"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
:what: Kukamitähä? Saunassa :what: Täällä pitäs olla 24/7 et pysyis kärryilläCharun, Charon
Kohta varmaan kauan kadoksissa ollu sisko Sharon, enkä meinaa Stonea enkä Osbournee
Saunan laitoin päälle ja saunan päälle muutama, enkä meinaa voileipää :beer:
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Oliko sulla Jasso tuossa El Toron Edenissä kohtuullisen tiukka kurkkutuntuma? Tuntuu niin kuin olis pikkusen kovempaa kuin mihin tottunu![]()
Riippuu mihin sekottaaOn kyllä silti vähä korkee kun normi pyörii 10-12mg luokassa ja siitäkin vois jo vähän tiputtaa... Toi mulla ollu työnesteenä kun välillä ei kerkee naatiskelemaan. On kyl nannaa, eden&kikarillos 50/50. Ja mä pöljä muka inhosin tupanginesteitä. Toi perigue uppos myös vanhalle sikarimiehelle ihan hyvin
Pitäskö vaihtaa lajia ja hommata humidori takas
Tää on sentään halvempaa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Sama homma itsellä, nesteet 10-12mg ja toi kyllä 12mg:sena potkii aikas hyvin.....ehkäpä känni/aamuneste![]()
ei pysty! cicarillosia 12mg niin pari imua ja pää kipee
4-6mg mennään nykyään
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Talisker 10y lasissa ja Kellarin Keisari, suodattamaton kellariolut![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Loistava olut Kiteeltä! Maitokauppatavaraksi erittäin monivivahteinen![]()
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Ajattelin herätellä vanhaa harrastusta, ennen oli konjakit/brandyt+laatusikarit+huolella pidetty humidori
Jos nykyään keskittyisin viskeihin+höyryttelyyn
Kännäämiseen ei viski eikä konjakki sovi mut pieneen nautiskeluun![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
JumalautaTässä kylässä ymmärtää joku muukin hyvän päälle!
![]()
Goat Brew. Impaled Nazarenelle tehty kunnianosoitus oluen muodossa.
Vape since 30/05/2011
Mä kyllä höyryän ihan julkisesti ja häpeilemättä, en sisällä muuta ku töissä&kotonaOnks toi buffinin öölberg jotain kotona pantua
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kotona on pantu, mutta viimeisin olut on Vakka-Suomen panimon tuoteSavuinen epeli..
Vape since 30/05/2011
Töissä, kotona ja baareissa missä se on salllittua, enkä myöskään häpeile. Ja tokkiinsa kotonakin lupa on vain liesituulettimen alla, mut emäntähän ei mitn tiedä kunhan ei näe
Määkin tykkään kotona panna...
Kyl mäki kotona panen mut oluet ostan kaupasta. Ensinmainittu harraste ei maksa mitäänSavukataja-olutta kokeilin tos joku aika sitte, ei ollu mun makuun
Tää keisari uppoo kyl sen tölkin pari saunan jälkeen vallan mainiosti. Vastapainoa iänikuisille koffeille&karhuille
Niitä juodaan sit humaltumistarkoituksessa mökillä. Jos kotona lipsahtaa kännin puolelle niin se on punaviinin syy
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Cornerssissa poke/omistaja sano ovella heti ku näki diablo onen et ton takia et tuu pihalle höyryämään, täällä höyrytellään sisällä niin kauan kunnes laki sen kieltää![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.