asia selvä mutta nutten pitää vaan odotella että saan tili mumeron siltä kaverilta jotta saan ostettu sen pois
laitoin sulle yskäriä (_s_)
Tuli vaihtokauppojen myötä GUS Telescope V2. Ihan mukavan tuntoinen putki, mutta sais iskeä vähän paremmin. Yleismittarilla pikaisesti mitattuna 0,7ohm kuormaan Samsung 20R akulla dropit 4.2->3.7.
Vaikuttaiskohan tämä iskevyyteen kuinka paljon: Brass button set for GUS telescopic V 2 [E00-W1110] - ?14.40 : Gus-mod&more...!, An idea made material ?
Tällä hetkellä nappi ja napin kontakti SS, plussapinni messinkiä.
Mulla on messinkinen nappi. Nopea mittaus yleismittarilla 4.19 --> 3.85V. Novumin 0.9ohm kuormaan Panan harmaalla akulla.
Japa japa
Jees, kiitoksia. Pitää laittaa tuo tulemaan kun on näemmä ilmainen toimituskin
Mors, mulle kotiutui vaihtokauppojen kautta GUS g22, ja tuntuu että jännitehävikkiä reippaasti.. Keskipinni korvattu katkastulla pultilla = perseestä. Perimätiedossa tuli että papsin napinsisältö ja teleskooppi pinni käy, mut ainut mistä löysin on vapourartilla, ja sieltä toimituskulut n.15e, saako mistään halvemmalla tai onko jollain myydä? sopivaa vähän paremmin sähköä johtavaa keskipinniä? Tai mistä saisi järkevämmin? Finnvape on joskus myynyt enää siellä ei ollut (ja nythän sivut on hetkellisesti pois käytöstä)
No käyhän siihen ylös muukin kuin se PAPS
IMG_1470.jpg
Kunnollisesta ruuvikaupasta kipaset hakemaan 4mm rosterisen/happiksen pidätin ruuvin.
Tämän päivityksen olen käytännössä tehnyt kaikkiin mun putkiin missä ollut "epäilyttävä" kontaktori.
Se orgis GUS:in jousipazkan saa poistaa tosiaan kättelyssä, siitei ole kuin riesaa.
Tuolla rosteriruuvilla ainakin mun Gussi tinttaa ihan kiukulla.
Helppo ja halpa
Mites mä muistelisin, et se ruuvi on M5-kokoa.
No en ole tutustunut kaikkiin GUS:in tuotteisiin, mutta mun 22:nen ottaa 4mm ruuvin suoraan.
Tönärillähän sen voi näppärästi tarkistaa. Taikka näyttää hra Ruuvikauppiaalle.
..millään ei näe niin hyvin kuin silmällä..
Mie tota pulttikauppaa mietin jo aikemmin et haen kuparipultin, mut, toi pidätinruuvi vois toimia, tää pultinpätkä mikä tässä on vielä sahattu suht, päin ketulaa, että varmasti kontakti kärsii, mutta, pulttikaupan läpi lähipäivänä siis
Edit: Ottaisko joku pituuden, toi mun pultinpätkä on vähän vääränmittanen joka suhteessa, 18500 jättää raon, ja 490 ei ota ilman magneettia kontaktia, tai sit pitää säätää aton napaa reilusti.
Eikös fasttechiltä saa king cloonin flatcäpin 4eurolla ja siinä tulee hopeoitu teleplussa mukana...
Onkos kokemuksia näistä uudemmista GUSin tuotoksista?
KGO & Twist
Varmaan jääny monelta hyllyyn sen 7A sulakkeen takia. Jos napin kasaus tyyli on sama kun vanhoissa niin itte en ainakaan tykänny siitä. Ihan liian kova homma ottaa osiin putsausta varten ilman erikoistyökaluja.
Vaikka nuo hinnat ovatkin suht edukkaita, taitaa halvan putken ystävä suunnata Kiinaan kloonien perässä, missä on tiettyä ironiaa.
Tuo satasen tankki voisi olla kiinnostava, kolmen coilin tankki säädettävällä syötöllä ja afc:llä, lisäksi 20x1 liitos.
KGO & Twist
Tankki tosiaan vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Kuka tilaa kokeiluun
I'm not fat, I just got a sweet hockey body.