Sivu 69 / 98 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 195965666768697071727379 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,361 - 1,380 / 1941

Aihe: Smoktech RSST

Höyrypää sauhuttaja's Avatar

Sijainti
    Varsinais-suomi
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jocke Näytä viesti
    Jep juurikin tuollainen autodripperi, tosin en tiennyt että sitä siksi kutsutaan kunnes näin sen tyylisen setupin youtubessa. Toimii kyllä kuin unelma, eka kunnon setuppi minkä olen saanu tehtyä RSST:hen =)
    Huiskaise kuva tuosta setupista niin saadaan muutkin testiin samanmoinen....

Höyrähtänyt

Ei oikeen saa kuvaa mun surkeella kännykällä, mutta tein samalla tavalla kuin tässä videossa on tehty Genesis Atomizer Auto Dripping Mode Using A Micro Coil - YouTube
    Tosin mulla ei ollut kotona muuta kuin .25 kanthalia niin en tehnyt microcoilia vaan ihan normi coilin 4/3 wrapilla.

Pistänpä viikolla kokeiluun, näyttää toimivalta.
    Pikkironkeloija

Höyrykone K-57's Avatar

Sijainti
    Hobo
    Pakko taas humuttaa tätä Smokin Rsst ja saman valmistajan Naturalia!
    Kyllä capelan Apple pie maistuu just eikä melkein siltä miltä sen kuulukin maistua.Aivan turhaa nuo kokeilut pumpulilla ja silcalla, tähän kun tuuppas taas 200#meshiä ja 0.30 kanthalia niin Huh Huh on niksa överit päällä, kun laitoin tuota Misterissä käyttämääni 12mg nestettä!
    Ketä näitä Rba juttuja harkitsee, niin kannattaa tosissaan miettiä tätä kompoa! Rsst helppo setupoida ja edullinen! itselle on tuo Natural jäännyt toimivuutensa ja sivu napin takia käyttöön, oikeistaan niitä on kaksi kompoa käytössä! Defun Ry-4 ja toisessa Capellan Apple pie.
    Pistää miettimään tarviinko noita Diabloa ja Mistereitä enään taitaa mennä kaverille tuo Diablo kun on sitä kysellyt jo kauan, ja Misterit myyntiin tai vaihtoon, Todella Hienoja ja toimivia molemmat! Mikä parasta Suomalaisia!!

Höyrypää Puskamestari's Avatar

Sijainti
    PKS
    Täytyy myöntää tännekkin että mahtavasti pelittää RSST, kiitos Rockpetelle hyvästä setupista. Ainoa asia, mikä huolettaa on toi hatun löysyys että miten tota uskaltaa kuljettaa mukana. Luultavasti povarissa kulkenee hyvin irtoamatta...

Naputa sitä hiukan soikeaksi.

Höyrypää Vepa's Avatar

Sijainti
    Turku
    Tai sit hammaslankaa O-renkaan alle...

Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

Alibaba myy pyrex-versiota n. 13 euron hintaan 50 kpl satseina. Järjestääkö joku kimppatilauksen? Vaikka kaipa nämä pian tulevat Fasttechiin hintaan n. 3-5 euroa kalliimmalla, veikkaan.
    2014 100% Original Smok Pyrex Rsst Pyrex Glass Kayfun Atomizer - Buy Pyrex Glass Kayfun Atomizer,Rsst,Smoktech Rsst Product on Alibaba.com

Höyrypää Vepa's Avatar

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja James Henkselit Näytä viesti
    Alibaba myy pyrex-versiota n. 15 euron hintaan 50 kpl satseina. Järjestääkö joku kimppatilauksen? Vaikka kaipa nämä pian tulevat Fasttechiin hintaan n. 3-4 euroa kalliimmalla, veikkaan.
    2014 100% Original Smok Pyrex Rsst Pyrex Glass Kayfun Atomizer - Buy Pyrex Glass Kayfun Atomizer,Rsst,Smoktech Rsst Product on Alibaba.com
    19mm halkaisija? Onkohan kirjotusvirhe sivuilla vai ei :what:
    Toivottavasti...

Höyrykone Steamy's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    Puffilta "mitat, paksuus 22mm, pituus 48mm"

Höyrypää Vepa's Avatar

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Puffilta "mitat, paksuus 22mm, pituus 48mm"
    Jep tuota tarkotinkin että muuten toi alibaban pyrex tankki versio kuulosti hyvältä mut toi pienempi halkaisija ihmetyttää. Eli voisko mahdollisesti olla eri versio.

E: Tilavuudeksikin ilmoittavat 2,5 - 3 ml, kun tähän nykyiseen menee lähemmäs 4 ml.

Editin edittiä; joo eihän tuo mitään tarkota, toi lasi on varmasti paksumpaa ku muovi.
    Viimeksi muokannut Vepa; 30.01.14 kello 23:31.

