Sivu 17 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7131415161718192021 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 321 - 340 / 460

Aihe: Kauneusihanteesi

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Tuohon kuvaan sopisi se yksi Stawa-onlineri ekasta leffasta...
    KGO & Twist

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI
    Kyllä on pojilla hassut ihanteet jos täällä humutellaan Tuksua
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Höyrykone tuittu's Avatar

Sijainti
    Uleåborg
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    On tässä sen verran kuitenkin opittu, että jos tuittua lähtee yrittämään on parempi olla meikattu sekä lihaksikas mies, jolla ei ole rastoja.
    Oikeasti lihaksilla ei ole väliä, rastat tosiaan on ehdoton nounou koska ties mitä siellä asuu, ja meikkaaminen... Kuvissa se voi olla kiva tehoste mutta tosielämässä olis varmaan maailman pahin turn off jos mies aamulla änkeis mun kanssa peilin eteen ja alkais sutia väriä silmiinsä. Sais näpeilleen jos koskis mun meikkipussiin.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jellona Näytä viesti
    Toi hymy näyttää sun mielestä tervejärkiseltä?!? OUKEI!!!
    Mitä vikaa? Just noiden psykopaatti-ilmeiden takia mä siitä tykkäänkin.

Höyrykone Barole's Avatar

Sijainti
    Kauhava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Oikeasti lihaksilla ei ole väliä
    :3
    Do or do not, there is no Barole.

Höyryttelijä Jyrize's Avatar

Sijainti
    Tampere

Kiehtoo hänessä myös se että melki joka jannu sais daijuunsa tältä tipulta
    Jos luet tämän olet HÖLMÖ

Sijainti
    Uleåborg
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jyrize Näytä viesti
    http://i43.tinypic.com/66m9sj.jpg

Kiehtoo hänessä myös se että melki joka jannu sais daijuunsa tältä tipulta
    Kova mimmi, ja kieltämättä se on aika hauska ajatus että tolta tosiaan käytännössä kaikki perusäijät (ja aika monet sali arskatki) sais pataansa niin että nakkikiskatappelut kalpenis siihen verrattuna!

Tälläsenä se on hyvännäköinen ku se on tollanen timmi. En sit enää oikein tykkää sillon ku se on siinä kunnossa että näyttää vihaselta bulldogilta.

Sijainti
    Tampere
    Joo tuli katsottua rondan this is my lifet tubesta. Siellä se isojen äijien kans treenaa. Olis kiva koittaa jos tuo väkertäs triangelin pään ympäri 😂

Ihan on kyllä mukavan oloinen neito
    Jokseenkin naurettavaa tommoset momentit? Tekeekö se ihmisestä haluttavamman jos se odotusarvoisesti vetää jotain turpaan? Anteeksi vain, mutta se ei ole ulkonäkö juttu, korkeintaan mauste. Nojoo, tätä kirjoittaessa alan kyllä ymmärtämään tuon pointin, noh tulipahan kirjooteltua

Sijainti
    Uleåborg
    En mä tykkää sellasista turpajuhlista missä tulee verta, mä kannatan reilua peliä ja sitä on hauska katsella.

Rehellistä voimien mittelyä ilman verta. Vääntämällä se selviää kumpi on oikeesti kovempi eikä vain nopeempi.

Sijainti
    HKI
    Se veri vaan on usein lopputulos kun on kyseessä suuremmat massat ja voimat.

Sijainti
    Uleåborg
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Se veri vaan on usein lopputulos kun on kyseessä suuremmat massat ja voimat.
    On siinä sekin että miesten matseissa vedellään nyrkillä päin näköä ihan eri tavalla. Enkä mä kestä sellasta katsoa kun tiedän että toista sattuu oikeesti eikä oo kyse tekoverestä.

Sijainti
    Tampere
    Katsokaapa tuo rondan matsi tuota Tatea vastaan. Veri ei ole mitään siinä vaiheessa kun ronda katkaisee Taten käden. Pahan näköisesti vielä meni, eikä vastustaja älynnyt täpätä 😂 huom. Eka matsi ei se revanssi.

