Joo taitaa ainakin toistaiseksi olla tuo Mini ECIG ainoa paikka josta tilata.
Alku vaikeuksien jälkeen laite todettu todella soivaksi peliksi. Tänään ollut koko päivän käytössä kotosalla mentiin 18350 modessa ja tuossa kun lähdein asioimaan kylille niin pistin jatkon kiinni. Jatkon kanssa edelleen todella pieni ja näppärä laitos. Hävikeistä ei ole tietoa mutta lujaa iskee joten hävikit ovat todella pienet. Nappi toimii kuin vasvattu tulittaa joka kerta ja aivan sama painaako keskeltä vai napin sivusta. Jatketaan testailua...
Toi nappi on kyllä ihan mahtava. Suhteellisen pitkä liikerata ei haittaa kun sitä kummiskin painetaan alaspäin, yleensä peukalolla. Mageinta tuossa on kuitenkin tuon lukituksen toimivuus. Vehje taskusta, lukitus auki, höyryt, lukitus kiinni ja takasin taskuun; kaikki yhdellä kädellä. Kiireisenä ja liian montaa asiaa samanaikaisesti sähläävänä arvostan ihan pirusti sitä, ettei tarvi toista kättä lukituksen avaamiseen.
2,9 volttiin oon epähuomiossa muutaman kerran päästäny, sillä kohtaa loppuu tulitus eli aika kuiviin saa päästellä
Prikka sinne nappiin niin lyhenee iskupituus
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Harmittaa kun itse en uskalla tätä mukaan ottaa koska en ole saanu mini kaiffariin luotettavaa setuppia tehtyä, kuivaa puskee vähänväliä. No huomenna on tulossa spheroid v2 jos sen sais peuhimaan niin ei tarttis stickiä pelkkänä koristeena pitää.
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
^ kayfunin wickaus on melko rajallinen, 0.8 vastus on siinä rajoilla että vielä wickkaa. Näin ainakin omien kokemusten perusteella.
Mulla ei mitään ongelmia Mini Kaiffarin kanssa. Ohmeja on tasan 1 ja pumpulit sisässä. Pumpulin kanssa saa vaan olla tarkkana. Iste mittaan pumpulin niin että liikkuu microcoilin sisällä sulavasti ja kun pumpulin päät leikkaa niin että just ylettyy kupin pohjalle niin mulla ainakin toimii.
Jep ei kans mitään ongelmaa vikkauksen kans mini kaiffarilla @ 0.7 ohm dual micro
"FEAR stands for fuck everything and run."
Tällä hetkellä mennään 14G neulan Tylppäneula | vape-reseptit kauppa ympärille tehdyllä Microcoililla ja lankana toimii .32 ja kieppejä tais olla 7 tai 8
Täytyy koittaa vielä taistella ton kanssa. Klf+:aan onnistuu kyllä aina setupit.
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
tietääkö joku mistä tähän sais uuden jousen nappiin? onnistuin hukkaamaan omani työmaalle...
mä en muistaakseni kyl saanu toista jousta mukana. täytyy tutkii vielä laatikot kun pääsee kotiin.
Jostain muistelisin lukeneeni, että tämä on mahdollista modata toimimaan kickin kanssa vaan ei enää mitään muistikuvaa missä tämmöinen mahtoi olla. Onko kellään tietoa? Ja pystyykö tekemään sen jatkopalikan kanssa vai ei?
Sattupa somasti, just upin tuonne kuvaketjuun
^ Eli ihan simppeli operaatio. Taitaa mennä ostoslistalle koska pieni on kaunista.
Mitä akkuja jengi käyttää? Mulla on vaan pari efestin 18350 ja en saa nappia ruuvattua pohjaan. Hyvin lähelle kyllä menee ja napin liikerata pienempi kuin 0.5mm.
Jotenkin tuntus et pitäs olla pari millii lyhyempiä akkuja. Aiiniin ja microstick on numero 74