Sivu 30 / 151 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 202627282930313233344080130 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 581 - 600 / 3017

Aihe: Liberty Flights UK kokemuksia

Höyrypää

Sijainti
    Turku

Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

Minulle tuli just s-posti, että lähetetty on. Ihan hyvä. Ei ole nestevajausta vielä. :-)

Savuttajäsen nro 66

Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
    viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
    Ticket-systeemi
    Facebook!

Lainaus Alkuperäinen postaaja Liberty Flights Näytä viesti
    No johan on aikoihin eletty... tankkeja matkalla ja nyt vielä tämä. Kun saatte vielä Bogen steel normikartoja hyllyyn ja Halon litkuja myyntiin, niin eipä tarvitse enää muita kauppoja käyttää.

Höyrypää

Sijainti
    Rovaniemi

Siellä ois Buzz Pro:ta tarjolla pojjaat

Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

Jeps, numero 1040 tulossa tänne

Höyrypää

Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja

Liberty voisi vastata kauan noi puhtaat nikotiininesteet säilyy ja pakkanen kait paras.??

Höyryttelijä

Moro!
    Voisiko joku kertoa missä vaiheessa maksu- tai ostotapahtumaa lisätään tämä e-savuke.com - alennuskoodi? Jos on jo rekisteröitynyt käyttäjä, eikä mene tuon linkin kautta, joka oli tämän ketjun alussa?

Olin puhelintukena enkä itse ole tuolta vielä tilannut mitään, ja meni hieman vaikeaksi... huomenna uudestaan 8)

Lainaus Alkuperäinen postaaja Orloc Näytä viesti
    Moro!
    Voisiko joku kertoa missä vaiheessa maksu- tai ostotapahtumaa lisätään tämä e-savuke.com - alennuskoodi? Jos on jo rekisteröitynyt käyttäjä, eikä mene tuon linkin kautta, joka oli tämän ketjun alussa?

Olin puhelintukena enkä itse ole tuolta vielä tilannut mitään, ja meni hieman vaikeaksi... huomenna uudestaan 8)
    Ostoskorissa alhaalla enter promotion code!

Kun ostaa buzz pron libertystä EI SAA 15% alennusta. Eli vehje kuuluu tähtiin-merkittyihin tavaroihin (kuten vissiin vermillionin nesteet) eli ei-alennus-kelpoisiin tavaroihin.

Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Kun ostaa buzz pron libertystä EI SAA 15% alennusta. Eli vehje kuuluu tähtiin-merkittyihin tavaroihin (kuten vissiin vermillionin nesteet) eli ei-alennus-kelpoisiin tavaroihin.
    Juurikin näin. Tilasin itselleni äsken Buzzin nro 1055 ja akkuja. Akuista saa sen 15% veks. Toissapäivänä viimeksi tilasin täältä nesteitä ja cartoja, ja nyt joutui taas tilailemaan. Noh jos tosiaan FSUSA:n nesteet on tulevaisuudessa tulossa valikoimiin niin eipä tosiaan tarvitsekaan muita kauppoja käyttää.

HöyryGuru

Sijainti
    Seinäjoki

Eli musta tai kromirunko mutta aina kromipäädyt. Mitkä kierteet tuossa on 510,901,808 vai 801?

Akut on 16340 mallia kun muualta kävin kurkkaamassa. Tympii ettei jakseta edes kopioida specsejä myyntisivulle. Sentään noita 16340 akkuja löytyy AW valmistamanakin. Ei tosin libertyltä... vielä?

Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Eli musta tai kromirunko mutta aina kromipäädyt. Mitkä kierteet tuossa on 510,901,808 vai 801?

Akut on 16340 mallia kun muualta kävin kurkkaamassa. Tympii ettei jakseta edes kopioida specsejä myyntisivulle. Sentään noita 16340 akkuja löytyy AW valmistamanakin. Ei tosin libertyltä... vielä?
    Mä olen ymmärtänyt niin että 16340 on sama kuin R123A? Eli käykö sitten ICR123A Protected 3.6v 880mAh TF buzz prohon?

Höyrypää

Sijainti
    Kristiinankaupunki

Okei eli tällasta

27.12.2011 Maksettu ja hyväksytty
    28.12.2011 Shipped ja seurantakoodin mukaan RM valmistelee lähetystä merten yli

Joten nyt vai odotellaan niin ja toinen tilaus maksettu tänään

laitteet: EGO+Boget

Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti

Joo, noi Libertyn speksit pakkaa joskus olemaan vähän vajavaisia - terveisiä vaan! Tossa on muistaakseni eGo(510)-kierteet, eli hamevehkeet menee suoraan. Ja akut tosiaan 2x16340. Vehkeessä itsessään on hyvät suojaukset, joten vähän paskemmillakin akuilla pärjää jos uskaltaa niitä ladata.

Lainaus Alkuperäinen postaaja joppojumai Näytä viesti
    Tilasin 20 tai 21 päivä tavaraa ja edelleen tilana lukee picking and shipping! Kun kysyin libertyn edustajalta että koska palaavat sorvin ääreen niin hän vastasi että tiistaina mutta eivät ole viikkoon sitten saaneet tilaustani lähtemään! Olen tilannut suurimman osan litkuista sun muista libertyltä ja ollut tyytyväinen heihin mutta alkaa kyllä potuttamaan tälläinen oli joulu tai ei!
    Laita mulle Order# privana, niin koitan selvitellä että mistä kiikastaa.

-Viljami????
    Saitko tätä asiaa selvitettyä? Edelleen sama picking and shipping??????

Höyryttelijä

Tulipa tehtyä tännekin tunnukset kun laitoin tilaukseen ensimmäiset tarvikkeet, että pääsis eroon tuosta tavan tupakasta. 25.12 tein tilauksen ja tilana on "Picking & Shipping". Saa nähdä miten kauas menee ensi vuoden puolelle tilaus.

Höyrähtänyt

Mulla oli e-mailissa tommonen osoite träkkäykseen

Courier : 01. Royal Mail
    Tracking URL : http://www.track-trace.com/post

Höyrähtänyt

Lainaus Alkuperäinen postaaja OlaviA Näytä viesti
    Mulla oli e-mailissa tommonen osoite träkkäykseen

Courier : 01. Royal Mail
    Tracking URL : http://www.track-trace.com/post

Lisätään vielä, ettei se heti näy koska kestää kunnes huolitsija sen träkkää. Libertyllä on vasta laput tulostettu ja odottelevat noutoa tai vievät itse postikonttoriin..

Hyvin toimi täälläpäin, kaveri tilasi puolestani kuusi pulloa (yht. 130ml) nesteitä viime viikon torstaina ja eilen olivat tulleet. Ja välissä oli kumminkin joulu. Kaksi peukkua!

Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

Höyryttelijä

Tuli vahingossa poistettua oma viesti. Eli s-postissa oli klo 17 että tavarat toimitettu ja tarkemmin katottua, löysinkin tuon osoitteen josta voi seurata lähetystä.

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •