Itse olen ajellut tuota 8,5-9 watilla, 1,6 ohmin ato sisällä. Ei ole ainakaan vielä kurlannut.
Itse olen ajellut tuota 8,5-9 watilla, 1,6 ohmin ato sisällä. Ei ole ainakaan vielä kurlannut.
Pienellä ilmareiällä ato ottaa enemmän nestettä sisuksiin, isommalla taas luonnollisesti vähemmän.
Kokeilemalla se selviää. Vaihdelkaa ja testailtaa sitä ilmansäätöä.
Tehonsäädöllähän ohmeilla ei oo väliä. Jännää että vanhemmassa VAMOssa tuo 3.4V antaa saman tuntuman kuin 11W, vaikka se laskennallisesti on jotain aivan muuta. eGo-akkujen 3.4V tuntuu kuitenkin aivan samalta. Toiseksi pienin ilmareikä antaa suunnilleen saman imutuntuman kuin mininova BDC tahi ET-S BDC, joten siltä puolelta päästään tasoihin. Nautiluksella tuo toiseksi suurin vaan antaa makuuni aavistuksen mukavamman höyryn. Ja olen kyllä koeistanut ristiin kaikkia mainittuja höyrystimiä ja akkuja ihan tarpeeksi.
Näillä mennään. Kangertech saa minulta vielä yhden mahdollisuuden, vaan sitten ehkä kohtaa vesilinnun ja mie oon lopullisesti Aspiren miehiä. Se on tuo RBA vaan niin kaukana minun ajattelutavastani.
Tässä kohtaa mulla vetää kuivaksi:
Olikohan 80/20 neste tuolla kertaa.
/ Jere Siirilä ( SX350 "paskapiiri" @ modit.fi "loota" )
Ite ajellu tätä nyt Groovella 1.6ohm kiukaalla 11-13w, suurimmalla ilma reijällä. Tänhetkinen neste sen verra juoksevan olosta että ei kestä kuristaa ilman saantia kurlauksen takia.
Tuossa huomasin että kun vätee pitkiä höyryjä niin kannattaa välillä pikkasen hönkästä takasinpäin niin että höyryä tupsahtaa ilmareijästä, näin on nyt toista päivää kurlaus pysyny kurissa.
Kunnolla kun kurlaa niin ato vek ja paperilla kuivaamaan pojaa..
Itellä nuilla tehas tekosilla kiukailla saatto tulla kuivaa liki täyvelläki tankilla..
Nyt toimivalla kiukaalla kesti vetää säiliö paria tippaa vaille kuivaks.
Mulla ei muuten kuivia ole tullut.
Olikos tosta sun coilista jossai faq aihetta, mitä mistä miten jne?
Miten olette huoltaneet noita vastuksia tässä? Pesemällä, jollain etikka/soda liuksella? Voiko/kannattaako tässä kuivapolttaa (ja jos niin miten se tehdään)?
Mä olen yleensä kraanan alla huuhdellu (pl ato, sen puhallellut isommista läpi), ravistellu ja uudet sopat sisään.
Josko tienpäällä joutunut tankkaamaan tms, varsinkin eri makua niin purkanut aton irti ja paperilla mopannu basen ja isommat kulhosta ja takas kasaan.
Vasaralla paskaksi ja roskikseen. Oli minun nautilukseni kohtalo. Maanantaikappale. Olkoon.
Olisin ostanut pois kuleksimasta
en olisi voinut minkäänlaisella omallatunnolla laittaa mokomaa kieroon. Se oli kerta kaikkiaan packa
Tällä hetkellä 1 ato kestänyt viikon ( 3 tankillista )...Sit alkaa paha maku ja loputon kurlaus...HMmmm..
26pvä viime kuuta taisi Nautilus tulla mulle, sama ato vielä ajossa.
Olisko 2-5ml/päivässä.
Ei vieläkään valittamista tästä laitteesta, ei sivumakuja, ei kurlausta, ei vuotoja.
Twistin perässä menny 3-3.3v karkeasti ja vw laitteissa 5-6w.
/ Jere Siirilä ( SX350 "paskapiiri" @ modit.fi "loota" )