Olen käyttänyt Atmoslabin tiivareita ja kokeilin Flavour-X ja e-aromat vaihteeksi. Etsin hyvää kahvimakua ja tilasin useampaa eri makua. Ihan kuraa kaikki, etenkin mocca.
Olen käyttänyt Atmoslabin tiivareita ja kokeilin Flavour-X ja e-aromat vaihteeksi. Etsin hyvää kahvimakua ja tilasin useampaa eri makua. Ihan kuraa kaikki, etenkin mocca.
Perfumer's Apprenticellä on monta oikein tarpeellista makua, tosi hyvä jos ei tartte niitä enää Libertyltä tilailla. Etenkin Coconut, kirkkaasti paras kokeilemani kookos.
Mä oon kans tykänny kokeilemistani Flavor-X:istä kovasti. Tobacco, Kaktus, Minttu ja Kakao pitää olla aina hallussa.
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
Flavor-X Toffi, Tobacco ja Kakao maistuu täällä.
Pikkironkeloija
FX mustikka on ok, toffi oikein hyvää ja green apple ristittiin tinneriksi. Sen verran vahvasti liuottimelta haisee vaikkei vahinkoa teekään, tankeille eikä toivottavasti muutenkaan...Antaa kivaa kirpeyttä kokkauksiin, sitä seuraavaankin tilaukseen. Ainakin minttu kokeiluun, en ole juuri mintun ystävä koskaan ollut mutta on tämä höyryttely yllättänyt ennenkin.
Olen kyllä pääsääntöisesti flavoräxän nesteisiin tyytyväinen, perusnesteet niistä, hifistelymakustelut sitte kalliimmilla.![]()
Onks kellää tota ego2pl,än nano kittiä et miten futaa ja vörkkiikö myös aidossa litessä vai onko toi niille klooni hätä pilleille ?.
Kas kas... loyaltyyn tullut platina ...
kivat on alennukset, viimeistään nyt jo puolan halvin ainakin nesteissä?
ei muuta ku shoppailemaan 713 egen edestä.. :P
When the total amount for all transactions will cross 3000 PLN (without the delivery costs) You will pass to PLATIN group. In this group all transactions would have a discount in high :
- Accessories - 13%
- Sets of e-cigarettes - 8%
- Liquids/Flavours - 12%
- Atomizers - 8%
- Chargers - 11%
- Cartomizer - 10%
- Batteries - 8%
- Cartridges/Drip - 14%
- Coils & Wicks - 11%
UPSilla lähtee sitte suht iso paketti tulemaan kanarian suuntaan, ku o 3 euroa kalliimpi ku tavallinen "express letter" :P
Taisi samalla pamahtaa platina rajakin rikki.![]()
Kattelin kans että kirjattu kirje on poistunut noh otetaan upsilla sitten
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
"Your account is associate with group PLATIN " :-D
Tuli vähän ongelmia UPS lähetyksen kanssa tänne kanarialle.
Ilmoittivat että postikulujen hinnaksi tulisi kuulemma 173 EUR, että peruutetaanko tilaus vaiko mitä tehdään...
Manner Espanjaan olisi kuulemma x10 halvemmat lähetys hinnat..
Eeeh...
pyysin että lähettäisivät tavallisena rekisteröitynä pakettina. :P
kysyin muuten niin kaikki lähetykset ovat kirjattuja![]()
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Jep, halvimmalla on tullu aina kirjattuna ja muutamassa päivässä.
Postissa lojuiski yks paketti mitä en oo jaksanu hakea vielä..
ensimmäisen kerran tilasin p*skaa tältä firmalta. elikkäs näitä kayfun nano kittejä:
AccessoriesKayfun Nano Kit :: Ego²
Kierteet niin huonot että ei voi sanoin kuvailla. Osien ruuvaaminen muovitankkiin onnistu vain isojen siirtoleukapihtien avulla. Ja ei tuo koko komeus sitten halunnukkaan mennä ei aitoon kaiffarin eikä klooniin kiinni...
edit. tobeco liteen meni, muttei aitoon plussaan eikä tobeco 3.1
edit2. Kaikkiin meni kun käytti nuita pihtejä apuna![]()
Viimeksi muokannut maxleijona; 30.01.14 kello 15:49.
noniin, nyt saivat tilaukseni lähtemään tulemaan tänne etelän lämpöön.. (mihin lämpöön? nytkin pilvistä ja +18c)
sitä, kenen kautta sen lähettivät, en vielä tiedä, mutta pääasia olikin että saivat sen nyt yleensäkin lähetettyä.
itsehän sanoin että pistäkää vaikka normaali registered letter, vaikka upsista maksoinkin. ihan sama.
kiirettä kun ei ole (muuta kuin kaverilla saada pro tank 2+tobeco lite) ja ehkäpä minäkin haluaisin asap tuon smokin magneton. :P
Morjesta! Koskakohan minun lähetykseni mahtaa tulla? Tuo Wysylka tila on ollut jo 4 päivää. Ja eikä postin sivuillaakkaan mitään näkynyt kun syötin seurantakoodin.
Date Status 01/27/2014 16:16:01 Wysyłka 01/27/2014 15:11:24 Ready for shipment 01/27/2014 14:59:40 Preparation in progress 01/26/2014 14:17:47 Payment accepted
Huomenna?
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Ensimmäisen tilauksen pääsin tänään tekemään tänne kun ainoa paikka mistä löyty #200 meshiä varastosta. Postitustapa oli express letter. Onkos noissa seurantakoodia kun ei ainakaan sähköpostiin mitään tullut vai tarviiko se pyytää aspalta erikseen samaan tapaan kuin Inawerallakin?
Pitää pyytää aspalta, mutta näiden meshin kanssa on todella vaikea saada mitään aikaseks, tosi jäykkää.
Ei oo mulla ollenkaan ego2:n meshiä, mutta tältä foorumilta lukenut että ei ole kovin hyvää. Ja nimenomaan tuota #200 on haukuttu.