Tilasin lisää ja hyvä liike josta saa kaikki mitä tarvitsee mielestäni ja nopeasti.Joulu nyt poikkeus joka asiassa.
Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
Ticket-systeemi
Facebook!
Ulkomaan kaupoista tää on minun suosikkini. Asiat ovat hoituneet ainakin tähän asti mallikkaasti. Tilauksia olen tehny jo useita ja kaikki myös saapuneet. Aloittelevalle höyryttelijälle unelma kauppa. Varasto saldon näkyminen tuotekohtaisesti selkeää ja siitä plussat myös.
Onko kellään tietoa koska libertyn väki palaa jouluvapailtaan?
Itelläkin Liberty vielä testaamatta.Tamikuussa tilausta sisään, nuo Vermillon litkut kiinnostais...Tuleeko tänne FSUSA litkuja?
Ticket-systeemi
Facebook!
JEE.
1++
Juu kyllä jos PSV, Vermillion ja FSUSA löytyypi samasta paikasta, niin Antsaa lainaten: HERRANJUMALA, MITÄ SIELTÄ OIKEIN TULEE...SE ON SIINÄ!!!
Muualta en sitten enää tilaa (kunhan litkuja myös saatavilla)
20.12 tilaus
23.12 paketti saapunut suomeen kello 8 aamulla
hemmetin joulu tuli välissä
27.12 paketti keittiöpöydällä kello 11![]()
Ticket-systeemi
Facebook!
Kyllä niitä useampi sata tulee, mutta tuskin ne aivan älyttömän kauaa kestävät hyllyillä
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
Tilasin 20 tai 21 päivä tavaraa ja edelleen tilana lukee picking and shipping! Kun kysyin libertyn edustajalta että koska palaavat sorvin ääreen niin hän vastasi että tiistaina mutta eivät ole viikkoon sitten saaneet tilaustani lähtemään! Olen tilannut suurimman osan litkuista sun muista libertyltä ja ollut tyytyväinen heihin mutta alkaa kyllä potuttamaan tälläinen oli joulu tai ei!
Ticket-systeemi
Facebook!