Nimbus löytyiSiitä sitten vähän lisää, kun ehdin hakemaan ensivkolla. On hieman erilainen veijari
![]()
Nimbus löytyiSiitä sitten vähän lisää, kun ehdin hakemaan ensivkolla. On hieman erilainen veijari
![]()
Joo, kovasti hehkuttavat tuota syljeskelynestoa.
Näkee, jahka muuli polkee.
KGO & Twist
Tämä on hieman erilainen Nimbus, tällä on neljä hattuaHmm, onkohan se Lapista
Otitko sitä biowickkiä?
Kappas, Dani S:tä napsahti seurantakoodi, eli hyvin piti kutinsa ennakkotilauksen tiedot![]()
Otin Pinoy vaijeria parissa muodossa testiin, Bakero ja Noypi nimellä kulkevat hömpötykset
Myös BioWick meni koriin, kun kerran samasta paikasta sai. Oikeasti olin ostamassa vain 6mg Bobas bountya ja tietty ostinkin
Taitaa mun diy kokeilussa "kirkkovene" olla pohjatappi irtiEi se pahaa ole, mutta kypsyttely on pahasti vaiheessa....
Esa, kun sä oot ajan hermoilla noista clearoista ja kangereista jos nyt oon ihan oikeen ymmärtäny? niin kerroppas mulle mikä laite mun kandee hommaa vaimo haluis taas yrittää höyryttelyä ja mä oon noista pihalla ku lumiukko. Hinnalla ei väliä kuhan saa toimivan ja helpon vehkeen.
Oletettavasti pientä ja kapeaa vailla?
Ei, EI ollut viittaus mieselimeen.![]()
KGO & Twist
^Juu, mahdollisimman pieni ja kapea ja helppohoitoinen mutta toimiva.
Sitten se on JustFogin 1453 tjsp ihan Twistillä/Winderillä.
En nyt viitsisi mainostaa, mutta toi SnP on helppo täyttää, luulis tissieläimenkin suoriutuvan.
KGO & Twist
^Olikohan kellää suomikaupoilla tuota Justia hyllyssä? Twistin akkua itsekkin meinasin et olis ihan hyvä.
Finnvapella Sitten Joskus, muuten on aika harvassa, ihme kyllä.
Tuli tosin mieleen myös wanha luotettava, eli mega duali.
Pitäisi ehkä kokeilla yksi.
KGO & Twist
^Kiitos Troll, otin ton Justin douple paketin Finnvapelta. Eiköhän tuo ole ihan toimiva peli![]()
Tätä olisin suositellut![]()
Grey Haze ECig Store - Vapor Shark DNA - Powered By Evolv DNA30
Siitä 160€:lla vaporshark DNA30 toimitettuna
Tuo DNA30 hitusen raavituttaa päätä kun en oikein sille tarvetta keksi, tuntuisi max 20 wattia riittävän jo aika hyvin.
KGO & Twist
Tuossa nyt ehkä pointtina on tuo hintaKun forkalla pyydetään käytetyistä kakskymppisistä vielä 120€
Periaatteessa dna20 ja 30 pitäis olla tasan saman hintasia, piirit on nimittäin identtisiä hintansa puolesta.
Katsopas, ne tarjoaa tuolta myös akunvaihto palvelun! Ei ens, mutta seuraavalla vkolla nuo dna30 lähtee liikkumaan. Niin sittenhän nuo parannukset näkee, mitä ne on, edelliseen verrattuna?