Sivu 18 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8141516171819202122 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 460

Aihe: Kauneusihanteesi

  1. #341
    Höyrykonkari Joensuu's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    114
    En tiiä liittyyks se nyt suoraan siihen että naisen pitää pystyä "hakkaamaan kenet vaan", mut mullekin siis ylipäätään se että nainen on hot liittyy vähän enemmän siihen _millainen_ nainen on ja mitä se osaa tehdä kuin pelkästään että miltä se näyttää. Törmäsin siihen eilen ku mietin et mitä tänne ketjuun halusin laittaa. En saanut millään mieleeni yhtään naista joka ois vaan naamaltaan ja kropaltaan niin kuuma että se nyt ehdottomasti pitäis kauneusihanteena postata.

    Siksi postasin tuon Youtube-videon Pitch Perfectin suihkukohtauksesta. Jos nyt katselen jostain googlen kuvahausta Anna Kendrickin kuvia niin ei se nyt saa mun sydäntä sykähtämään suuntaan eikä toiseen. Mut sit ku nään leffassa miten se laulaa niin fuckdamn.

    Tässä esimerkki. Lea Michele, jälleen Gleessä, esittämässä All coming back to me now:ta: GLEE Full Performance of It's All Coming Back To Me Now.mp4 - YouTube

    En mä tiiä onko Lea Michele mun kauneusihanne, mutta kun mä katson tuota mulla menee kylmät väreet kehossa ja tulee melkein tippa linssiin. Haluaisin marssia sen luo ja nostaa sen syliin ja sanoa että "Mä tulin takaisin. Ei hätää. Kaikki on hyvin. Mä en koskaan päästä sua kaatumaan." Tietenkin tiedostan että esitys on esitys, mutta musta on upeaa jos joku osaa esiintyä niin hyvin että toi tunnereaktio syntyy.

    Ja samanlaisia on tietty vaikka kuinka muitakin. Toi oma leidi, joka nukkuu nyt jalat mun sylissä (läppäri on jalkojen päällä :P ) on juuri siksi se kaikkein upein. Jos mä en tuntis sitä ja se laitettais mulle kuvapinoon tuhannen muun naisen kanssa, niin oishan se varmaan aika kärkipäätä mutta en tiiä oisko se "kaunein". Mutta kun se nauraa ja mä tiiän että se nauraa just mun takia, tai kun se juhlii onnistuttuaan jossain ja mä saan olla ylpeänä siinä vieressä, tai kun se itkee ja haparoi mun käsiä omiinsa... Niin silloin se on maailman kaunein. Ja kun mä suutelen sitä eikä se edes huomaa kuinka sen suu aukeaa ja se alkaa hengittää raskaasti, silloin se on maailman kuumin.

    No joo, menipä aika lässynlääksi vaikka aluksi oli ihan oikeakin pointti olevinaan.

     
     
  2. #342
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Jos saadaa samoihin massoihin ja yhtä hyvä tekniikka niin miksei. Naisilla tuppaa se treeni olee vaan vähän pidemmän kaavan mukaa, koska lihas, voima ja nopeus usein (raaka fysiologinen yleistys) on heikompia kuin miehillä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  3. #343
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    Sori nyt vaan mutta ihan vitullisen typerä kommentti. Miesten MMA ei oo reilua koska vahinkoja sattuu ja veri lentää? Ei mitään vitun logiikkaa.


    Vittuako sä sit vapaaottelua katsot jos et kestä katsoa kun ihmistä sattuu oikeasti? Ne naisetko ei lyö toisiaan kehässä oikeasti?
    Seurasin vapaaottelua kun kaikki kanavat näkyi jonkun kuukauden ilmaiseksi kun hommasin plustvn kortin. Ja sen perusteella totesin että naiset lyö vähemmän ja painii enemmän. Miehet on enemmän pystyssä ja lyö naamaan enemmän ja kovempaa. Seurauksena usein verta ja mulle huono olo.



