Kyllä
En
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Jonkin aikaa lueskeltuani foorumilla on pistänyt silmään :-\ linkitykset foorumin sisällä;
ainakin minullakaikkiuseimmat linkit oli ne mille alueelle/ketjuun tahansa niin ne menee etusivulle, ulkoa päin kyllä useimmat toimii (muistaakseni, outoa)
esim linkki http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=506.0
no esikatselussa testasin se toimi mutta useimmat menee etusivulle.
Hm, tulipa mieleen että onkos täällä koska tehty "remppaa" jos vaikka ne linkitykset on tehty ennen sitä, kun monet kuvatkin antaa 404:n - eli saattaa olla tämäkin vuodatus turhaa.
Kyllä se vaatisi jonkinmoista nimellistä korvausta vizille, että yritykset tulevat hänen ylläpitämälleen foorumille mainostamaan ilmaiseksi. Ymmärrän kyllä ettei yrittäjillä ole helppoa, mutta tämä on kuitenkin suomen suosituin sivusto kyseisestä aiheesta, joten näkyvyys on aikamoinen. Joten pistäkääs vizille tulemaan jotain tuotelahjoja kiitokseksi.
Kyllä ViZi on kolunnut kaikenmaailman modit läpi että pitää olla jo oikeasti erikoista että kiinnostaa. Tai näin luulen.
Mutta se youtube embeddaus threadeihin ja äkkiä!
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Youtube embeddaus olisi kohtalaisen helposti lisättävissä nykyiseenkin foorumisoftaan custom modina tai muokkauksena. Mutta onko se oikeasti tarpeellinen? Minusta linkin avaama Youtube toisessa selaimessa tai toisella välilehdellä riittää.
Nykyisillä viestimäärillä toivoisin, että "Näytä keskustelualueen viimeisimmät viestit" näyttäisi enemmän kuin vain viimeiset 100 viestiä, tuo määrä kun täyttyy hetkessä kun on vähänkin aikaa poissa koneelta. Omista asetuksista en tähän vaikuttavaa kohtaa löytänyt, mutta foorumin konfiguraatiossa sellainen varmaankin on valmiina. Esim. 20 sivuvalintaa nykyisen 10 sijasta olisi jo paljon mukavampi.
just lähetin sulle esikatselun kautta viestin, toimii normaalisti.
Kyllä mulle ainakin on tullut foorumin kautta lähetettyä postia ilmoitettuun omaan s-postiosoitteeseen. Missä muualla sen pitäisi näkyä ? Parilla tutulla foorumilla ne jäävät roikkumaan ilmoituksina. Ei ole järkeä siinäkään.
Mulla on .fi- osoite, jos jotenkin auttaa. Siis tänne kyllä tuli, viimeksi eilen.
Juolahti tässä yön pimeinä tunteina mieleen foorumia selaillessa:
Nyt kun kiinnostus erilaisiin modeihin on kasvanut (ja kasvaa varmaan tulevaisuudessakin suomalaisten kauppojen tuodessa niitä valikoimiinsa) että olisi hyvä olla olemassa joku ns."virallinen" litium-akkuja koskeva infopaketti (latauksesta, jännitteistä, suojauksesta yms.). Koska nykymenolla voin jo sieluni silmin nähdä jonkun iltapäivälehden revittelevän otsikon siitä kuinka joku räjäyttää naamansa kappaleiksi käyttämällä "kaltoin" kohdeltua (mahd.) suojaamatonta akkua esim. putkimodissa.
Tietotaitoa tämän toteuttamiseen foorumilta tuntuisi kyllä löytyvän ja saattaisipa sillä jonkun epäonnisen henkilön kasvot/talon/nahkarotsin pelastaa tulipalolta tai räjähdykseltä.
edit: harvinaisiahan nuo akkujen pettämiset on mutta mikäli huono tuuri käy, saa höyryttely suuren yleisön silmissä helvetin huonoa julkisuutta.
Totta tuo on. Tämä alkaa muutenkin olla melkoinen tieto- ja taitolaji, joten kaikenlaiselle nysväämiselle pitäisi olla oma osionsa ihan kuten noilla peli- ja makutesteilläkin. Overflown kaaviotkin löytyisivät sieltä helpommin.
Olisi mukava saada lisäominaisuus tuohon "näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit" linkkiin.
Siitä on kiva klikata ja katsoa mitä täällä on tapahtunut, mutta jos menee tekemään välillä jotain aktiviteettejä noissa ketjuissa (tjsp.), niin foorumi ilmeisesti laskee sen edelliseksi käynniksi ja kun klikkaa uudelleen tuota linkkejä, niin "saatavilla" olevia lankoja on huomattavasti vähemmän. Saattaa piru vie mennä jotain todella mielenkiintoista sivu suun ???
Ratkaisu: Jokin alasvetovalikko, tai vapaateksikenttä tuohon perään, johon voisi sitten ilmoittaa esimerkiksi tunneissa tai päivissä ajan, jonka sisällä päivittyneet aiheet näytetään allekkain?