Olisko tosta jotain tutkimusta, itse olen huomannut kyllä että maistuu paremmalle kun on ajan kanssa antanu sekoittua mutta yleensähän tuota ei jaksa odottaa
Olisko tosta jotain tutkimusta, itse olen huomannut kyllä että maistuu paremmalle kun on ajan kanssa antanu sekoittua mutta yleensähän tuota ei jaksa odottaa
Kuka noin on sanonut?
Tuli noita 96% pirtuja veteen aikoinaan sekoitettua. Ja hyvin sekos. Enpä ole tätä väitettä ikinä kuullut.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Onhan tuo legenda tullut kuultua mutta taitaapa olla vailla totuuspohjaa tämä.
Appiukon viiskymppisillä aikoinaan pirtut mittautettiin labrassa (myös myrkky testattiin kun ei ollut suomalaista tuotetta ) ennen laimennusta ja tulosten mukaan laimennettiin. Sitten mitattiin uudelleen laimennettuna 40% että kaippa tuo sekoittui
Olihan tämäkin uuden ketjun paikka Mutta hyvin sekos täälläkin! Sekä sekoittaja että muut
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Tehdäänhän vodkakin niin, että tislataan ensin 96% alkoholi, ja lisätään vettä senverran että saavutetaan 40%.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Alkoholi on erittäin hygrofiilinen, vesiliukoinen kemikaali. Ei ole mitään syytä miksei alkoholi sekoittuisi veteen.
8==== e-penis on näin pitkä: ================================================== ================================================== ==========D
Ego 900mah, KTS+, Kanger Protank 2, AGA-T2, CE4, CE5, BT-804 Dream, Innokin iTaste SVD, SMOK Winder 1100mah, Vivi Nova, Kanger AeroTank, SMOK Tumbler Tank, Aspire CE5-BDC, Vision Spinner 2
olen tismalleen samaa mieltä aikaisimpien kanssa. Miksi muka ei sekottuisi ?
Entäs kemiallinen koostumus jne. onko sitten haitallisempaa verrattuna vaikka perus 40 rosenttiseen...
Kyllähän tuo tuppaa kerroksittain jäämään blandiksen kanssa jollei koko ajan sekoita. Vesi pitäisi olla keitettyä, siihen jostain syystä sekoittuu ja pysyy sekaisin... Tämä siis yli 90% juomilla...
Helpommalla pääsee kun juo venäläisittäin: Pieni ryyppy blandista suuhun, pitkä ryyppy sitä itteään ja nielemisen jälkeen blandista päälle "Opetin" joskus vuosia takaperin silloisen morsion serkkua juomaan tuolla lailla viinaa kun oltiin Vuokatissa keskellä yötä, baari-illan jälkeen mini-golffaamassa. Loppujen lopuksi alkoi peli olemaan polvillan puttailua ja morsio joutui taluttamaan meitsin mökille kun kävelykään ei enää sujunut
jahas, amatöörit puuhastelee
keitetään vettä tarvittava määrä. otetaan levyltä ja lisätään haluttu määrä sokeria. jäähdytetään.
tähän liejuun sotketaan pirtu, mukaellen haettua loppuprosenttimäärää. kokeilemalla selviää milloin on parasta.
pullotetaan jatkoleikkejä varten.
nk. pehmeään veteen sotkeutuu myös ilman keittämisiä.
ps. sekamehuun raakana sekaan. voi syödä lusikalla.
remember : ruumiinpesuvesi
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Kuka tuollaista pirtua juo, ainakaan itä naapurin siitä tulee sokeeks Kunnon pontikkaa kun saa, niin sitä makua ei unohda on sen verran hyvvää! Eikä mee jalkoihin niin kuin pirtu.
toi on totta. naapurit on juottanu meille sellasta kusta pirtun muodossa että oksat pois. jenkkipirtua sai aikoinaan mutta senkin iigorit (muokattu) pullotti uudestaan. me Suomalaiset, olemme juoneet tuhansia litroja esim. käytettyä ruumiinpesuvettä, aka pirtua.
hyvä pontikka on hyvää. olen nähnyt sitä valmistettavan mutta rikos on jo vanhentunut enkä muista mistään mitään.
"korpikuusenkyynel"
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Tiskikoneessa sekotettu aikoinaan royal&vesi, eikös se maissipirtu ollu royalia. Tiskikonees saa nätisti tehtyä salmiakkikossut jos joku semmosta paskaa pystyy juomaan. Sininen mynthon+votka= mielettömän raikas koktaili
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Itse tehty salmarihan on hyvää Turkipippuri (niistä sinisistä ja punaisista) tehdystä puhumattakaan. Toki tästäkin on tehty jo liian helppoa kun voi hakea natsikaupasta (lidlistä) pullon apteekinsalmiakkiuutetta (0.5l pottu)
Menikö tää jo yleiseen alkoholi sekoitteluun fisu+viina on se mitä itse tuli joskus tehtyä. Tossa joku aika sitten kaveri teki suht mielenkiintoisen sekoituksen minttuviinaa ja värillisiä turkkareita , semmoinen pottu sitten saunassa/paljussa päästeltiin 2 mieheen kun muille aiheutti muka jonkun kyökkäys refleksin.