No pitääpä kokeilla ilmata toista putelia viikon verran ja kattoo vaikuttaako asiaan.
Reilu viikko kypsyttelyä takana ja vasta nyt alkaa olla jotain makua havaittavissa, tosin ei evod anna kokototuutta edes voltteja nostamalla, mutta kyllä tätä joutuu tilaamaan lisää.. Ja antaa vaan kypysyä kunnolla ja ehkä laitteita hommata lisää.. Sen kyllä huomasi että eri pulloissa eri tavalla makua.... Tai sit 18mg on liikaa jblle
Mulle saapuivat äskön ja kaikki pullot nähtävästi tätä uutta mallia. Yksikään ei ollut vuotanut. Värikin kaikissa jo hieman ruskehtava, mutta siltikin tuuletukseen kaapin perukoille. Vitalis kun ei malttas odottaa![]()
Alkavalta wickkausongelmalta kuulostaa. Tuossa on aika korkea (67 %) VG-pitoisuus, joten setupin pitää olla kunnossa.
Oisko hieman heikosti wickkaava setuppi ja siksi nestesyöttö niin auki, että ohivuotojakin voi tulla?
Nyt ainakin huomannut kylmien ilmojen tultua, että jos ato (H-atty) ei ole lämpöisessä taskussa, niin saa reilummin kallistaa kylmällä ilmalla, että jaksaa jähmettynyt neste wickata.
OT Voisitko mitenkään miettiä jatkavasi blogiasi täälläkin, alkaa olla hitusen yksinäistä bloggarien kadottua.
KGO & Twist
Löytyihän se paketti viimein. 3ml oli vuotanut (vain?). Nom nom nom
![]()
Noin 2 viikkoa tuuletettua nallea tankki täynnä ja nyt on tullu se oikea maku esille. Saippuan maku jäänyt kaapin perälle![]()
Yksinpuheluksi menisi, ilman mitään järkevää aihetta, niin surullista kuin se onkin.
Mulla on tullu (ainakin hetkeksi) ihan täysi game over tilanne... MPKO:n DNA20 boxi ja H-atty (Jalippo Bearsilla täytettynä) kokoajan kädessä, muut laitteet oonkin melkein jo myyny pois.
Nestekokkailustakin oon pitäny vähän taukoa, ettei rupee leipääntymään, alkoi meinaan jo tuntua työltä.
Olen varma että aktivoitumista tapahtuu taas jossain vaiheessa, pitäisi vaan saada jotain uutta kokeilemisen arvoista tuuteista ulos.
DNA30 tai Dani Extreme ehkes?
KGO & Twist
DNA30 on käytännössä vain ruuvin kiristystä, 20 riittää tällä hetkellä. Dani on "paranneltu" ProVari, mutta liian pitkä omaan makuun.
Taikasauvoja en rupea kuljettamaan jatkossakaan, eli kompakti koko ja mielummin vaikka kotelo, kuin sauva.
Tehonnälkään minulle on kyllä Gi2 tulossa, siitä ehkä lisää myöhemmin.Paukauttaa 70 wattia dual 18650 akuilla, kaikki data isosta TFT-näytöstä jne...
Pariksi viikoksi jäi kypsymään laatikon pohjalle 30ml nallea kun ei jotenkin kaiffarista oikein napannut loppujen lopuksi kuitenkaan. Eilen kötöstelin puhtoisen setupin versaan ja vittu, alle 5ml enää jäljellä. Ja tätä on siis käytetty ainoastaan kotona ollessa, koulussa ollut kaiffari messissä. Hyvin on siis maistunut.
ps. Vanilla Coke + JB =![]()
Kiitos kaikille kommenteista, mukavaa kuulla että nallet on pääsääntöisesti maistunut. Toivottavasti ihmiset malttaa tuulettaa nestettä ennen tuomiota, oon liian vähän puhunut tuosta, koska käytän automaattisesti kaikki testierät lämminvesihauteen kautta.
Tunnustan että olen valitettavasti vähän passivoitunut... JB höyryää joka päivä ja Liberty hoitanut jakelun mallikkaasti. Itsellä myös laitteisto vakiintunut H-atty ja DNA linjalle.
Pientä tietoiskua kuitenkin tarjolla, eli Liberty on tilannut pienen satsin Vanilla Berry tarveaineita ja sekoittelee pienen testierän siitä sisäiseen tuomioon... jos sieltä(kin) tulee peukkua, niin tämä tulee myös aikanaan myyntiin.![]()
Jalippo Bears
Näyttääs olevan Vanilla Berry sivuilla, varasto saldona vain vielä 0.... =/
Ja näkyis olevan myös perusjalippoa 0-niksalla tulossa.
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Loistavaa![]()
Graphic designer
www.ahjopalo.com
Provari Mini V2.5 BlueLED Titanium White | MISTer | Lavatube V1
Vapolla since 27.9.2011
Ensimmäiset testit kaupallisesta Jalippo Bearsista 1,5 viikon kypsytyksen jälkeen. Onhan tää hyvää! Aikamoista lirua näyttäis olevan, vaikka pitäisi vissiin olla 67VG?
Misteristä meshillä imailen ja en kyllä saippuan makua huomaa, joten taisi tuuletus auttaa.
Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA
Kait sitä itsekkin pitää LF tilata kun tuntuu porukka tätä nallea ylistävän![]()