En pikaisella etsinnällä löytänyt kokemuksia tästä joten laitoinpa tälläisen.
Jollakin kokemusta? Itse clearojen ystävänä olisin kiinnostunut kuulemaan. Olisiko tässä "oikotie onneen".
En pikaisella etsinnällä löytänyt kokemuksia tästä joten laitoinpa tälläisen.
Jollakin kokemusta? Itse clearojen ystävänä olisin kiinnostunut kuulemaan. Olisiko tässä "oikotie onneen".
Osta pois jos muotoilu ei töki, revikoiden perusteella se paras lajissaan.
KGO & Twist
Oisko tuo patentoitu ilmasäätö joka Busardon mielestä on paremmin tehty kuin Kangerin tankissa. Ja onhan tuo tilavuudeltaan melkoinen kun verrataan muihin klearoihin. Tai ainakaan minun silmiin ei ole osunut muita 5ml vetäviä. 3,5ml suurin Aspire tähän mennessä ja Pro tankit ottaa sen 2,5 milliä.
Eniten tuossa rakenteessa minua häiritsee tuo kierre kiinnitys atopäässä. Miksi se pitää siitä atomisaattorista ruuvata kasaan?
Fasttekin x9 protank klooniin menee se +4.5ml, sori O/T
Tuo kierteellinen lasitankki kyllä on jonkinasteinen kysymysmerkki ja se, onko tuossa jo liikaa tilavuutta, eli alkaako painaa nestettä srtupöistä läpi.
KGO & Twist
No tässä nyt tosin tulee se, että Jallua ei juuri enää kierretä kiinni kun sen on kerta avannut.
Eipä tuo todennäköisesti toteudu, mutta pitäähän sitä nyt jotain sanottavaa löytyä.
KGO & Twist
Nehän on palautuspulloja, kyllä ne pari kolme kertaa korkataan/uudelleen korkitetaan
Mutta oikeassa olet, kyllä tuohon pyrexiin tehdyt kierteet ohentavat lasia aika paljon ja ohuimmasta kohdastahan se lasi helpoiten hajoaa.
Siinä lienee syy myös siihen, miksi Nautiluksen pohjassa ei ole (toisia) lasikierteitä.
Kusti polki tänään ja toi nautiluksen tähän talouteen. Nopealla testauksella ihan hyvän tuntunen vehjes. Tarvii testailla hieman enemmän että onko kurlaus onkelmia
Tänne tuli myös Nautilus tänään. Nyt on puoli tankkia imeskelty ja ihan hyvän tuntuinen vehjehän tämä on. Makua ja höyryä tulee paljon. Pikku miinus tulee kartokäyttäjältä siitä ettei tämä juurikaan rätise tai pöhise joten pitää vaan luottaa että sieltä tulee jotain kunnen uloshengitys paljastaa totuuden. Säädettävä ilmareikä on ihan hyvä keksintö.
No joo, vaikka minulla tätä tuotetta ei vielä olekkaan, niin se on roska puhetta ettei näitä voi ite uusiksi rakennella
Micro Coil Build In The Aspire Nautilus - YouTube
Oletkos kokeillut?
Takaan, että ei ole sieltä helpoimmasta päästä. Jos Ripin tapainen guru onnistuu, se ei todellakaan takaa sitä, että tavikselta luonnistuisi.
KGO & Twist
Eikös siellä lue etten omista ainakaan vielä Nautilusta. Ja tietty ei tuo Nautiluksen atopää tilavalta näytä, mutta näppärämmät kaverit osaavat paljon paremmin microcoilien virittämiset kuin minä.
Tämmöinen tuli nyt tilattua iVapour.co.uk:sta.
In Todd We Trust.
Kallis ja atotkin maksaa 2 x enemmän....kai tämä pitää hommata.
Hyvin pöhisee tämä nautilus ja makuakin löytyy. Vähän oli hintava clearo mutta on kyllä jees