jekkumaku ei kyllä mulle iske tai en sellasta ainakaan viitti vetää kun yhden höyrysession päivässä. Liian tuhti maku mulle. Alkaa äklöttään.
Welho päätti lähettääkkin meikäläiselle 30ml putelin 30mg vahvuudella 18mg sijaan. Hieman liian jyrkkää tavaraa meikäläiselle...
Nyt tarvitsisin vinkkejä, että millä tuota vois laimennella, ilman maun kärsimistä. 0mg VPG:llä tuskin kannattaa yrittää... Tarkoituksena olisi saada vahvuus 15-20mg haarukkaan.