Lähihoitaja. Suuntautumisalana vanhustyö. Vastavalmistunut (30.1.2014). Aiemmat työt teollisuuden prosessi 16 vuotta, kouluttajana 7 vuotta, jonka jälkeen ennen uudelleenkooluttautumista, media-alan yrittäjyyttä; ääni- video- ja kirjoitus/taittohommia.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Paperilla media-assari, mutta kohta ne pitäisi päivittyä ekonomin papruiksi. Opiskelun ohella tulee tällä hetkellä toimittua graafikkona, mutta kokemusta on niin markkinointiassarin, lehdenjakajan ja raksaukonkin hommista.
"Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true! "
-Homer Simpson
Vapaakoneistaja. Eli työtön jyrsijä/sorvari.
Merkonomi, lähes valmis tuote- ja prosessisuunnittelija. Nykyisen työnantajan leivissä tehnyt viimeiset 10 vuotta erilaisia asiakaspalveluhommia, joiden ohessa häärinyt toimihenkilöiden luottamusmiehenä kohta seitsemän.
Freelance graafikko / kuvittaja
Graphic designer
www.ahjopalo.com
Yksityisyrittäjä eli koodari, graafikko, valokuvaaja, kirjanpitäjä, kahvinkeittäjä ja siivooja!
And i love it!!
Koulutukselta automaalari. Rakennusmiehenä työskennelly parisenvuotta, kunnes ranne meni viime keväänä työtapaturmassa ja vakuutusyhtiö haistatti ketut. Nyt kun ranne ei oo vieläkään täysin parantunu ja oon kotona homehtunu liiankin kauan.. Aloitan varmaan tampereen kaupungin liikennelaitoksen alihankkijalla työt: ajan varikolla busseja pestäväks... Aika ykstoikkosta hommaa varmaan, kun oon tottunu kumminkin tekeen monipuolisesti hommia. Mutta tähtäimessä olis ensihoitajan amk.
Levyseppä hitsaaja, asentaja, aikanaan amiksesta valmistuin rakennus puolelta. Tämän hetkinen työ nimike on hitsaaja/asentaja. Aikuiskoulutuksen kautta valmistunut siis hitsari ja asentaja
Työtön tällä hetkellä, mutta teen keikkahommia paikallisilla ala-asteilla sijaisena. Toivottavasti pääsisin aloittamaan kauppatieteen tutkinnot ensi syksynä.
Verkot taas heitetty veteen, myyntihommia kohta 27 vuotta periaatteessa samalla työnantajalla
höyryä 17.1.2012 alkaen.
meiän jälleenmyyjäks?
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Suomessa ei ole pulaa osaavasta vaan ilmaisesta työvoimasta. Termit vain sotketaan usein.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Toi on kyl niin totta. Suomalaiset lääkärit lähtee muillemaille ja tilalle palkataan puolalalaiset. Raksahommat suorittaa virolaiset, teollisuus viedään kiinaan. Mitä vittua tekee ammattilainen koneistaja? Muuttaa vittu Toijalaan kun muualla ei ole työtä.
Japa japa