Täytyy sanoa et rsst pieksee kayfun lite cloonin mennen tullen![]()
Milloinkohan joku järkevä kauppa alkaisi myymään RSST pyrex varatankkeja? Kysäsin joku viikko sitten puffilta, vastasivat "seuraavassa tilauksessa", milloin sitten onkaan. Meinaan vaan, kun vähän skitsottaa jos tuo ainoa tankki kosahtaa jostain syystä paskaksi. Ensimmäisen kun onnistuin hajoittamaan jo ennen kun pääsin sillä veippaamaan. Joskus kuukausi sitten kun tilasin ensimmäisten saatavien joukossa ulkomailta. Piti sen takia tilata sitten kokonaan uusi vehje. No onpa nyt ainakin varaosia![]()
nuo 6mm kuristuspalat taitaa olla aika arkipäivää jo mutta onkos joku koittanut laittaa kahta kuristuspalaa tähän tai paksumpaa koko kammion peittävää? Itse meinasin mutta homma sitten jäi, jos noita killun kuristepaloja käyttää niin pitäisi pikkasen hioa ohuemmaksi ja tietysti jyrsiä miinusruuville kolo. Tuonne dekin ja kuristepalan väliin jää tommonen joku viitisen milliä tilaa joten voisi olla positiivisia vaikutuksia tukkia sekin alue.
Vaikka rsst soveltuu loistavasti ''pienikukkaroisille'' niin mielestäni sitä käyttää myös sellaset joilla on sitä ''kukkaroa'' kalliimmillekkin vehkeillekyllä mun mielest rsst hintaluokaltaa sopii hyvin ''modattavaksi'' eli ei haittais jos modaamisesta aiheutuu jotain jotain sellaista mikä vaurioittaisi rsst:tä
mut totta myös se että kalliimmat vehkeet on suunniteltu ja toteutettu siten että niitä ei tarvitse juurikaan modailla
![]()
Joo siis tietysti jos miettii niin rsst maksaa sen 19 € niin tollaseen satasen gennyyn verrattuna niin siihen saa tehdä 81€:lla modauksia, mut oikeestaan tässä hiukan leikitään taas tulella, eli lähdetäänkö siihen "miksi maksaa X määrä tästä, kun saman saa summalla Y" eli siksi itse koitan pysyä tässä rsst=köyhille ja muut sitten "paremminpalkatuille", vai miten sen nyt sanois![]()
Kyl rsst on se paras vaihtoehto lähtee liikkeelle noihin gennyihin, ite koitin lähtee agan kanssa ja kun ei lähteny toimimaan niin unohtus koko gennyskene muutamaks kuukaudeks kunnes jostain mielenhäiriöstä ostin rsst:n ja oli se ihan eri maailmaSiihen pari onnistunutta srtupöitä ja sen jälkeen onnistus aga:nkin ja "siitä se ajatus sitten lähti"
Ois vaan heti tajunnu ostaa täs vehkeen![]()