-
Höyrykonkari
Kyllä 7.3 olis kans ok päivä. Ketjun alottajana mun tarvii varmaan ilmoittautuu olevani mukana?
-
-
Höyrykone
Jos maksa kestää nii mikä ettei.
-
Höyryttelijä
Joudun passaamaan jos pidetään 7.3 .. Prkl messut just toi viikonloppu.
-
saattaa jäädä väliin, vinkkaan kuiteski kaverille.
Laitteet: eGo-C Twist 650mAh / eVic (18650/18350 putki) / Tobeco Nemesis
Tankit : Mini-Protank2 / Protank2 / Kraken
-
Höyrykone
7.3 en pääse. Pitää kaiketi mennä yksiin 60:siin kun ei niistä oikeen kehtaa poiskaan olla.
-
Höyrykonkari
Ei sovi 7. eikä 14. päivä. Ens kerralla sit.
-
Dodiin tämä varmistunut, eli oon luvannu kestittää alkuillan myymälällä ensiviikon perjantaina 7.3 klo 17 =>
-
Höyrypää
Perskele. Mennään mamman kanssa safkaamaan ja kattomaan liikkuvia kuvia just tollon. Noh uudestaan joku muu kerta.
-
Perjantai on hyvä päivä tulla aavistuksen kauempaakin, myymälä on auki ainakin 11-20, luultavimmin pidempäänkin
-
Höyrykonkari
-
-
-
Höyrykone
On kyl letkeen näköne meno!
-
Höyrykone
montas siel o? prkl ku ite ei päässy.. Tuli meinaan otettua tossa just hetkisitte vähän rankemmalla kädellä :P
-
Utu alkaa olemaan aika vahva
-
Höyrykonkari
Kiitokset esmokelle miittipaikasta, sekä muille paikalla olleille läsnäolosta. Oli kiva nähdä porukkaa nimimerkkien takana ja kuunnella turinaa. Puheen määrä (ja varsinki äänenvoimakkuus) lisäänty samaa tahtia ku promillet. Vois sanoo et oli rento miitti. Koska uusiks? =D
-
Kiitoksia kaikille mukana olleille. Ilta oli onnistunut ja mä tilasin itselleni uuden moditelineen, mutta kuva hukkui jonnekin. Oisko kenelläkään antaa sitä?
-
-
Alkuperäinen postaaja
FrOZ
Ääh. . Saako tuota tummalla pinnalla ja Ego-tikku koossa, kiitos.
Keskustelu
Sosiaaliset
Kirjoitusoikeudet
- Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
- Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
- Sinä et voi muokata liitteitäsi
- Sinä et voi muokata viestejäsi
-
Foorumin säännöt