Joo, tuhmaa tollainen töksäyttely, se selkeesti haluu sen "En tykkää"-kuninkuuden.
Kyllä
En
Joo, tuhmaa tollainen töksäyttely, se selkeesti haluu sen "En tykkää"-kuninkuuden.
KGO & Twist
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Hyvä homma, just näin.
Mutta mikä ihmeen charon? Jo jossain muualla ihmettelin samaa.![]()
Do or do not, there is no Barole.
Charon Osbourne? mutta jos chatti sittenkin chattiin jos ei liitytä tähän vitjan ytimeen. ktos.
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
ehdottomasti on.
Bogart Co. - All The Best Girls - YouTube
Mikä on sellanen foorumi, jonka jollain jäsenellä on joku bännikilpi? En oo ikinä törmänny vastaavaan.
tervetuloa, saanen esitellä sinulle : e-savuke.comin. lämpimän yhteisön jossa me kaikki lopetimme, lopetamme tai yritämme lopettaa tupakointia. olemme kaikki täysi-ikäisiä ja keskustelemme sen vaatimalla tasolla. poislukien em. gurut. heistä en mene vannomaan. mitä lie kylähulluja.
kiva että osoitit huolesi. laitoin sen kirjaseeni ylös.
EDIT: Ettei tule väärinkäsityksiä, pamppuni läpäisee myös kilven tarvittaessa. Kukaan täällä ei ole kenenkään "jeesus", koittakaahn tulla vaan toimehen keskenänne. Kyrpiihän se röökinpolton lopettaminen, kyllä! saatte vierihoitoa.![]()
Aah, hienoa tekstien vaihteluaJatkakaa ihmeessä
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Tämä keskustelu päättyi jo eilen illalla eikä sitä enää jatketa.
Olisiko mahdotonta saada ilmoitusta kun sun viestiä lainataan?
Ei ole mahdotonta? Hienoa!
![]()