Ja vittu vaihdos tulossa musta stingray jenkeistä
Kiitos puoltamisesta asianomaiset![]()
Ja vittu vaihdos tulossa musta stingray jenkeistä
Kiitos puoltamisesta asianomaiset![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
höyryä 17.1.2012 alkaen.
No niin en tiedä mitä tässä tapahtui ja missä vaiheessa. Ostin KFL joskus elokuussa kai, heitin microcoilin sisään ja sillä linjalla jatkettiin onnellisesti kunnes Mister saapui. Hetken aikaa olin onnellinen tuon kaiffarin dualcoilinkin kanssa, mutta suora vertailu Misteriin ei tosiaan paljon naurata. Jossain mättää, tutkitaan jahka jaksetaan.![]()
Liian ohuet nestekanavat
Kuka näitä hehkuttaa? Tietääkseni käyttänyt vastaavia toimiviakin, tosin silicalla mut homppelissa oli alunperinkin vittu just samoja ongelmia
Samaa paskaa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Padapim, mitäs äijät. On näköjään taas vaihdettu ja tilattu tavaraa? Mahtaako teistä kukaan katsoa kaupan saldoja?
Pluidia nyt vetelee vaikka tuohikuksasta, mutta että höyryvehkeilläkin tötöillään?
Kukkurukuu, se on sen tyttelin biisi, nimeä en muista? Mutta siinä viitataan sepelkyyhkyjen ääntelyyn, joka eroaa pöllöjen ääntelystä leikkisällä kujerruksellaan. Ei siis huhuuhuu vaan huhhuhhuu, kuka erottaa?
Arvashan sen taas miten tässä käy, jos alkaa Misteriä ylistämään. Eiköhän vetänyt taas huomaamatta nappiin asti hienot lorot nestettä rööristä. Selvästikkään tämä ei ole kännivapo, koska tätä tapahtuu vain ja ainoastaan tenuttaessa. Liittynee siis liian kuumaan eli juoksevaan nesteeseen. Tästä hommasta siis pointsit kaiffarille, se ei vuoda. Koskaan.
Jospa täällä menninkäisen ketjussa uskaltaa kuplan puhkaista? Kayfun on on todella oikukas vempele, ja voin sanoa ihan suoraan, ettei sitä minulle tuossa kuosissa tule koskaan enään olemaan.
Oiskohan KFL vähän niin kuin RBA:n clearo. Naurettavan helppo saada toimimaan, muttei tarjoa mitään mullistavaa.
E: Tokihan ei ole jasson coilinvääntötaitoja tarkoitus morkata, osta aito KFL ilman mitään plussapaskaa niin luulis kuivat loppuvan.
Viimeksi muokannut Naamapeikko; 09.03.14 kello 05:06.
Mä kokeilen ohutta nestettä vielä ennen lopullista tuomiota. Eikö noi raukat vieläkään usko, suoltavat samaa paskaa ulos ja väki ostaa pöksyt märkänä.
Harvoin vituttaa joku ostos näin mut en anna periksi, otan vaik dremelin avuks![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Mut hei! Pakkohan tän on olla hyvä ku kaikki kehuu
Esa tos kyl vilautti totuuden siementä ja Naamis myös. Helppo saada jonkunlaiset höyryt mut nykypäivänä turhamaista imutella kuivaimuja et saa pelin toimimaan. Onko suuri kupla hajoamas
Onko täs sitte ainut rakenteellinen vika toi nestekanavien ahtaus?
Siltä se vähän vaikuttaa.
Mister toimii sama minkälaisen pöheikön sinne paiskaa samalla nesteellä enkä sitäkään oo saanu vuotamaan kuin ylitäytöllä.
Mitä tästä opimme? Yksi suomalainen vastaa kymmentä venäläistä![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Heitä sillä kaiffarilla lähintä lintua ja syötä pumppulit oraville
Eiku mä syötän bombbulit Misterille, se tykkää siitä![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Totuus valkenee pikkuhiljaa. Pikkuhiljaa. PIKKUHILJAA.
Tähän väliin biisi jottei vallan lähde lapasesta: