Sivu 74 / 187 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 246470717273747576777884124174 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,461 - 1,480 / 3736

Aihe: Jasson yleinen ot/APU-ketju -K18-

Höyrykone Nisca's Avatar

Sijainti
    Jämsä
    herää muuten kysymys kuulunko mä APU kerhoon vaikka en pluidia vedäkkää

Höyrykone terokum's Avatar

Sijainti
    Riihimäki
    Kyllä nisca mun puolesta ainakin kuuluu. Sen vetran kovan verrokin pluidille olet kehitellyt

Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nisca Näytä viesti
    herää muuten kysymys kuulunko mä APU kerhoon vaikka en pluidia vedäkkää
    Nisca kuuluu automaagisesti APU-kerhoon. Oot tehny loistavan vihreen nesteen Pluidin rinnalle
    Pitää suunnitella paita myös APU-kerholaisille...
    Samoin kuin WVS myös APU-kerhoon ei liitytä vaan siihen päästään tiettyjen kriteerien perusteella. Myös osalle WVS:n jäseniä on heidän tietämättään myönnetty APU-kerhon jäsenyys
    Minkäänlaista hyljeksintää/dissaamista en hyväksy kerhojen välillä vaan toiminta taitaa olla lähinnä brotherhood-meininkiä. Toivottavasti myös vireillä ollut anti-pluid kerho on haudannut sotakirveensä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Nisca kuuluu automaagisesti APU-kerhoon. Oot tehny loistavan vihreen nesteen Pluidin rinnalle
    Pitää suunnitella paita myös APU-kerholaisille...
    Samoin kuin WVS myös APU-kerhoon ei liitytä vaan siihen päästään tiettyjen kriteerien perusteella. Myös osalle WVS:n jäseniä on heidän tietämättään myönnetty APU-kerhon jäsenyys
    Minkäänlaista hyljeksintää/dissaamista en hyväksy kerhojen välillä vaan toiminta taitaa olla lähinnä brotherhood-meininkiä. Toivottavasti myös vireillä ollut anti-pluid kerho on haudannut sotakirveensä
    Keneenköhän tuolla anti-pluid kerholla mahdettiin viitata Itsehän en sellaista suvaitsemattomuutta suvaitse koska suvaitsevainen pitää olla vaikka väkisin Pientä naljailua ei lasketa
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)

Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Keneenköhän tuolla anti-pluid kerholla mahdettiin viitata Itsehän en sellaista suvaitsemattomuutta suvaitse koska suvaitsevainen pitää olla vaikka väkisin Pientä naljailua ei lasketa
    Rakas 5,7 Pieni naljailu kerhojen välillä KUULUU asiaan kunhan sen tekee kerhon värejä kantava henkilö pilke silmäkulmassa Itseasiassa tarjoon Jägerit kun törmätään
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Nyt meinaa olla hermot kireellä
    Tää helevetin gayfun... Pukkaa palanutta jos ei ota kuivaimuja välillä! Siis lite+
    Koittanu muutamaa eri vastusta, sama 0,6-1,0 ohmin vastuksella Pitääkö heittää pelkkää vettä et vickkaa kunnolla. Koittanu varmaan 10 eri Bombbulimäärää...
    Misteris sama minkä verran heittää niin aina toimii. Tiedän ettei uria saa tukkia pumpulilla mut ku ei niin EI
    Heitänkö mäelle vai mitä mä teen tän vehkeen kans. Hyvät höyryt lähtee ku vähän väliä vetää kuivaimuja mut KYLLÄHÄN TÄN RYSSÄNKOSTON PITÄÄ MUUTENKIN TOIMIA
    Onko tää vaan niin paska ku aiemmat homppelit silican kans -> roskiin tai kiertoon hyväuskoisille.
    Mesh on armoton, se toimii tai ei toimi. Siinä ei tarvi arpoo taivaankappaleiden kans Keinot löytyy aina.
    Auttakkee ny
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Höyrykone