    Ja miksi katsoin? Vitustako minä tiedän, sinähän se tässä mooses olet.

     
     
  4. #344
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726


    Kyllä ne akatkin osaa
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  5. #345
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Seurasin vapaaottelua kun kaikki kanavat näkyi jonkun kuukauden ilmaiseksi kun hommasin plustvn kortin. Ja sen perusteella totesin että naiset lyö vähemmän ja painii enemmän. Miehet on enemmän pystyssä ja lyö naamaan enemmän ja kovempaa. Seurauksena usein verta ja mulle huono olo.
    Tuokin nyt kyllä riippuu ihan ottelijasta. Ja kyllähän siellä matossa pyöriessäkin voi nenä taipua vaikkapa sinne niskan suuntaan.

     
     
  6. #346
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    [QUOTE=Jyrize;344047]
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti


    Mun mielestä toi on siinä Tv sarjassa Hot hot hot!!!

    "hit like a woman" on kumottu jopa Sport Sciense sarjassa. Siinä oli alin tytär lyömässä ja sitte saman painoinen mies, ammattilais nyrkkeilijöitä molemmat. Alin tytär löi kovempaa
    "jopa Sport Science sarjassa"... Jep Katsoin tuon pätkän ja en kyllä ihan vakuuttunut
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  7. #347
    Höyryttelijä Jyrize's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    60
    Pitäs päästä kokeileen. Mutta esim.

    Vuonna käpy kun Eva oli vielä amatööritasolla, olin TVSsä nyrkkeilemässä ja työskentelin tammer turnauksessa lämppärinä alakerran pukkarilla. Muutama nopsa suora upposi omaan nuppiin. Voin kertoo että en ikinä ottaisi paljasta nyrkkiä pataan. Tulisi nukkumatti heti. Kuitenkin jokseenkin paljon osumaa saanut niin voin kertoo että monet miehet lyö paljon hiljempaa. Kuinkahan Eva olis nykyään?
    Jos luet tämän olet HÖLMÖ

     
     
  8. #348
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Siis toi Sport Sciencen pätkä oli imo aika lavastetun oloinen: aivan taatusti se muija tirvas helkkarin lujaa, sitä en kiistä hetkeäkään, mutta se ~700 mitä se ukko tempas näytti suoran ja jabin välimaastosta. Sitten sitä akan lyöntiä vaan hehkutettiin hidastuksilla ja uusinnoilla loppupätkä. Tuo SScience muutenkin on vähän tollanen hömppäohjelma Joka tapauksessa, en ottas taatusti kisaa tuota vastaan, kyllä nuo tirvasee ku muuli potkasis. Eva varmaan kans melko hurja iskijä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  9. #349
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Joensuu Näytä viesti
    En tiiä liittyyks se nyt suoraan siihen että naisen pitää pystyä "hakkaamaan kenet vaan", mut mullekin siis ylipäätään se että nainen on hot liittyy vähän enemmän siihen _millainen_ nainen on ja mitä se osaa tehdä kuin pelkästään että miltä se näyttää. Törmäsin siihen eilen ku mietin et mitä tänne ketjuun halusin laittaa. En saanut millään mieleeni yhtään naista joka ois vaan naamaltaan ja kropaltaan niin kuuma että se nyt ehdottomasti pitäis kauneusihanteena postata.

    Siksi postasin tuon Youtube-videon Pitch Perfectin suihkukohtauksesta. Jos nyt katselen jostain googlen kuvahausta Anna Kendrickin kuvia niin ei se nyt saa mun sydäntä sykähtämään suuntaan eikä toiseen. Mut sit ku nään leffassa miten se laulaa niin fuckdamn.