Sijainti
    HKI
    Tottakai, mutta onhan siinäkin se että usein noi verisimmät episodit tulee nirhaisuista; silmäkulma, huuli tai poskipää sivalletaan vinoon menneestä iskusta auki. Harvoin noi jätkät siinä adrenaliinihuumassa paljoa pikkuviiltoja tuntee, vaikka se pahannäköistä onkin

Sijainti
    Tampere
    Kyllä mmaassa noi kyynerpäät tekee sellasta jälkeä että huh huh. Kyllä ne ottelijat sen älyää ja kokeilee usein kädellä että tuleeko verta ja sit jatkuu ihan normi meno. Jotenkin tuntuu siltä että joka on sen vertavuotavan vekin on tehnyt saa henkisen yliotteen. Sori tää menee ihan OTeeks

Ihmiseen kun tulee reikä, siitä valuu verta. Ei se ole sen ihmeempää. Näin vanhana boxarina siihen on jotenkin tottunu, tuli enemmän turpaan kuin ehti antaa Kyllä mä jaksan edelleen nyrkkeilyä seurata, ei mitään traumoja ole jäänyt jäänyt jäänyt

Sijainti
    Tampere
    Emännälle jäi kovatkin raumat mun matseista ja vapari reeneistä kotiin tullessa.

Kuvaakin väliin ja kuolat perään

Banned

Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Vaikka Daenerys Targaryen on about ärsyttävimpiä hahmoja mihin olen koskaan törmännyt missään kirjasarjassa, osaa emily clarke näyttää välillä ihan hotilta :3
    Jännä kyllä silti kun ihan kuvakulmasta riippuen sellainen 4/5 tai sit hirvee hevosnaama.

En mä tykkää sellasista turpajuhlista missä tulee verta, mä kannatan reilua peliä ja sitä on hauska katsella.

Rehellistä voimien mittelyä ilman verta. Vääntämällä se selviää kumpi on oikeesti kovempi eikä vain nopeempi.
    Sori nyt vaan mutta ihan vitullisen typerä kommentti. Miesten MMA ei oo reilua koska vahinkoja sattuu ja veri lentää? Ei mitään vitun logiikkaa.

On siinä sekin että miesten matseissa vedellään nyrkillä päin näköä ihan eri tavalla. Enkä mä kestä sellasta katsoa kun tiedän että toista sattuu oikeesti eikä oo kyse tekoverestä.
    Vittuako sä sit vapaaottelua katsot jos et kestä katsoa kun ihmistä sattuu oikeasti? Ne naisetko ei lyö toisiaan kehässä oikeasti?

ps, tässä Kim Couture MMA-debyyttinsä jälkeen (spoileri koska fuckhueg kuva):
    Spoileri!

Sijainti
    Tampere
    [QUOTE=thoros;344043]Vaikka Daenerys Targaryen on about ärsyttävimpiä hahmoja mihin olen koskaan törmännyt missään kirjasarjassa, osaa emily clarke näyttää välillä ihan hotilta :3
    Jännä kyllä silti kun ihan kuvakulmasta riippuen sellainen 4/5 tai sit hirvee hevosnaama.
    http://puu.sh/6z3ll.jpg

Mun mielestä toi on siinä Tv sarjassa Hot hot hot!!!

"hit like a woman" on kumottu jopa Sport Sciense sarjassa. Siinä oli alin tytär lyömässä ja sitte saman painoinen mies, ammattilais nyrkkeilijöitä molemmat. Alin tytär löi kovempaa

Banned

Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jyrize Näytä viesti
    "Hit like a woman" on kumottu jopa Sport Sciense sarjassa. Siinä oli alin tytär lyömässä ja sitte saman painoinen mies, ammattilais nyrkkeilijöitä molemmat. Alin tytär löi kovempaa
    My point exactly. Kyllä ne naiset lyö toisiaan ihan yhtä kovaa kuin miehetkin. Tai ainakin toivon niin.

Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •