Esimerkiksi tuolta
Esimerkiksi tuolta
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Kaiffariin lasitankki: Kayfun Standard Quartz Kit by Tarsius Customs - SHMOvapes Ei vaan oo tällähetkellä saldolla yhtään.
Eka Lite tuli eilen taloon (2 x 3.1 ES ollut aiemmin) ja ihan kelpo peliltä vaikuttaa. Nano kitin kanssa sopiva nafti, nyt kun tulis se boksi jo.
Onko joku harrastanut vertailua kannattaako tähän rakentaa dualmicrot päällekkäin vai vierekkäin? Ihan niin kuin höyryn kannalta, vierekkäinhän varmaan toki helpompi. Sen verran kuitenkin nyt jää höyryt jälkeen Misterien dualeista, että jotain tähän on keksittävä.
Kaiffariin en dualia ole kokeillut, mutta Foggerin ja Dreamin perusteella sanoisin että ehdottomasti vierekkäin. Samanlainen ilmankierto molemmille coileille tuntuu olevan tärkeää.
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
Ite en kans oo vielä kokeillut mut sanoisin kans et vierekkäin koska jos on päällekkäin nii se ylempi ei saa ilmaa nii hyvin mitä alempi jolloin se luultavasti maistuis kärähtäneeltä..
En ole liteen rakennellut, mutta noihin isoihin kaiffareihin kyllä ja vierekkäin olen pistellyt ja niin olen hyväksi havainnut. Luulisi olevan sama homma näissä.
Fighting the CLONEWARS since 2013
Ihan hyvin wickkaa kun ei tee mitään järjettömän matalaa setuppia eikä tunge liikaa pumpulia.
Fighting the CLONEWARS since 2013
On muuten Lite+ kanssa ProVarissakin rako, ettei tämä nyt sitten ollutkaan pipelinen ominaisuus! Trevvaporin rinkula on nokassa
Kertokee viisaammat, että minkä paksusta kanthalia sopis käyttää et sais toimivan micron aikaseks... onko 0.25 liian paksua?? EHPron vastuksen sain 1.8 näyttämään iTaste vv v.3:lla
Vanilla copper looni, Sigelei 100w plus
Tobh copper looni, EHPro Lite+, Plume Veil looni, Doge copper looni
0.25 paremminkin liian ohutta, 0.32 tai 0.4
Nonni... Voi ihimine olla tyhymä!!! En muistanu töhöttää ennen kieputusta...noh seuraavaan setuppiin sit
Ei siitä ole mitään hyötyä, ihan yhtä hyvin se lanka jää muotoonsa ilmankin kun microa tekee.
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Aidolla KFL+:lla samaa ongelmaa kuin kloonilla eli maistuu metalli + nesteen oikea maku on tunkkainen. Mielestäni ole kokeillut kaikkea muuta paitsi eri kanthalia (tällä hetkellä mulla ei ole muuta kuin ikivanha 0.32 rulla). Voiko tosiaan olla niin että tuossa käyttämässäni kanthalissa on jotain vikaa? Voisiko se olla Nichrome-lankaa vaikka myyty kanthalina ja kaikki merkinnät ovat oikein? Luin nimittäin että Nicromesta voi tulla metallista sivumakua. Erottaako nämä toisistaan silmämääräisesti?
Olen koittanut microcoilina ja väljänä, eri paksuisien ruuvarien ympärille. Olen koittanut myös eri määrillä pumpulia ja silicallakin. Aina sama makuongelma. Olen 99% varma että wickaus ei ole ongelma ja esim. Evodissa ei ole mitään sivumakuja samalla pumpulilla. Osistakaan ei voi mitään makuja sekaan liueta koska maku on perseellään jo ennen tankin täyttöä, suoraan coilille drippailemalla.