Ite oon dikannu tulittaa twisted .25 kanthalilla, porakoneella vaa rohkeesti vetää nii pitkää et katkee jommasta kummasta päästä, ja sit vaa 3 kieppiä, ainaki se hyvi pöhis tossa sentinel kloonin nokassa. Mitään hajua ei oo ohmeista.
http://i.imgur.com/UFpJsNm.jpg
180 asteen kalansilmä linssi puhelimessa on ihan kätevä.
Ootko muuten Fythern laittanu sitä FinnVapen lakunarua RSST:n muovitankkiin? Uskaltaakohan sitä pistää...
Niin ja tähän ei vissiin saanut mistään vielä varalaseja?
Nimimerkillä aamuneljän höyrytuokio![]()
Sepä. Pistäkääs linkkiä jos kukaan tietää mistä noita vois alkaa hankkimaan. Skitsottaa olla yhden tankin varassa.
vähän meinaa olla wikkausongelmia tällä. 2mm vaijeri+pari kierrosta meshiä+0,32 3 kieppiä ja wikkaa vaakatasossa abaut 4 sekunttia ja sen jälkeen kuivuu. 4kiepillä taas pärskii holtittomasti. 200meshillä pienellä keskireiällä lähes reiän peittävä wikki ja samat ongelmat kuin tolla vaijerilla. mitäs seuraavaksi koittaisi?
Kokeile toisella meshillä. Mulla on 400 meshiä pari kierrosta vaijerin päässä ~15mm matkalla ja wickaus 0.7ohmin setupilla on aivan riittävä. Nestepolttoja on tehty aika monta kertaa koska olen käyttänyt tuota samaa pötköä 4kk ajan jo ja aina uuden coilin tehdessä olen tohottanut vaijeri+meshikombon puhtaaksi.
Mites muuten käytettä pelkästä meshistä tehtyä pötkö uusiksi? Nimittäin ainakin mulla jää coilista hirveät urat meshiin, kun puran vanhan coilin meshistä. Toihan muistuttaa läheltä katsottuna kynnettyä peltoa urineen..vai käärinkö meshin liian tiukkaan? Luulisi haittaavat seuraavan coilin käärimistä kun jää kohtia ilman kontaktia. Setupisssa ei muuten valittamista. Wickkaa melkeimpä loputtomiin vaikka pystyssä. Ei floodaa eikä mitään. Täyttötulppa kiinni.
kuulostaa siltä että käärit sen liian tiukkaan, ei siihen mitään valtavia uria pitäisi jäädä. Tai no, jos se toimii niin sitten toimii, mutta toimii varmaan vaikka ei hampaat irvessä väännä coilia tangon ympärille![]()
Mä en lähe enää pumpulilinjalle kun viimeks pukkas jatkuvasti dryhittiä ja sitä coilia sai olla koko ajan säätämässä. Gennyt FTW.![]()
Neljä kuukautta menty mesh / vaijerilla. Nyt sitten viikko 400 meshillä jossa pieni keskireikä, toimii kyllä omasta mielestä paremmin kuin vaijerin kanssa ja tehoa tuntuu olevan paremmin, ilmeisesti tuo vaijerin lämmitys kuitenkin vaatii aikalailla tehoja...
Voishan sitä pumpuliakin kokeilla tähän RSST:hen![]()