Sivu 72 / 98 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 226268697071727374757682 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,421 - 1,440 / 1941

Aihe: Smoktech RSST

Höyrypää JayQi's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Valitettavasti tuntu olevan jokakaupasta loppu, ellei biilteemasta sattus löytyyn vastaavaa, pitää käydä tutkimassa.

Höyrypää

Sijainti
    Oulu
    Minä nappasin biltemasta aika reilun köntsän 2mm vaijeria mutta kokeilematta jäi kun nappaa magneettiin aika napakasti kiinni. Eli ei ole rosteria vaikka niin paketin teksti väittää.

Höyrypää Puskamestari's Avatar

Sijainti
    PKS
    Vittukun ei uskalla taskussakaan kuljettaa kun jostain syystä vuotaa tankin yläreunasta.. mitä kannattaisi tehdä?

Höyrykonkari Killu's Avatar

Sijainti
    Hämeenlinna
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Puskamestari Näytä viesti
    Vittukun ei uskalla taskussakaan kuljettaa kun jostain syystä vuotaa tankin yläreunasta.. mitä kannattaisi tehdä?
    Onhan tankki kiristetty? Ota deckistä ja pohjasta kiinni ja pyöritä.

Höyrypää Puskamestari's Avatar

Sijainti
    PKS
    Jep, se piti kiristää! Thanks!

Höyrypää JayQi's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Täällä vika oli siis tuossa käytetyssä nesteessä. Nyt wörkki mahtavasti kun vaihdettiin juoksevampaan liemeen
    Oma analyysi ettei koko töhnä sovi tälle, meshin yläpäähän kertyi hirmuinen karsta muutamien höyryjen jälkeen ja tankissa oleva neste lähes pikimustaa.
    Viimeksi muokannut JayQi; 09.02.14 kello 20:11.

Höyrykonkari

Sijainti
    Kenianmaa
    Onko muilla ollut tällaista ongelmaa: aina kun setuppi käy vähänkin kuivana,alkaa maistumaan pirun pahalle eikä auta muu kuin vaihtaa meshi+kanthaali? Setuppina 2mm vaijeria,pikkupätkä 400meshiä sekä 3 kiekkaa 0.32 lankaa. Toimiessaan maistuu nesteet oikein makoisalla mutta erehdyppä antamaan jollekki ryyppykaverille testit kun polttaa setupin paskaksi :-D

Höyrykonkari

Sijainti
    Hämeenlinna
    iskee hotspotin, vähän kallellaan kuivapolttaa spotit pois/hammastikulla liikuttelee lankoja ja eikun pöhisemään lisää.

miten saat kuivana käymään?

Höyrykonkari Paronen's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Itse huomaan sellaisen ongelman että ensimmäiset kaksi hatsia on juuri sellaisen makuista kuin pitääkin. Maistuu todella hyvältä mutta 3----> maistuu todella kitkerältä ja kurkuun jää pistävä tunne (ei troathitti). Setuppina 2.5mm vaijeri ja n. 2kiekkaa 200meshiä päällä ja 0.32 lankaa 3kiekkaa jolla päästiin 0.7-0.8... Itse olen todella alkaja vasta tässä touhussa ja kaipaan todella kipeästi neuvoja. Niin ja kun antaa laitteen olla pystyssä pöydällä yms. Ja ottaa n.3-5min päästä taas hatsit niin 2ekaa toimii hyvin ja sama uusiutuu.. Missä vika? auttakaa aloittelijaa hädässä..

Höyrykonkari

Sijainti
    Kenianmaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 6devil9 Näytä viesti
    iskee hotspotin, vähän kallellaan kuivapolttaa spotit pois/hammastikulla liikuttelee lankoja ja eikun pöhisemään lisää.

miten saat kuivana käymään?
    Ei iske hotspotti, eikä vaikuttanu lankojen liikuttelu. Tuo käryn maku pysyy niin kauan kunnes vaihtaan meshin+kanthaalin. Vähän ihmetyttää mikä reaktio tuossa tapahtuu. Käyhän se kuivana jos pystyasennossa muutaman sekunnin tulittaa

