Ei ole mahdollista, Tapatalk ei tue ko. lisäosaa. Vähän vituttaa koko Tapatalk jo, jos ei itse säädä pois päältä niiden logoja/splahscreenejä/allekirjoituksia/mainoksia yms. tauhkaa niin olisi desktop-versiokin täynnä sitä. Itse ohjelmassa ei siis mitään vikaa mutta tämä miten sitä väkisin tyrkytetään vituttaa. Onkohan ne kasvattamassa firmaa myyntikuntoon?
Mulla on tapatalk puhelimessa alkanu tilttailemaan.
Se tapahtuu sillon kun menee lukemaan priva viestejä, koko ohjelma jämähtää ja joutuu avaa esavun uudestaan.
Jos on jääny yksityisviestit auki ja avaa esavun tapalla niin se tökkäsee sillon myös.
Käytössä taitaa olla tapatalk pro.
Mikäs puhelin on kyseessä? Tää vaikuttaa ihan vialta puhelinsoftan puolelta. Mulla toimii kaikki ihan moitteettomasti.
Huawei g510
Ja sitä tapahtuu normi tapatalkilla, asensin Pron niin sillä toimii privaosio perfecto
Pari tuntia sitten lopetti e-savuke toimimasta tapatalkilla, selaimella kyllä toimii ja muut foorumit toimii edelleen tapalla. Muilla samaa ongelmaa?
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Jahas tyhjensin ohjelman cachen niin lähti taas pelittämään.
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Tapatalk varsin sitkeästi väittää tuossa valikkon yläreunassa että you have been banned. Tästä huolimatta pystyn normaalisti lukemaan viestejä ja jos tämä teksti tulee läpi niin myös kirjoittamaan. Ei tunnu auttavan mikään. Onkohan kenelläkään ollu vastaavaa?
Tapatalkilla ei voi jättää torille ilmoitusta. Foorumi herjaa (suomenkielellä) että pitäisi valita etuliite, mutta Tapatalkissa ei ole sille mahdollisuutta.
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
Juu se oli pieni kuvake, omassa tapatalkissa kans oli vaikka jäi alkuun huomaamatta.
Spoileri!
Ah! Jemmassa. Löytyyhän se täältäkin. Kiitos nopeasta viankorjauksesta! ;o)
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
Onkos muilla yhteysongelmia tapalla tälle foorumille?
On, saapi rämpätä refreshiä välillä tusinakin kertaa että lataa sivun/ketjun. Muilla foorumeilla tuota ei ole ollut.
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
milläs nimellä tämä foorumi löytyy tapatalkissa,kun ei löydä "e-savuke" nimellä ?
edit:
tjaah,ei mitään.. tabletissa se olikin valmiina tapatalkin tunnuksella..
outoa,ei löydy e-savuke nimellä ainakaan minulla.