Provari V2 LED | Buzz Pro#364 | Koopor plus 200W TC | JOYETECH Cuboid box-MOD 150W |
TIEDOTUS KANSALAISILLE! Tunnelin päässä näkyvä valo on sammutettu kustannussyistä.
Uuuh, Aaah, Oooh.
Alussa Jumala loi taivaan ja maan. Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä.
Jumala sanoi: "Tulkoon Buzz Pro!" Ja Buzz Pro tuli. Jumala näki, että Buzz Pro oli hyvä. Jumala erotti Buzz Pron bulkista ja hän nimitti Buzz Pron päiväksi, ja bulkin hän nimitti yöksi. Tuli sweet spot ja ekstaasi, näin meni ensimmäinen päivä.
Seuraavaksi sitten varmaan toteamus "Tulis vaan ne patterit vielä"![]()
KGO & Twist
Tulihan se tulliselvityskirje. Tässä hieman sananvaihtoa tiskiltä:
Minä: Hei, tässä ois tää lasku siihen.
Tullitäti: Joo, katsotaans. -näpyttelee konetta-
Tullitäti: Ai Amerikasta, mitä siellä on sisällä?
Minä: Sähköhöyrystin.
Tullitäti:ai SÄHKÖTUPAKKA
Minä: No kai sen niinkin voi sanoa.
Tullitäti: Kai tiesit ettei niitä saa tilata ETA-alueen ulkopuolelta?
Minä: Siellä on se laite, neljä akkua ja volttimittari, niinkuin laskussa lukee :(tässä vaiheessa toivoin, ettei pahemmin maistiaisia olisi laitettu mukaan
)
Tullitäti + Viereisen tiskin asiakas rupesivat keskustelemaan, että saako ETA-alueelta tilata nesteitä ilman reseptiä.
Tullitäti: Okei, kurkkaan vähän
Minä: Siittä vaan..
Onneksi laatikosta löytyi oikeat vermeet ja boonukset olivat karkkia. Kortti höyläkoneeseen ja pihalle.
Olin jo ottanut kotoota VR:n Citrus Explosionilla kaksi viikkoa muhineen ~3ohmin xl bogen ja kaksi patteria mukaan, että pääsen heti parkkipaikalla korkkaamaan laitteen.
Ei oikeesti tätä hymyä mikä jatkuu ja jatkuu![]()
Muutama tunti sitten kävin noutamassa postista Libertyn Buzzin. Oli jo perjantaina tullut Suomen rajojen sisälle, mutta itellaa saa odotella. On tää vaan vallan passeli laite. Sopii käteen paljon paremmin kuin tuo Lava ja ja.. Mistä tästä nyt aloittaisi hehkuttamisen!Hetki pitää tästä kokeilusta ottaa taukoa kun kurkku huutaa hoosiannaa ja pää on niksapöllystä kipeä.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Jos Buzzissa olisi samanlainen rajoitin kuin Lavatubessa, moni valittaisi siitä. 5.5 V, 2 Ω -- 2.75 A, 15.13 W, eli täydet tehot. Jotkut atot eivät vain kestä tätä. Jos Buzz rajoittaisi virran, tulos olisi: 2 Ω, 2.5 A -- 5 V, 12.5 W, ja ylivertaisuus tehon muodossa olisi menetetty.
Voi myös olla, että ato oli "heikko" tai kuiva. Kannattaisi kokeilla samanlaisia samalla teholla useampi kappale asian varmistamiseksi...:P
Itselläni on sellainen muistikuva, että eGo A tankin muotoinen vanucarto napsahtaa isoilla tehoilla helpommin kuin tavallinen Boge tai SMOK, jotka näyttävät kestävän yli 20W helposti. Napsutankin valmistajaa en muista.
Buzz Pro Varivolt E-cig
Specs:
15 watts maximum power output
Heti alussahan kokeilin 1,5 Ohm cartolla maksimeja, eikä Buzz suostunut yhteistyöhän jos nupin käänti liian isoille volteille.
Hyvin on riittänyt kuitenkin tehot omaan käyttööni ja pois en vaihtaisi.
Käykö AW IMR 18350 akut tähän kans?
Alla notcigs.com sivulta speksit, joissa vain yksi akkutyyppi listattuna.
Buzz Pro Varivolt E-cig
Specs:
15 watts maximum power output
Wheel adjustable voltage dial ( like the Infinity )
Improved battery life 2 x 's avg. , we have a new controller that is MUCH more efficeint. avg. 15 hrs per charge
New finish , blasted finish with no knurling , it will improve the slip factor !
Uses same batteries as the original Buzz ([shadow=red,left]16340 type[/shadow]) , and charger so no need to buy new batts etc. , also the top cap will be the same so you can use spares you have from the Original Variable Voltage Buzz.
3-3 to 5.5 volt adjustment
New top cap design for a sleeker look.
Over current Protection
Over temp. protection
Reverse Battery protection
Dimentions : 4.25" long x 0.86" diameter
Tuota. Buzz on myös laskennallisesti siis rajoitettu 2.5A:han? (15w) Ja esimerkiksi Lavassa aivan kuten Provarissakin on tuo sama laskennallinen huippu (2.5*6=15)?
Aiempi kysymys akkujen määrästä jne liittyi siihen että suojatussa akussahan suojauspiiri rajoittaa akun ulosantotehoa mikäli tarvitaan. Tämä seikka on yksi syistä minkä takia niitä hirmu 20w lukemia ei pysty repimään VV laitteista.
On hitusen liian paksu, kokeilin piruuttani 18650 IMRää sisään, pituuden puolesta varmaan toimiskin
AWlahan on noita 16340 myös, 550mAh IMR ja suojattu Lion 750mAh
http://www.supertmanufacturing.com/id75.html
Itse käytän näitä Notcigsilta löytyviä powerizereita, ihan kelpo akkuja nämäkin mutta ei suojattuja. Sitten joskus kun alkaa hiipua niin hommaan AWeet tilalle.