Höyrypää

Sijainti
    Oulu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Paronen Näytä viesti
    Itse huomaan sellaisen ongelman että ensimmäiset kaksi hatsia on juuri sellaisen makuista kuin pitääkin. Maistuu todella hyvältä mutta 3----> maistuu todella kitkerältä ja kurkuun jää pistävä tunne (ei troathitti). Setuppina 2.5mm vaijeri ja n. 2kiekkaa 200meshiä päällä ja 0.32 lankaa 3kiekkaa jolla päästiin 0.7-0.8... Itse olen todella alkaja vasta tässä touhussa ja kaipaan todella kipeästi neuvoja. Niin ja kun antaa laitteen olla pystyssä pöydällä yms. Ja ottaa n.3-5min päästä taas hatsit niin 2ekaa toimii hyvin ja sama uusiutuu.. Missä vika? auttakaa aloittelijaa hädässä..
    Koita saada postien ja meshin välinen matka mahdollisimman lyhyeksi. Miinus puolelle rikka tai sitten jotenki pitäis saada kulkeen dekkiä pitkin meshille asti.
    Pulssittele ja liikuttele sitten vastuspaketti niin että lanka hehkuu tasaisesti.
    Katso ettei kanthalin postien "jalat" hehku postille asti.
    Kun nämä on hoidossa niin meshille nestettä ja tulita kuivaksi ja vastuksen tulisi hehkua ensimmäisenä keskeltä.
    Katso defunctan video koskien mesh atoja ja rotarylla löytyy video juuri rsst setupointiin.

Sijainti
    Helsinki
    Pitää videot kattoa vielä. Muuten olenkin nuo vinkit toteuttanut. ainoa että vastus hehkuu tasaisesti eikä niinkuin esim. Dripperissäni keskeltä ulos..

Höyrypää sauhuttaja's Avatar

Sijainti
    Varsinais-suomi
    Kiva kärvistellä töissä kun 2xRSST mukana, toisessa modissa tulitusnapin lukko auki taskussa---> maistuu p.....lle ja toiseen eilen tein oikein teho setupin----> maistuu p.....lle. Noh kun pääsis kotio ja uutta setuppia kumpaankin tekemään kun jo tekis höyryjäkin mieli

Lainaus Alkuperäinen postaaja Paronen Näytä viesti
    Wickausongelma todennäköisesti. Ota kuva siitä setupista ja laita tänne niin voidaan kertoa mikä on vikana.

Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steam Näytä viesti
    Wickausongelma todennäköisesti. Ota kuva siitä setupista ja laita tänne niin voidaan kertoa mikä on vikana.

Itsekkin epäilen tuota wickausongelmaa kun huomasin että akku kun melkein loppu niin ei tule niin vahvasti.. Mutta antakaas vinkkejä se ken saa noista iphone5 laadusta selvää..

Jos on kanthal kovin kireällä pötkössä kiinni?

Kunnossa jos olis wickaus niin jo 2mm vaijerilla, ellei jopa 1.5mm ja 3 kiepillä 0.32mm kanthalia vois pitää täyttötulppaakin paikallaan ihan hyvin mielin eikä silti kuivuisi.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

Höyrykonkari Jonkkka's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Paronen prkl.

Ei siinä mun tekemässä setupissa mitään vikaa oo kuhan muistat kallistella etkä yritä imutella laitteet pystyssä Tekninentuki annettu jo duunissa.

Höyrykone K-57's Avatar

Sijainti
    Hobo
    Koitappa 200 meshillä, itsekkään en vaijerilla saanut niin hyvin toimimaan kun meshillä! Turha kärvistellä jos ei wikkaa niin ei.
    Täällä ei kallistella muuta kun pulloa!

Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jonkkka Näytä viesti
    Paronen prkl.

Ei siinä mun tekemässä setupissa mitään vikaa oo kuhan muistat kallistella etkä yritä imutella laitteet pystyssä Tekninentuki annettu jo duunissa.
    Kun ei auta..( enää... ku vaihto akun.. Ei viittis ylös alasin imutella ku wickaa jo vähä liikaa silloin..DDD

Höyrykonkari

Sijainti
    Kenianmaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Koitappa 200 meshillä, itsekkään en vaijerilla saanut niin hyvin toimimaan kun meshillä! Turha kärvistellä jos ei wikkaa niin ei.
    Täällä ei kallistella muuta kun pulloa!
    Kuinka leveästä meshipalasta kannattaisi alottaa tuon 200# setupin pyörittely? umpitukki vai keskireiällä? Ite en ole koskaan saanut meshisetuppia toimimaan ilman vaijeria, eli jos olis aika sillekkin

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •