Tämä laite on painava, mutta kulkee taskussa HUOMATTAVASTI kiitollisemmin, kuin esim. Vamo. Huomaa helpommin, jos se sieltä taskusta puuttuu. =)
Putkimodissa, 18650 käytössä, monesti tulee ongelmaksi tuo pituus. Liian pitkä modi -> clearo (tai vastaava laite) vääntyy esim. autoon istuttaessa ja vääntää modin kierteet hajalle.
VTR on kulkee kyllä nätimmin mukana (Eikä näytä teleskooppipampulta otettaessa taskusta väärällä hetkellä. Teiseriltä, ehkä...=)) ja iClear 30S:n orkkis kääntyvä drippi on vielä bonusta.
Tuo rullassa esiintyvä "klappi" on läsnä varmaan ihan jokaisessa valmistetussa VTR:ssä.
En silti itse pidä sitä valintaan vaikuttavana kriteerinä, kun tuo liike on luokkaa 0,5 - 1 mm käytettäessä mukana toimitettavaa iClear 30S:ä.
Ongelmana minulla on ollu ko. rullan 510-kierteet, jotka 2 kk käytön jälkeen flippasivat. (Laite lähti myyjälle "takuuseen". Tarina jatkuu vielä.)
Jos meinaat laittaa 30S:ää pienemmän (ohuemman) tankin ilman adapteria, niin vääntyy jossain vaiheessa ihan varmasti. Sama tilanne silti lähes millä vaan modilla.
Itse en ole adapteria kokeillut, mutta näkemäni perusteella laite alkaa muistuttaa melkoisesti iTaste MVP:tä, ollen siltikin "taskuyhteensopivampi", kuin esim. Vamo.
En käyttäisi adapteria itse, kuin pakon sanelemana.
Ei se VTR huono vehje ole, kun ei noita kierreongelmia satu kohdalle. Itselläni varmaan paskaa tuuria, kun täälläkin lisäkseni vain yksi on maininnut asiasta.
Jos hommaat, niin mikset käyttäisi mukana tulevaa iClear 30S:ää? Toimii mielestäni paremmin, kuin esim ProTank tai UniTank.
Mulla atopäät kestää jopa reilun viikon, vrt. UniTankin 3 päivää. Ja mahtuu enemmän mehuakin mukaan.
Toivottavasti saat tuosta jotain irti. =)
Disclaimer: Minulla ei ole mitään Vamoa vastaan, päinvastoin. Käytössä tätäkin kirjoittaessa. =)