Sijainti
    Sorvan kylä
    Tää helevetin gayfun... Pukkaa palanutta jos ei ota kuivaimuja välillä! Siis lite+
    Koittanu muutamaa eri vastusta, sama 0,6-1,0 ohmin vastuksella Pitääkö heittää pelkkää vettä et vickkaa kunnolla. Koittanu varmaan 10 eri Bombbulimäärää...
    Misteris sama minkä verran heittää niin aina toimii. Tiedän ettei uria saa tukkia pumpulilla mut ku ei niin EI
    Heitänkö mäelle vai mitä mä teen tän vehkeen kans. Hyvät höyryt lähtee ku vähän väliä vetää kuivaimuja mut KYLLÄHÄN TÄN RYSSÄNKOSTON PITÄÄ MUUTENKIN TOIMIA
    Onko tää vaan niin paska ku aiemmat homppelit silican kans -> roskiin tai kiertoon hyväuskoisille.
    Mesh on armoton, se toimii tai ei toimi. Siinä ei tarvi arpoo taivaankappaleiden kans Keinot löytyy aina.
    Auttakkee ny
    Et vaan osaa

Auttakkee ny
    Mikä neste? Tuntuu olevan välillä hiukan nirso paksuille nesteille kun ensin tarvii nousta nesteuraa pitkin ja sitten vielä pumpulia pitkin coilille. Toinen vaihtoehto on että on liikaa joko kammiossa tai coilin kohdalla. Pitäisi vaivatta liikkua coilin läpi.

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Vittu kyl mä osaan
    Kaikki bombpuliversiot kokeiltu. Pitääkö vielä koittaa ohentaa litkua Suhtkoht jämäkkää litkua nyt sisällä mut tänhän piti olla jumalasta seuraava punbbulivehkeenä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Vittu kyl mä osaan
    Kaikki bombpuliversiot kokeiltu. Pitääkö vielä koittaa ohentaa litkua Suhtkoht jämäkkää litkua nyt sisällä mut tänhän piti olla jumalasta seuraava punbbulivehkeenä
    Itse asiassa aqua kyllää pieksee wickaamisessa mutta häviää nestetilavuudessa

HöyryGuru smami's Avatar

Sijainti
    Lapua
    Teet vaan isommalla kekireijjällä sen coilin niin ei ongelman ongelmaa 1,4mm ->2mm ite vaihoin ja nyt ei oo nuukaa miten sen pumplin sinne törkkää tai paljon on vg (85%+ tiiviste eli joku 80-70% vgllä menee ilman ongelmia)

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Pitää koittaa vielä paksummalla coililla
    Tai sit aqua
    Thanks boys
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Pysy siinä Misterissä vaan. Ei pärjää kaiffari alkuunkaan vertailussa! Sitä paitsi isämmaa.

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Juu Muutama on mikä pysyy
    5,7 mites ois Stingray in Copper and Black
    kannattaako tehä kauppaa Jos ton hommais ja ei tykkäis niin senhän vois myydä Wiitikselle
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Juu Muutama on mikä pysyy
    5,7 mites ois Stingray in Copper and Black
    kannattaako tehä kauppaa Jos ton hommais ja ei tykkäis niin senhän vois myydä Wiitikselle
    Tai sitten mulle, on sen verran hyvä modi että toinenkin mahtuu kyllä talouteen On vaan pirun hankala saada noita kun joka paikassa loppu

Höyrykone True Puffin's Avatar

Sijainti
    Rauma
    Auttakkee ny
    Oli hetki sitten tarjolla h-atty gayfun lite +, mutta et tarttunut tarjoukseen
    Vape since 30/05/2011

Westcoast Vape Squad still rollin'

En kyllä tosiaan tiedä miten tässä kaiffarissa jää maku jotenkin niin jälkeen verrattuna Misteriin. Kummassakin kuitenkin dualmicrot ja mennään siellä 15w kulmilla, Misterissä toki täydellä akulla hitusen enempi. Kaippa kaiffariinkin pitää päällekkäin nuo sitten asetella, että saa tasaväkisen vertailun.

Eka piti saada Misteriin kaiffarinvoittaja setup aikaseksi ja kun sellanen sitten vihdoin löytyi, kääntyi koko homma päälaelleen.

Omastani olen jo eroon päässyt, niin voin rehellisesti kertoa, ettei tuo ole suorituskykyisimpien joukossa!
    Toimiva, tietyin edellytyksin, toki! Mutta jos ei niitä edellytyksiä ole, niin so what?

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Provariin koitin 1ohmin vastuksella mitä irti anto... Itku meinas päästä
    Pitänee blandata vetisemmät nesteet ja antaa viel mahdollisuus...
    Misteris pumpuli rokkaa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Maistoitko sitä vihreää ?
    Ja kysymykseesi heti vastaus EI se ole happoa

Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi