Sivu 18 / 50 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 814151617181920212228 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 996

Aihe: Kayfun Lite kloonit (ent. Tobeco Lite)

Höyrykonkari Samppasika's Avatar

Sijainti
    Kempele
    Itellä samaa ongelmaa noilla Lubrisolen VG:sta ja PG:sta tehtyjen omien litkujen kanssa, joita tässä pari päivää testaillut ja koko ajan PG:tä lisäillyt ja ohennellut. Aiemmin ei valmiilla nesteillä moista ollut. Jalippo bears meni kuin kusi lumeen..
    Sekä meshillä, että pumpulilla molemmilla puskenut tänään kuivaa. Etenkin täydellä akulla räjäytti keuhkot. Pitänee hiukan näyttää dremelin pallopää timanttia tuollekkin illalla...

Höyrykonkari Tsaipe's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä
    Ei taida Ehpron versiolle olla omaa lankaa, joten kysyn täällä. Onko kukaan suurentanu Litensä ilmareikää kun imu on epämiellyttävän tiukka? Ja miten suureksi sitä uskaltaa suurentaa?

Sähkötupakkaan liittyviin tarvikkeisiin mennyt 1105€ // Kokonaissäästö 6022€

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tsaipe Näytä viesti
    Ei taida Ehpron versiolle olla omaa lankaa, joten kysyn täällä. Onko kukaan suurentanu Litensä ilmareikää kun imu on epämiellyttävän tiukka? Ja miten suureksi sitä uskaltaa suurentaa?
    Olen suurentanut Tobecon ja myös Ehpron ilmareikää.

Ehpro oli ensin 1,5mm ja toissapäivänä porasin sen 2mm terällä. Nyt on aika täydellinen mulle
    Keskiputkihan sen lopullisen virtauksen varmasti määrittää(1,5mm) mutta rungon ilmareijän poraus kuitenkin vaikutti ilman määrään.
    Ja jos menee liian isoksi niin kyllähän sitä voi sitten ahdistaa taas meshillä yms.

Parempi mielestäni ettei se rungon reikä ahdista.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Tobecossa ei ole ilmansäätö ruuvia paikallaan ja alkureikä porattu myös 2mm. Pitäis vetää sisään saakka ku jaksais.

itse olen ottanut koko ilman säätö ruuvin pois... loppuu se perkeleen vihellys ja ilma kanavat hoonattu ja hyvin tooimii

Höyrähtänyt

Vähän ongelmia tuon pumpulin kanssa täälläkin, nesteurat vaikuttaa kyllä tässä tosi kapeille, tai sitten kun olen äkkinäinen niin en vaan yksinkertaisesti osaa

Höyrykonkari Samppasika's Avatar

Sijainti
    Kempele
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hemi440 Näytä viesti
    itse olen ottanut koko ilman säätö ruuvin pois... loppuu se perkeleen vihellys ja ilma kanavat hoonattu ja hyvin tooimii
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannu Näytä viesti
    Olen suurentanut Tobecon ja myös Ehpron ilmareikää.

Ehpro oli ensin 1,5mm ja toissapäivänä porasin sen 2mm terällä. Nyt on aika täydellinen mulle
    Keskiputkihan sen lopullisen virtauksen varmasti määrittää(1,5mm) mutta rungon ilmareijän poraus kuitenkin vaikutti ilman määrään.
    Ja jos menee liian isoksi niin kyllähän sitä voi sitten ahdistaa taas meshillä yms.

Parempi mielestäni ettei se rungon reikä ahdista.
    Hiljenikö 2 mm isonnettuna kokonaa, vaikka käyttäis säätöruuvia? Itellä on se reikä suurennettu suulta kartiotimantilla ja hiljeni, mutta ei ihan kokonaan. Joissain ilmaruuvin asennoissa vinkaisee ja miettiny just tuota 2mm porausta.

Höyrähtänyt

Sijainti
    Oulu
    Kyllä tuo lite menis tuomarin pillinä, viheltää aika kivasti. Aattelin jos tuota porrais isommaksi ilmareikää että loppuisko tuo viheltämine. Tosiaa 1 ohm pumpuli setuppi ja maku oikee räjähtää suuhuun. Hemmeti kiva laitos

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Samppasika Näytä viesti
    Hiljenikö 2 mm isonnettuna kokonaa, vaikka käyttäis säätöruuvia? Itellä on se reikä suurennettu suulta kartiotimantilla ja hiljeni, mutta ei ihan kokonaan. Joissain ilmaruuvin asennoissa vinkaisee ja miettiny just tuota 2mm porausta.
    No suhinaa kuuluu vieläkin. Tobecossa ei siis ole läpi asti 2mm vaan vain säätöruuviin asti.
    Äkkiseltään ajattelis että viheltää sen takia että ilmaruuvin reikä on porattu ohi ilmareijästä ja siinä on siis kuppi. Sama ilmiö kuin puhaltaessa hylsyyn tai muuhun...
    Aitokin viheltää enemmän.

Höyryttelijä aleksikor81's Avatar

Sijainti
    Kouvola
    mulla kans tämä laite ollut nyt muutaman päivän ja ihan ensimmäinen tämmönen rebuildale systeemi ja toimii hienosti ja muutenki helppo käyttöinen

Höyrähtänyt

Puffilta tilatessa tuli muovinen tankki mukaan, niin onko kukaan saanut sitä muovista tankkia rikki jollain nesteellä? Vai kestääkö se.

Lainaus Alkuperäinen postaaja amok66 Näytä viesti
    Puffilta tilatessa tuli muovinen tankki mukaan, niin onko kukaan saanut sitä muovista tankkia rikki jollain nesteellä? Vai kestääkö se.

ei välttämättä kestä kaikkia nesteitä mitä meinaat laittaa tankkiin ???

HöyryGuru smami's Avatar

Sijainti
    Lapua
    Pitkä muovitankki ainakin kestää tymäkän absintin ja jugo diablon, pätkästä en tiiä.

Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Pitkä muovitankki ainakin kestää tymäkän absintin ja jugo diablon, pätkästä en tiiä.
    oletko kokeillut bluidia ??

Höyryttelijä pavetski's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki/Nurmo
    Nii kuinkas vidussa te tabecon ystävät olittekaan tuon prkleen viheltelyn hoitaneet poies elikkäs rupee muakin pikku hiljaa veetuttamaan tuo prkleen vihinä. Elikkäs niin vaan mitä ite oon ny ketjua lueskellu ja ymärtäny et porakones ja jollaki pienemmällä terällä kohti suurempaa, että ilmareikä kasvaa?

HöyryGuru smami's Avatar

Sijainti
    Lapua
    oletko kokeillut bluidia ??
    En mutta sama absintti kokkaus tuli alle 2 minuuttiin misterin kirkkaasta tankista läpi kun taas tossa se oli yli viikon ilman mitään reaktiota

Höyrähtänyt

Ei ainakaa weran limeä kestänänyt isommissa määrin..

Höyrähtänyt

Flavorwestin tiivisteestä tehtyä jagerbombia ei kestänyt tuo lyhyt muovitankki. Pitänee tilata tilalle se pitkä muovitankki.

Höyrypää L_Ramone's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Pätkä kestää ainakin Jugo Diablon ja myös extreme one version. Pluidia en oo testannu.

Höyrähtänyt

ei välttämättä kestä kaikkia nesteitä mitä meinaat laittaa tankkiin ???
    Tervalakua ja jotain kanelia (kuulemma pahasta tankille) sisältäviä nesteitä. Ja ehkä se että uskaltaako lykätä huolettomasti kaikkia nesteitä mitä tulee hankittua.

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •