SJRF - Omega
SJRF - Omega
El Toron nesteillä mennään. Tosin tuli fv:lta tilattua tervalakua pari tonkkaa, toivottavasti en pety tupakkamakujen jälkeen.
loisto ideoita ite vasta alottelen ja haen kyseisiä makuja
PSV peach green tea. Aivan upea neste. Toinen lemppari on Long bottom leaf, johon on hyvä aina palata. Pluidia jossain kovasti kehuttiin, muttei ollut mun kuppi teetä.
Ehkä sen joskus saan menemään, muttei nyt uponnut. Ehkäpä pumpulissa olisi tasapainoisempi, kuin meshillä?
Jugo Diablo itelleni uutena tulokkaana, ja FlavorX:n tupakista ja vaniljasta tehty sekotus on niitä joita päivittäin tulee imailtua.
Ite tykkään jotenkuten tosta Hangsenin tutti-frutista. Samoin marlboro menthol menettelee.
Oma käsitys (ja kokemus) on se, että kaikkeen voi kyllästyä jos sitä tekee/nauttii/syö/juo/käyttää liikaa.
Eli itellä on noin 2-3 ADV-nestettä.
Ettei kyllästy johonkin tiettyyn.
Juuh, noinhan se menee. 35 vuotta ensin punaista sitten vihreetä marlboroa, sen jälkeen hofnerin sinistä pikkusikaria 10 vuotta. Sitten syyskuussa 2013 jostain käsittämättömastä syystä eksyin tähän höyryttelyyn. Aikani palstaa selailtuani, tuo ego2 päätyi jotenkin (varmaan halpuutensa vuoksi) ensi DIY kaupakseni. Reilut 20 eri noita halpis aromia kekeilleena, tuo vanilla for pipe on ollut ADV pohja nyty n. 3 kk ajan, eli suurinpiirtein kuukausi meni ettiessä analogisen korvikettä.
Joskos jollain samansuuntaiset makunystyrät, niin mitäs muita ehkä maukkaampia aromiaineita muilta toimittajilta kannattaisi kokeilla. Pohjina olleet egon 36 mg baset josta misailtu 18 mg käyttöneteet.
Etukäteen kiittäen vastauksista.
Täällä menee tällä hetkellä Vermillion Riverin Kentucky Applewood. Toki nyt on uusia nesteitä taas tilauksessa, että adv vaihtunee kuukauden sisään.. Mutta tuo applewood on kyllä edelleen hyvää.
El Toron Cigarillos Naturales, Halon ICE Menthol ja Vermillion Riverin Kentucky Applewood. Näillä mennään.
In Todd We Trust.
Woot, Roar/Rawr Vapor Vanillan (6mg) on syrjäyttämässä XO Tropical Fruit Burst VG 6mg, hyvä (mahtava) höyryntuotto 0.5-0.7ohm dualcoililla ja kurkkutuntuma sekä keuhkojen pistely täysin kadoksissa. Nam nam.
Meikäläisen ADV joihin ei kyllästy koskaan ja voi höyrytellä päivästä toiseen!
Finnvape Tervalaku : Ei ole muuta sanottavaa kuin... TäydellistäVoisi höyrytellä maailman tappiin asti!
Jalippo Bears : Hyvät marjojen maut, sopivan makeahko (muissa nalle nesteissä ongelmana juuri ylimakeus) ja tarpeeksi kurkkutuntumaakin vielä, NAM
Five Pawns Bowden's mate : Raikas ja samalla lämpimä, lempeä ja pehmeä... Ja kurkkutuntumaakin löytyy!.. "Pätkis" nesteistä PARAS! Tosin miinuksena on kyllä tuo törkyhinta...
Itte tekemällä varmaankin sais sen THE nesteen, mutta en oo vielä päässy DIY litkujen maailmaan... Ehkä tulevaisuudessa!![]()
Nyt kiertäneet päivittäisessä käytössä Jalippo Bears, FV Tervalaku, FV vihreä mallu, Flavourtecin RY4, Liquan cola ja sitrus mix sekä itse sotkettu Flavourtecin WildWest Inan pohjiin.
Joku kysyy miksi noin monta? Juuri siksi ettei kyllästy yhteen ja ainoaan. Nyt tuleekin sitten siirryttyä omiin kokkailuihin.
Nyt on muodostunut kaksi ylivoimaista suosikkia: atmos labilta blue raspberry ja green Apple
Jugolla välillä pari tankillista tukkimaan makuaisti![]()
Mä alan uskoa ettei mulle ole olemassakaan adv:tä.. on niin kausiluonteinen tää mun makuaisti.
Mutta kun kerran adv narussa ollaan, niin tällä hetkellä toimii dripperissä capellan vanilla custardi 20pinnasena esmoken vg kiisselillä/inan vg niksoilla ~4-6mg, pumpulitankissa spacejamin astro/andromeda 12mg ja
meshillä tribeca/bebeca tai boba/swagger ~12mg ..nih![]()
Fighting the CLONEWARS since 2013