Sivu 71 / 110 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 216167686970717273747581 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,401 - 1,420 / 2189

Aihe: peleon.pl

Höyrykonkari

Sijainti
    Kuopio

Vs: peleon.pl

On se ihme kun sitä seurantakoodia ei voi laittaa vaikka jo pariinkin otteeseen pyytänyt... jospa sitä paketti olisi ensiviikolla perillä.

2011-12-28 11:58:43Wysyłka
    2011-12-27 16:56:27Płatność zaakceptowana

Höyryttelijä

Mulla lähti pari tuntia myöhemmin Peleonilta kuin Heus:illa.

Sain seurantakoodin eilen spostiin ja tilille, hieman kyllä jouduin perään kyselemään. Näytti lähtevän Varsovasta eilen klo 6.03 tai meni ainakin lähtevien joukkoon. Itellan järjestelmään ei tälle viikkoa näköjään ehtiny, jos ei nyt sitte illalla ilmesty.

Tsekkaa spämmi, mulla meni kaikki Peleonin postit aluksi sinne.

Höyrykonkari

Sijainti
    Kuopio

Juu ei ole mennyt spämmiin.. ei näy postissa eikä siellä tilillä. Alunperinhän se piti minulle tulla DHL kuljetuksella mutta se ei sitten onnistunutkaan. Syy remote area. Tästä tuli sitten ihan postia eri osoitteesta mitä tuolla peleonin sivuilla on. Hyvittävät sen että tulee postin kautta. Vastatessa tähän postiin pyysin että laittavat seurantakoodin. No ei ollut iltaan mennessä tullut niin laitoin sit tilin kautta viestiä. Käänsin vielä googlella puolan kieleksi että jos siitä johtuis... Sit kun ei näkyny tänä aamuna niin laitoin vielä in english. Tietty jos vielä saksaksi kokeilis... :-)

Höyrykonkari

Sijainti
    Kuopio

Eikös vielä huomenna itellalla olla töissä... siis ainakin konttorit. Kustihan ei pole...

Höyrykonkari

peleon.pl

Lainaus Alkuperäinen postaaja Heus Näytä viesti
    Eikös vielä huomenna itellalla olla töissä... siis ainakin konttorit. Kustihan ei pole...
    Riippuu kai toimipisteestä. Meillä kun on Siwan yhteydessä, niin normaalisti sunnuntaisinkin.

Höyryttelijä

Toimiikos nuo Puolalaisten koodit ylipäätään täällä Pohjolassa, tuntuu hitaalta tuo Varsova -Helsinki väli?

Odottavan aikahan on kyllä tunnetusti pitkä, varsinkin kun kyseessä on niksat

Höyrykonkari

peleon.pl

Toimii ne.

Höyrykonkari

Sijainti
    Kuopio

Yiihaa.. tulihan se koodi kun pariin osoitteeseen viestiä laitoin. Taas tuli viesti jostain aivan muusta osoitteesta.

Höyryttelijä

Mun nesteet näköjään just rantautui HKI-Vantaalle :P, tuo 4 pv Wysylkasta on näköjään std.

Höyrykonkari

Oli heti tarkistettava oma tilaus ja

30.12.2011, klo 21:25 Lähetys saapunut maahan 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI

wooo! ensviikkoa odotellessa

Höyryttelijä

Nyt oli peleon nopea! Eilen klo 7.10 tilaus vetämään, klo 23 wysylka ja äsken napsahti seurantakoodi sähköpostiin. Edellinen tilaus sai wysylkan neljäntenä päivänä tilauksesta.

Höyrypää

Sijainti
    Kristiinankaupunki

Jep itelläkin oli jo ehtiny lähteä maasta

laitteet: EGO+Boget

Höyrypää waakneri's Avatar

Sijainti
    Vihti

Mainion makuista tuo Peleonin(Dekangin) C.Cola, vihdoin jotain pehmeää eikä tunkkaista.

Nopeasti on tullut kaikki tilunkit tänne Finlandiaan, turhaan niitä seurantoja ihmettelette, kyllä ne sieltä tulee n.viikossa.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

Itsekkin uskaltauduin kokeilemaan peleonia, kun näyttää kokemukset olevan sen verran positiivisia kyseisestä puljusta!
    Katsellaas kuinka kauan saa pakettiaan odottaa sillä hieman kalliimmalla postituksella (ei kuitenkaan DHL).

Wysyłkaa odotellessa!

Höyrykonkari

Sijainti
    Sipoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja Anttipee Näytä viesti
    Itsekkin uskaltauduin kokeilemaan peleonia, kun näyttää kokemukset olevan sen verran positiivisia kyseisestä puljusta!
    Katsellaas kuinka kauan saa pakettiaan odottaa sillä hieman kalliimmalla postituksella (ei kuitenkaan DHL).

Wysyłkaa odotellessa!
    Hyvä pulju se on. Ei saa antaa kielen hämätä. Taitaa muutenkin poikien joulukiireet helpottamaan, ku kattelee täältä uusimpia viestejä. Sen verran nyt näyttää tavara lähtevän liikkeelle

Lainaus Alkuperäinen postaaja Tappo Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Anttipee Näytä viesti

Wysyłkaa odotellessa!
    Hyvä pulju se on. Ei saa antaa kielen hämätä. Taitaa muutenkin poikien joulukiireet helpottamaan, ku kattelee täältä uusimpia viestejä. Sen verran nyt näyttää tavara lähtevän liikkeelle
    Hyvä pulju siihen asti kunnes on jotain reklamoitavaa. 3 viestiä laitettu hajonneesta akusta ja yhteenkään ei ole vastattu.

Onhan se itäinen mentaliteetti meikäläisistä poikkeava, lisätään tuohon vielä historia, niin tähän nähden menee oikein hyvin. Minä kun olen erikoistunut atojen hajotteluun, olen sieltä saanut pari uuttakin vain kertomalla, että paskaksi menivät. Kysyivät kyllä, mitä minä niille teen, ei ihan noin nopsaan hajota pitäisi. Nyt hajosi Joyen 650 mAh USB-akku. Luultavasti pesin sen oikariin ja sitten essonbaariohjeitten mukaan vähän napaa nostelin. En kehdannut edes palauttaa, vaikka takuu onkin. Kyllä se ihan hyvä lafka on, joulukiireet taisivat vetää pikkusen pinnaa kireälle, sitä se on EU ja vapaa markkinatalous, Wysulkat antoivat odotella, mutta eiköhän tuo tuosta taas normalisoidu.

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja Digs74 Näytä viesti
    Hyvä pulju siihen asti kunnes on jotain reklamoitavaa. 3 viestiä laitettu hajonneesta akusta ja yhteenkään ei ole vastattu.
    Itse reklamoin akusta sinne tilille tilauksen tietojen perään, ja Andy tuota pikaa vastasi, että ilman muuta uusi akku, postita rikki mennyt ensin.Postitin, ja Andy vastasi lähettäneensä uuden, ja uusi oli postissa tuota pikaa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Digs74 Näytä viesti
    Itse reklamoin akusta sinne tilille tilauksen tietojen perään, ja Andy tuota pikaa vastasi, että ilman muuta uusi akku, postita rikki mennyt ensin.Postitin, ja Andy vastasi lähettäneensä uuden, ja uusi oli postissa tuota pikaa.
    No katsotaan kuinka käy, laitoin neljännen viestin menemään..

Ohoh!

2012-01-02 01:51:58 Wysyłka
    2012-01-01 23:58:11 Płatność zaakceptowana

miten ihmeessä ne voi lähettää DHLn kautta kahdelta aamulla?

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •