Kuka on vapottaja123? Sen takiahan tossa on toi nappi että sitä voi käyttää. Ja sen napin painaminen on kannanotto samalla.
Kyllä
En
Kuka on vapottaja123? Sen takiahan tossa on toi nappi että sitä voi käyttää. Ja sen napin painaminen on kannanotto samalla.
Sitä voi käyttää joo, mutta niitä perusteluja perkele.
Joo, ja se myös imo kertoo nappulan käyttäjästä paljon, kuten esimerkiksi kyvyttömyydestä muotoilla kirjallinen vasta-argumentti.
KGO & Twist
Ai pitääkö sitä käyttää aina kun ei tykkää viestistä
En oo vielä kertaakaan painanu, vitun typerä nappula muutenkin :thumbdown:
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Siis mitähän vittua nyt oikeesti? Eikö se riitä perusteluksi että nimeltämainitsematon henkilö oli alunperin myymässä tuotetta mulle, mutta lopulta ilmoitti sen menneen jollekkin toiselle. Kävin katsomassa vapersin foorumeilta ja siellä oli samasta laitteesta myynti-ilmoitus ja siitä oli tarjottu hieman korkeampi hinta. Ei tossa tarvii paljoa miettiä että minne se meni...
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Ja miten tuo yhteen myyntipaikkaan rajoittaminen tommosia estää? Ihan samalla lailla se korkeempi tarjous ois voitu tehdä samallakin foorumilla..
Toisekseen, pelkästään tämän ketjun perusteella olisin kyllä itsekin jättänyt sulle myymättä, vaikka tarjoisit 20€ enemmän, kuin joku toinen.
Onneks on olemassa muroBBS jossa on tarkemmat säännöt niin tollaset henkilöt lentää helvettiin sieltä.
Ei lennä, kun en siellä pyöri.
Joskus varmaan 10 vuotta sitten sielläkin oleilin, mutta sitten meno meni semmoseks perseilyks (josta sinä ilmeisesti pidät?), etten nähnyt mitään syytä sinne enää kirjautua.
Edelleenkään et ole ensimmäistäkään järjellistä argumenttia tommosen säännön puolesta kirjoittanut.
Minun mielestä sais kyl olla vaikka 6 foorumilla myynnissä jos huvittaa kuhan vaa ilmoittelee muillekin foorumeille kun on myyty
Miks muuten mulla ei näy tuo koko kirppis alue enään onko joku viesti raja sille mitä on pitänyt lähetellä??)
Tässä nyt on hitusen sellaista klassista hiekkalaatikko-meininkiä twistillä.
Sen sijaan, että itse lähdettäisiin pois "hiekkalaatikolta", kun ei leikitä omien sääntöjen mukaan, aletaankin vaatia "hiekkalaatikoa" leikkimään omien sääntöjen mukaan ja toki potkimaan "rikkurit" pois.
KGO & Twist
No pitää sitte kirjotella muutama kommentti jonneki ku en oo oikee osallistunu näihin keskusteluihin ku oon vaa tuolla kirppiksen puolella ollu ja sieltä ei saa niitä viestejä kerättyä jostain minun tietämättömästä syystä)
Ei näköjään tarvitse enempää kun tuli tiima täyteen. Toi viesti laskuri toimii itsellä ainakin luottamusmittarina siihen odotanko rahojen näkymistä tilillä ennen tavaran lähettämistä. Jos siis kiinnosti tietää syitä tuohon sääntöön (oma tulkinta )
Myyntiä koskeva sääntö hiukan on kysymysmerkki. Onko se ollut aina voimassa ja mikähän siihen on ajanut? Huutokaupat nyt on suhteellisen selkeitä mutta koskeeko tämä sitten jatkossa ostopuoltakin jos samaa tavaraa huhuilee monessa paikassa.....
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Siis kyllä mun puolesta tuotetta voi myydä toisella foorumilla jos muistaa sulkea sen ilmoituksen, kun meinaa myydä sitä tällä foorumilla tosissaan. Eikä ala leikkimään mitään hintapoliisia ja odottaa parempia tarjouksia toiselta foorumilta. Mutta kun sitä ei muisteta tehdä ja myydään tuote ns. "ohi foorumin" Ja tämä vituttaa. Ja se on syy, miksi tämmöinen sääntö pitäisi ottaa käytäntöön täälläkin!!!!!!!!!!!!
Siis häh, luetko sä ajatuksella tekstiäsi!
KGO & Twist