Sivu 79 / 98 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 296975767778798081828389 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,561 - 1,580 / 1941

Aihe: Smoktech RSST

Höyrypää Vepa's Avatar

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    tai sit kello on ihan vitusti liikaa näille tiedemaailman pohdinnoille
    Jaa meinaatko Eli kiistellään asiasta mistä molemmat on samaa mieltä, kuulostaa ihan hyvältä.

Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

Höyryttelijä mhiltune's Avatar

Sijainti
    JKL
    Ite oon dikannu tulittaa twisted .25 kanthalilla, porakoneella vaa rohkeesti vetää nii pitkää et katkee jommasta kummasta päästä, ja sit vaa 3 kieppiä, ainaki se hyvi pöhis tossa sentinel kloonin nokassa. Mitään hajua ei oo ohmeista.

http://i.imgur.com/UFpJsNm.jpg

180 asteen kalansilmä linssi puhelimessa on ihan kätevä.

Höyrypää Puskamestari's Avatar

Sijainti
    PKS
    Ootko muuten Fythern laittanu sitä FinnVapen lakunarua RSST:n muovitankkiin? Uskaltaakohan sitä pistää...

Mulla ei enää RSST:tä ole, mutta tuota(kin) olen laittanut tankkiin. Ihmetankki sinänsä, että itellä kesti jugot, tervalakut, colat ja kaikki nyt mitä ikinä laitoinkaan sinne.

Höyrypää Fythern's Avatar

Sijainti
    Kouvola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Puskamestari Näytä viesti
    Ootko muuten Fythern laittanu sitä FinnVapen lakunarua RSST:n muovitankkiin? Uskaltaakohan sitä pistää...
    En, kokeilin ainoastaan pt3:ssa mut silti uskoisin et sopis muovitankkiin koska se on finnvapen oma peruslitku...

Sijainti
    Kouvola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JamppaL Näytä viesti
    Mulla ei enää RSST:tä ole, mutta tuota(kin) olen laittanut tankkiin. Ihmetankki sinänsä, että itellä kesti jugot, tervalakut, colat ja kaikki nyt mitä ikinä laitoinkaan sinne.
    RSST:stä löytyy myös pyrex versio

Höyrypää JayQi's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Niin ja tähän ei vissiin saanut mistään vielä varalaseja?
    Nimimerkillä aamuneljän höyrytuokio

Sijainti
    Kouvola
    Ei oo ainakaa millää suomifirmal...

Höyryttelijä pviljaka's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Sepä. Pistäkääs linkkiä jos kukaan tietää mistä noita vois alkaa hankkimaan. Skitsottaa olla yhden tankin varassa.

Sijainti
    Kouvola
    Joo olis hyvä olla varaosana ostettavissa koska toi tankki särkyy herkästi pudotessaa... mut vastaha rsst pyrex tuli puffille myyntii ni eiköhän sinne varmasti tuu putkiakin myyntii varaosina.. toivottavast..

Höyrykonkari

Sijainti
    Kenianmaa
    vähän meinaa olla wikkausongelmia tällä. 2mm vaijeri+pari kierrosta meshiä+0,32 3 kieppiä ja wikkaa vaakatasossa abaut 4 sekunttia ja sen jälkeen kuivuu. 4kiepillä taas pärskii holtittomasti. 200meshillä pienellä keskireiällä lähes reiän peittävä wikki ja samat ongelmat kuin tolla vaijerilla. mitäs seuraavaksi koittaisi?

Sijainti
    Kouvola
    Poltitko vaijerin/meshin nesteellä ennen ku teit setupin? Kuulin tuosta operaatiosta et se parantais nesteen kuljetusta pöntöstä vastuksille..

Kokeile toisella meshillä. Mulla on 400 meshiä pari kierrosta vaijerin päässä ~15mm matkalla ja wickaus 0.7ohmin setupilla on aivan riittävä. Nestepolttoja on tehty aika monta kertaa koska olen käyttänyt tuota samaa pötköä 4kk ajan jo ja aina uuden coilin tehdessä olen tohottanut vaijeri+meshikombon puhtaaksi.

Sijainti
    Kouvola
    Parempi vaikutus keittämisellä ainaki mun mielestä..

Höyryttelijä pviljaka's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Mites muuten käytettä pelkästä meshistä tehtyä pötkö uusiksi? Nimittäin ainakin mulla jää coilista hirveät urat meshiin, kun puran vanhan coilin meshistä. Toihan muistuttaa läheltä katsottuna kynnettyä peltoa urineen..vai käärinkö meshin liian tiukkaan? Luulisi haittaavat seuraavan coilin käärimistä kun jää kohtia ilman kontaktia. Setupisssa ei muuten valittamista. Wickkaa melkeimpä loputtomiin vaikka pystyssä. Ei floodaa eikä mitään. Täyttötulppa kiinni.

kuulostaa siltä että käärit sen liian tiukkaan, ei siihen mitään valtavia uria pitäisi jäädä. Tai no, jos se toimii niin sitten toimii, mutta toimii varmaan vaikka ei hampaat irvessä väännä coilia tangon ympärille

Höyrykonkari

Sijainti
    Kenianmaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sir^ Näytä viesti
    Kokeile toisella meshillä. Mulla on 400 meshiä pari kierrosta vaijerin päässä ~15mm matkalla ja wickaus 0.7ohmin setupilla on aivan riittävä. Nestepolttoja on tehty aika monta kertaa koska olen käyttänyt tuota samaa pötköä 4kk ajan jo ja aina uuden coilin tehdessä olen tohottanut vaijeri+meshikombon puhtaaksi.
    Kokeiltu tuolla nelisatasella+vaijerilla=ei wikkaa. Nestepoltot x 3 tehty aina nuille meshipötköille. Siirtysin kokopäiväseksi pumpulimieheksi jos tuo jugo diablo maistuis kaiffarista yhtä hyvälle kuin gennystä :-D

Höyrypää Puskamestari's Avatar

Sijainti
    PKS
    Mä en lähe enää pumpulilinjalle kun viimeks pukkas jatkuvasti dryhittiä ja sitä coilia sai olla koko ajan säätämässä. Gennyt FTW.

Sijainti
    Kouvola
    Ite ku saan uudet akut ni heitän varmaa kaiffarin nurkkaa keräilee pölyä siks aikaa ku kyllästyy rssthen nykysil akuilla ei alle 1ohmin setuppei ajella...

Höyrypää sauhuttaja's Avatar

Sijainti
    Varsinais-suomi
    Neljä kuukautta menty mesh / vaijerilla. Nyt sitten viikko 400 meshillä jossa pieni keskireikä, toimii kyllä omasta mielestä paremmin kuin vaijerin kanssa ja tehoa tuntuu olevan paremmin, ilmeisesti tuo vaijerin lämmitys kuitenkin vaatii aikalailla tehoja...
    Voishan sitä pumpuliakin kokeilla tähän RSST:hen

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •