kaikissa AL:n tiivareissa on muistaakseni max 6% eli yhdestä tiivarista vääntää se 200ml![]()
Lemonade ainakin valmis nesteenä todella hyvää. Asiasta kukkaruukkuun, mistä tilasit noita atmoksen tiivisteitä?
Viimeksi muokannut humanteri; 03.03.14 kello 17:42. Syy: typoja
Näin oon ite päätelly myös.
Mulla on menossa nyt semmonen teemaviikko, että pyrin höyryilemään ne "no ihan okei mutta"-nesteet pois kuleksimasta. Lähinnä siks, että voisin tilata uusia![]()
Eipä tuommosia super adv-nesteitä montaa oo. Toisaalta, jos olis vaikka pari enemmänkin, niin niillähän höyryttelis jo kummasti.
Jossain luki, että Jalippo Nalle saattais olla jotain sukua koivun takaa Harvest Berrylle, siitä voit varmaan päätellä jotain. Mulle kyllä maistuu, nallea en oo koittanu. Itellä menee kans tilaukseen atmoksen sinipunamarja ja vihree omppu. Mulla on nyt punasta omppua, ja se on ollut ihan adv kyllä.
Mansikka ei kummosta ole
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Noi muut mitä mainitsin on ihan hyviä kyllä kaikki
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Atmoksen Peach sitten varauksella. Luovutin kolmen testisatsin jälkeen, koska maistui pelkästään saippualta. Kahteen prosenttiin asti taisin nostella etyylimaltoliakin, mutta eipä tuntunut auttavan. Voin toki ottaa tässä uusintayrityksen jahka saan jonkun masiinan tyhjäksi. On nuo nyt aika monta kuukautta ehtinyt jo seisomaan. Voi tietty olla, etten osaa näitä mango/peach tiivisteitä oikeen käyttää, koska ei sellasenaan toimivaa ole ainuttakaan vielä tullut vastaan.
Moiccelis Mokwai! bounce.gif
E: Ja jep, edelleen Peach maistuu saippualta tms. Jääränä pitää varmaan laittaa vielä yksi satsi tulemaan, koska näissä ei ollut mitään merkintöjä määristä.
Viimeksi muokannut Naamapeikko; 04.03.14 kello 00:56.