Ne bumbulit saattaa sit lähtee käveleen sieltä kun säädät nestesyöttöö esim täyttäessä. Ite käytän meshipuikkoja urissa, ja pumpulit deckille ja koskemaan niitä meshejä! Toimaa, eikä lähe pumpulit käveleen!
Katotaan miten tää toimii, joutuu kuitenkin usein vaihtamaan noi täytteet, helppohan se ois pyöräyttää vaan tuhero kannelle. Seuraavaan pyöräytän meshit uriin![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Näillä eväillä mökin&saunan lämmitystä. Oho unohtu janojuomat kuvasta
@Aku Pikapalaverin paikka. Osotteen tiedät, iltasella sauna lämmin, ei tarvi omia eväitä
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Eikös se puulla lämpenis paremmin?
![]()
Hyvää tukea antaa höyrykkeet![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Taistelin eilisen illan ja tämän aamun itseni kanssa
Tarvinko dripperin? Naapuris kimppatilaus magmasta... Totesin etten tarvi, säästetään bomppulit niitä rakastaville
Sen verran raotan kaapin ovea et mister käy bombulilla![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Magma on ehdottomasti kova luu! Hyvä ettet tilannu, olis pää räjähtäny pluidilla
Ainiin, mullakin oli pieni kimppa. Tilasin The Keg Cap cäppejä, katsotaan saako siitä kunnon inhalet? On hiukan avoimempi kuin magma, ainakin tipin osalta.
No vittu kyllähän vieläkin kerkee
En mä tarvi tommottisii hömpötyksii.
Ja muutaman viikon päästä rage-ketjuun: Voiko ihminen olla näin tyhmä![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Tupsahti laatikollinen tarvikkeita
Iso käsi ÄSSÄ & AHE![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
MISSÄ OOT !
we miss u.jpg
4u.jpg
Ai vittu sentään
Hei keulat kameraanYx pitkätukka tutun näköinen mut enhän mä teitä housut jalassa tunnista
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
No niin, tupsahti tommonen rosteripötkylä kouraan tänään. LoistovehjesKuuluu sarjaan kovaan käyttöön, loistonappi ja käteensopiva
Tuli täydennettyä vähä niksavarastoja tänään, eikä taida jäädä ainoaks tilaukseks kyproksen suunnalta, lähiaikoina lisää... Kieltäköön saatana niksat, meikäläinen on varautunu aikas moneks vuodex
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
juu kova putki onja tein myös täydennystä niksavarantoihin
![]()
Muuten toi sun vihiree mies on tullu kaapistaSe on ilmiselvä vihree sisu
Vaatii kyl mielestäni sen parin viikon kypsymisen. Siis perinteisellä tavalla, kiireiset lämmittäkööt vaik toholla sinkkiämpäris
Nää "pikakypsytykset" on nykyään niiiiiin mediaseksikäs aihe et oksat pois saatana![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Mulle heti nyt! Kaikki vielä ja ilmaseksi.......
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Juuri näin, just rekisteröidyin enkä jaksa selata, sori jos tuli väärään osioon![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
jaa empä oo vihreetä sisua maistellu mutta pikakypsytys kyllä ei toimi omastakaa mielestä kyllä tota vetää hetikin mutta korkki kiinni pimeessä viileessä parasta. Nii ja tietty välil ilmakylpyjä sit jos omistaa miljoona eri makua niin menee jo säätämiseks et kaikista saa parhaat maut esiin :/
Illalla vois vetästä pikaset kun saa muksut nukkumaan...
Todennäköisesti ihan yksikseen kun on saanu rouvan nukkumaan...