Nyt heräteostoksena tuli napattua Tuborgin 18-päkki kun huomasin nyt vasta etten ole tätä ennen tölkkiäkään juonut. Ei pöllömpää, tästä voisi ruveta jopa tykkäämään.
Nyt heräteostoksena tuli napattua Tuborgin 18-päkki kun huomasin nyt vasta etten ole tätä ennen tölkkiäkään juonut. Ei pöllömpää, tästä voisi ruveta jopa tykkäämään.
Nobelander
t. opiskelija
Olvia. Eipä oikeen muu uppoa.
Itse olen enempi tykästynyt IPA:an mutta tulee maisteltua kyllä muitakin. Hirveän pitkä kokemus ei vielä ole, eli maisteltavaa tuntuisi riittävän
Tässä aloittajan tapaan jotain omia "lemppareita"
Alko
* Sierra Nevada Pale Ale
* Brewdog Hardcore IPA
* Brewdog Punk IPA
* Brasserie d'Achouffe Chouffe Houblon Dobbelen IPA Tripel
* Fuller's London Porter
* Van Honsebrouck Bacchus Frambozebier
Maitokauppa
* Brewdog Punk Pale Ale
* Brewdog Dead Pony Club
* Founders All Day IPA
Joku täällä jo Double chocolate stouttia kehui ja jos se maistui niin mielestäni tuo london porter on vielä suklaisempi.
Toi Bacchus on vähän samoilla jäljillä kuin Kriek, mutta vadelma. Erittäin raikas olut, mutta ikävä kyllä poistumassa Alkon valikoimasta.
Ei myöskään mitään tinttaustavaraa.
-Gerstensaft über alles!
Enpä oo ikinä kaljasta tykänny, muistan ekan kerran kun maistoin joskus 6-7v saunassa faija anto maistaa tilkan. Oksennushan siinä lensi, eikä oo senkään jälkeen maistunu. Yhen pullon oon saanu juotua loppuun asti, se tais olla Sun merkkinen.
juon aivan tolkuttomat määrät olutta, ja kaikki muu käy paitsi pils
Mites porukalla kokemuksia red alesta? En oo Suomessa nyt törmänny ku Laitilan Retaleeseen, ja se on yksi suosikeista. Tuohan on pale alen alatyyppi.
Do or do not, there is no Barole.
Täällä uppoo erityisesti vehnäoluet kuten Franziskaner, Erdinger, Weihenstephaner jaa Hoegaarden ym.
I'm not fat, I just got a sweet hockey body.
Kaupasta,
Karjala (maun vuoksi)
Koff (hinnan vuoksi)
Laivalta/Tallinnasta,
Tuplapukki
Alkosta/panimoravintolasta,
Marsalkan Luomuvehnä
Ulkomailta,
Kamenitza (Bulgaria)
Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.
Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.
Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.
Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.
Tulipas heräteostona ostettua Fosters Radleria. 2% "ykköskaljaa" sitruunalla maustettuna. Olihan HYVÄÄ! Tätä täytyy ostaa lisää arkisaunailtoja ajatellen Vajaan euron 0,5 l tölkki
Nusnus, radlerhan on sekoitus (yleensä 50/50) sitruunalimpparia ja olutta.
Oikein mainiota kesäjuomaa kyllä.
Brooklyn ale on kyllä helvetin hyvä. Oluen suhteen oon jokseenkin kaikkiruokainen, just edellämainittu Brooklyni ja sierra nevada pale ale sekä brewdogit suosikkeja. Kaikkia erikoisia tulee aina osteltua alkosta mut bulkkitavarana menee sit sandelssia tai nobelaneria. Yleensä jos tarkoitus on ihan humaltumistarkoituksessa juoda niin se 3-4 erikoisolutta alkosta ja loput sitten jotain bulkkikamaa.