    Tässä esimerkki. Lea Michele, jälleen Gleessä, esittämässä All coming back to me now:ta: GLEE Full Performance of It's All Coming Back To Me Now.mp4 - YouTube

    En mä tiiä onko Lea Michele mun kauneusihanne, mutta kun mä katson tuota mulla menee kylmät väreet kehossa ja tulee melkein tippa linssiin. Haluaisin marssia sen luo ja nostaa sen syliin ja sanoa että "Mä tulin takaisin. Ei hätää. Kaikki on hyvin. Mä en koskaan päästä sua kaatumaan." Tietenkin tiedostan että esitys on esitys, mutta musta on upeaa jos joku osaa esiintyä niin hyvin että toi tunnereaktio syntyy.

    Ja samanlaisia on tietty vaikka kuinka muitakin. Toi oma leidi, joka nukkuu nyt jalat mun sylissä (läppäri on jalkojen päällä :P ) on juuri siksi se kaikkein upein. Jos mä en tuntis sitä ja se laitettais mulle kuvapinoon tuhannen muun naisen kanssa, niin oishan se varmaan aika kärkipäätä mutta en tiiä oisko se "kaunein". Mutta kun se nauraa ja mä tiiän että se nauraa just mun takia, tai kun se juhlii onnistuttuaan jossain ja mä saan olla ylpeänä siinä vieressä, tai kun se itkee ja haparoi mun käsiä omiinsa... Niin silloin se on maailman kaunein. Ja kun mä suutelen sitä eikä se edes huomaa kuinka sen suu aukeaa ja se alkaa hengittää raskaasti, silloin se on maailman kuumin.

    No joo, menipä aika lässynlääksi vaikka aluksi oli ihan oikeakin pointti olevinaan.
    Oot kyllä aika kova mies kun tuollaista uskallat päästää suustasi. Jos tapatalkissa toimisi tykkää nappula painaisin sitä. Nyt en pysty, niin ilmaisen asiani näin.

     
     
  10. #350
    Höyryttelijä Jyrize's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    60
    Joo onhan noi jenkkien dokkarit yms. Aikas showta muutenkin :thumbdown:
    Jos luet tämän olet HÖLMÖ

     
     
  11. #351
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jyrize Näytä viesti
    Pitäs päästä kokeileen. Mutta esim. http://i41.tinypic.com/316x1jp.jpg
    Taivas varjele mikä pakkaus tuo Eva on. Itseäni sytyttää ja kovaa. Yleensä en tykkää naisista jotka on "liian" timmejä, mutta Eva se vaan sytyttää joka kerta. Ja jostain syystä Evan hymy tuo uskomatonta mielihyvää.

     
     
  12. #352
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ja miksi katsoin? Vitustako minä tiedän, sinähän se tässä mooses olet.
    Pulkkis-referenssi, mennäänkö naimisiin?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  13. #353
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    En tiedä mikä mutta jokin, varmaan rooli sytyttää.

    Viimeksi muokannut Tontza; 27.01.14 kello 09:08.
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  14. #354
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Ei näy.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  15. #355
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Nyt?
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  16. #356
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Eeeeiieeieiei! Just katoin Californicationin ja tuo akka on niiiiin raskas
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  17. #357
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    As said, might be something about the role.

    Mutta on siinä Moodynkin rakkaassa jotain.
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  18. #358
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    1367491531.jpg

    edit
    pah, viddu mä mtn giffiä osaa laittaa :S



    edit2
    njoo, näinhän se meni
    Viimeksi muokannut ahteri; 27.01.14 kello 11:15.
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  19. #359
    Höyrykonkari Joensuu's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    114
    Lainaus Alkuperäinen postaaja TWallius Näytä viesti
    Oot kyllä aika kova mies kun tuollaista uskallat päästää suustasi. Jos tapatalkissa toimisi tykkää nappula painaisin sitä. Nyt en pysty, niin ilmaisen asiani näin.
    Mikäs siinä nyt niin rohkeaa oli?

     
     
  20. #360
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Eipä oo Hyunakaan paha. Taikka vanha.

    Do or do not, there is no Barole.



     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •