herää muuten kysymys kuulunko mä APU kerhoon vaikka en pluidia vedäkkää![]()
herää muuten kysymys kuulunko mä APU kerhoon vaikka en pluidia vedäkkää![]()
Kyllä nisca mun puolesta ainakin kuuluu. Sen vetran kovan verrokin pluidille olet kehitellyt![]()
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Nisca kuuluu automaagisesti APU-kerhoon. Oot tehny loistavan vihreen nesteen Pluidin rinnalle![]()
Pitää suunnitella paita myös APU-kerholaisille...
Samoin kuin WVS myös APU-kerhoon ei liitytä vaan siihen päästään tiettyjen kriteerien perusteella. Myös osalle WVS:n jäseniä on heidän tietämättään myönnetty APU-kerhon jäsenyys
Minkäänlaista hyljeksintää/dissaamista en hyväksy kerhojen välillä vaan toiminta taitaa olla lähinnä brotherhood-meininkiä. Toivottavasti myös vireillä ollut anti-pluid kerho on haudannut sotakirveensä![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Nyt meinaa olla hermot kireellä
Tää helevetin gayfun... Pukkaa palanutta jos ei ota kuivaimuja välillä! Siis lite+
Koittanu muutamaa eri vastusta, sama 0,6-1,0 ohmin vastuksellaPitääkö heittää pelkkää vettä et vickkaa kunnolla. Koittanu varmaan 10 eri Bombbulimäärää...
Misteris sama minkä verran heittää niin aina toimii. Tiedän ettei uria saa tukkia pumpulilla mut ku ei niin EI
Heitänkö mäelle vai mitä mä teen tän vehkeen kans. Hyvät höyryt lähtee ku vähän väliä vetää kuivaimuja mut KYLLÄHÄN TÄN RYSSÄNKOSTON PITÄÄ MUUTENKIN TOIMIA
Onko tää vaan niin paska ku aiemmat homppelit silican kans -> roskiin tai kiertoon hyväuskoisille.
Mesh on armoton, se toimii tai ei toimi. Siinä ei tarvi arpoo taivaankappaleiden kansKeinot löytyy aina.
Auttakkee ny![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Vittu kyl mä osaan
Kaikki bombpuliversiot kokeiltu. Pitääkö vielä koittaa ohentaa litkuaSuhtkoht jämäkkää litkua nyt sisällä mut tänhän piti olla jumalasta seuraava punbbulivehkeenä
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Teet vaan isommalla kekireijjällä sen coilin niin ei ongelman ongelmaa1,4mm ->2mm ite vaihoin ja nyt ei oo nuukaa miten sen pumplin sinne törkkää tai paljon on vg (85%+ tiiviste eli joku 80-70% vgllä menee ilman ongelmia)
Pitää koittaa vielä paksummalla coililla
Tai sit aqua
Thanks boys![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Pysy siinä Misterissä vaan. Ei pärjää kaiffari alkuunkaan vertailussa! Sitä paitsi isämmaa.
Juu Muutama on mikä pysyy
5,7 mites ois Stingray in Copper and Black
kannattaako tehä kauppaaJos ton hommais ja ei tykkäis niin senhän vois myydä Wiitikselle
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
En kyllä tosiaan tiedä miten tässä kaiffarissa jää maku jotenkin niin jälkeen verrattuna Misteriin. Kummassakin kuitenkin dualmicrot ja mennään siellä 15w kulmilla, Misterissä toki täydellä akulla hitusen enempi. Kaippa kaiffariinkin pitää päällekkäin nuo sitten asetella, että saa tasaväkisen vertailun.
Eka piti saada Misteriin kaiffarinvoittaja setup aikaseksi ja kun sellanen sitten vihdoin löytyi, kääntyi koko homma päälaelleen.
Omastani olen jo eroon päässyt, niin voin rehellisesti kertoa, ettei tuo ole suorituskykyisimpien joukossa!
Toimiva, tietyin edellytyksin, toki! Mutta jos ei niitä edellytyksiä ole, niin so what?
Provariin koitin 1ohmin vastuksella mitä irti anto... Itku meinas päästä
Pitänee blandata vetisemmät nesteet ja antaa viel mahdollisuus...
Misteris pumpuli rokkaa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Maistoitko sitä vihreää ?
Ja kysymykseesi heti vastaus EI se ole happoa![]()