Höyryttelijä pviljaka's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Itse hommasin jo ensimmäisen RSST Pyrex:in viikko sitten ulkomailta. LÖysin paikan josta posteineen juuri siinä 30 euron pintaan. Suomesta ostettu muovinen versio on myös ollut muutaman viikon käytössä(tilasin juuri ennen kuin tuota pyrexiä alkoi saamaan). Noh, onnistuin ensimmäisenä päivänä, vielä ennen ensimmäisiä täyttöä hajoittamaan sen pyrex tuubin kun olin tutkimassa sitä osina. Tämä tapahtui kun otin dekin alla olevan tiivisteen pois ja "mallailin" lasia huvikseen paljaaltaan ylädekin alaosan uurteisiin, lasi melkein mahtui siihen syvennykseen sellaisenaan. Painoin "vähän" niin NAPS! säröityi yhdeltä puolen läpi. Onneksi on ollut tuo muoviersio nyt sillä välin. Tuon lasin hajoamisen jälkeen olen yrittänyt etsiä netistä järkevään hintaan / poisteineen pelkkiä pyrex varatuubeja tuloksetta. Tällä hetkellä ainoastaan pari paikkaa myy jenkeissä ja posteineen menee älyttömäksi.

Noh, sen verran kuumottaa tuo Pyrex RSST:n käyttöönotto, että eilen pistin uuden tilauksen RSST pyrex RBA:sta. Onpahan sitten "varaosia" jatkoa varten Sen verran yllätti miten helposti tuo pyrex hajoaa. Ei ole oikein uutena pyrex vehkeiden käyttäjänä tuntumaa kuinka lujaa tuon uskaltaa kiristää / käsitellä. Olisi todella hyvä jos suomesta (esim PUFF vink vink) möisi noita pyrex tuubeja järkevään hintaan. Ostaisin saman tien varalla muutaman saman tien!

ps. Pyrex RSST:n leveys on ihan sama entisen kanssa. Ainoa ero voi olla tankin tilavuudessa tottakai, kun kyseessä on eri paksuiset tankin seinämät. Lasinen on itseasiassa vähän korkeampi, mutta toki paksummat seinämät. Aton kokonaispituus on sama, ohuempi design ylädekin kohdalla. Google images is your friend.

Höyrykone Steamy's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    Mites ohutta lasia toi tankki sitten oikein oli, jos heti posahti käpistellessä?

Höyryttelijä pviljaka's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Mites ohutta lasia toi tankki sitten oikein oli, jos heti posahti käpistellessä?
    On kait ihan normi 1.5-2mm. Meikän moka luultavasti kun mallailin sitä ilman tiivistettä ja survoin kovaa metallia vasten...

Höyryttelijä ministeri's Avatar

Sijainti
    HKI
    tein eilen uuden setupin RSST:hen. Hah, jälkeenpäin tajusin, että olin tunkenut meshin läpi täyttöreiästä ja täyttämään aloin meshireiästä...No, kyl se toimi, olin kuitenkin tohottanut meshin. Koitin kuitenkin siirtää laitoksen oikein sellaisenaan. Ei onnistunut, uusi kanthal piti kieputtaa ja väsät uusiksi. että näin meillä. Tuskin teen toista kertaa samaa mokaa. Perse edellä puuhun, sano..

Mutta mutta. Mä en saa vaan tuota pelaamaan niin, että täyttöreikä olisi ummessa. Mikä siihen asiaan vaikuttaa??

Höyrypää Puskamestari's Avatar

Sijainti
    PKS
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ministeri Näytä viesti
    tein eilen uuden setupin RSST:hen. Hah, jälkeenpäin tajusin, että olin tunkenut meshin läpi täyttöreiästä ja täyttämään aloin meshireiästä...No, kyl se toimi, olin kuitenkin tohottanut meshin. Koitin kuitenkin siirtää laitoksen oikein sellaisenaan. Ei onnistunut, uusi kanthal piti kieputtaa ja väsät uusiksi. että näin meillä. Tuskin teen toista kertaa samaa mokaa. Perse edellä puuhun, sano..
    Vahinkoja sattuu.

Höyrykone K-57's Avatar

Sijainti
    Hobo

Mutta mutta. Mä en saa vaan tuota pelaamaan niin, että täyttöreikä olisi ummessa. Mikä siihen asiaan vaikuttaa??
    Mitä meshiä käytät? Tuntuu tuo 200# pelaavan parhaiten, tiukka tukki tulppa paikallaan, muuten wikkaa liikaa

Höyryttelijä ministeri's Avatar

Sijainti
    HKI
    400 meshiä on mulla. Vois kokeilla ostaa 200:sta.

Höyrykone K-57's Avatar

Sijainti
    Hobo
    400 meshiä on mulla. Vois kokeilla ostaa 200:sta.
    Jep' kannattaa kokeilla, tuo e-smoken 25micron on kyllä hyvää Mesh -arkki | esmoke.fi
    Äh ei saldoilla, tuota tuntuu olevan vaikea tuolta saada! Mutta etsivä löytää.

Höyrykone mrelwood's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    tiukka tukki tulppa paikallaan, muuten wikkaa liikaa
    Meshireiän peittävä tukki ja täyttökorkki paikoillaan wickaus ei varmasti toimi riittävän nopeasti. Jos täyttökorkin haluaa pitää kiinni, meshin ympärillä pitää olla riittävästi tilaa korvausilman kulkua varten.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •