Minulla on nyt kahdenlaiset vehkeet: e-piippu (vanutankilla) ja kiinan nemesis+aspire.
Laitoin e-piippuuni ja nemesikseen samat nesteet, Pelenoksen oranget 11mg:
- Piipulla maussa hienoinen appelsiinin maku ja hienoinen kurkkutuntuma, ihan ok. Höyry viileää, kuivaa ja savuisen tuntuista
- nemesis + aspire, maku on imelä ja lämmin keinomakea, höyryä tulee kyllä helposti verrattuna piippuun, ei juuri mitään kurkkutuntumaa ja höyry lämmintä vesihöyryä
Siis tuossa piipussa (täyttösäilyä vanua) maku on paljon parempi ainakin tällä nesteellä. Nemesiksessä tuntuu, että se maku tulee suoraan suuhun ja liian raakana (nyt imelä ja lämmin keinomakea).
Johtuuko tämä tuosta höyryn lämpötilasta, vanusta vai teho-eroista vai kaikista näistä? Saanko tuommoisen hienostuneemman ja savuisemman maun tähän nemesikseen pelkällä pidemmän drip-tipin vaihdolla vai onko tämä ero myös kaikissa nestetankeissa vs vanutankeissa? Tai auttaako jos laitan tehosäätimen tuohon Nemesikseen (kick-piiri, suosituksia hyvin malleihin?) ja vähennän tehoja siinä?
Olen todella yllättyny näiden laitteiden erosta maun suhteen, koska en ole netissäkään asiaan törmännyt. Tähän mennessä paras kombo on ollut e-piippu ja 18mg Flavourtecin tupakan makuinen red america jossa sopiva maku ja kurkkutuntuma. Pitänee tuota tilata lisää vai onko tämä vaan aloittelijan kehittymätöntä makuaistia tai laite-plaseboa kun hieno puinen piippu vs. sähkö-dildo suussa?
ps. kyselen myös sen takia, koska olen aikeissa ostaa lahjaksi e-piippu setin ja toisessa piipussa on nestetankki (rive king) ja toinen tämä vanutankki-malli (vapen m). Vanutankin ostan jos todella se on siitä tankista kiinni vaikka tuo nestetankki vaikuttaa toimintavarmemmalta. Tai sitten annan tuon omani pois jos saan Nemesikseen viileät ja hienostuneemmat viileät höyryt ulos.